Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> تغيير ارتفاع در game maker
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 22 شهريور 1384 - 15:46
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

مثل بازی جنگ جهانی 3 که جناب عالی ساختید.


با افزایش فاصله بین شیء و سایه اون شیء میتونید چنین حالتی رو به بیننده القا کنید... کافیه که بتدریج فاصله سایه رو از شیء اصلی زیاد کنید ( با افزایش Y )...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 23 مهر 1384 - 05:07
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

با افزایش فاصله بین شیء و سایه اون شیء میتونید چنین حالتی رو به بیننده القا کنید... کافیه که بتدریج فاصله سایه رو از شیء اصلی زیاد کنید ( با افزایش Y )...

خوب منم كه همينو گفتم .

حالا كه اينطور شد شما بگين چطوري ميشه يه آبجكت رو دور زد ؟ مثلا رفت پشت يك خونه ؟؟؟ يا چطور ميشه يك خونه طراحي كرد كه بشه رفت توش ؟ يكم فكركنين .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 23 مهر 1384 - 23:01
پاسخ بصورت نقل قول
برای هر به اصطلاح Face ای که میخوای این خصوصیت رو داشته باشه ، خاصیت Depth = -y رو فعال کنی... البته در مورد رفتن توی خونه این قضیه یک کم پیچیده تر میشه و در واقع باید هر وجه خونه بصورت یک اسپریت مجزا وارد بازی شده باشه تا بشه این خاصیت رو فقط به وجه دلخواه نسبت داد... چنانچه این کار با دقت انجام بشه ( تقسیم کردن اسپریت و ماسک گذاری درست ) نتیجه بدست اومده خیلی مطلوب خواهد بود...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 25 مهر 1384 - 02:58
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

برای هر به اصطلاح Face ای که میخوای این خصوصیت رو داشته باشه ، خاصیت Depth = -y رو فعال کنی...

bingo!!!
ولي مشكل اينجاست كه وقتي شي ما ايزومتريك باشه . مثلا يه خونه كه مربعي نباشه و نسبت به دوربين زاويه داشته باشه ، اونوقت كار سخت ميشه و depth به درستي كار نميكنه . در ضمن وقتي با depth كار ميكنيد ديگه نميشه آبجكت هاي يك جور رو كنار هم قرار داد . مثلا نميشه 2 آبجكت خونه رو كنار هم قرار داد . چون با تغيير عمق همپوشاني اونا عوض ميشه و انگار خونه پشتي اومده رو جلويي سوار شده ...
اين بحث مفصله بايد روش كار كرد .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |