vahab متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385 تعداد ارسالها: 474 محل سكونت: کرج
2 شنبه 21 آذر 1390 - 21:23 |
|
|
xkapitanx,
XNA برای انجین نویسی دو بعدی خوبه.
وقتی که شما از نوشتن انجین صحبت می کنید دیگه نباید از محدودیت صحبت کنید و بسته به نیازتون ادیتور هم بنویسید که محدودیت های طراحی مرحله رو برای خودتون رفع کنید.
از OpenGL هم برای انجین نوشتن می تونید استفاده کنید |
_________________ بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم
WWW.Duw-Studio.Ir
WWW.YeganehAfzar.Ir
بازی رایانه ای پروانه |
|