Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> گفتگوی آزاد پیرامون مسایل متفرقه -> كمك
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

كمك
نويسنده
پيغام
كاپيتان
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 28 تير 1384
تعداد ارسالها: 1
محل سكونت: تهران


3 شنبه 28 تير 1384 - 22:59
پاسخ بصورت نقل قول
خوب با سلام خدمت همه دوستان
اين اولين پست منه پس اگه ناشي بازي در آوردم به بزرگي خودتون ببخشيد Smile
ميخواستم ببينم كسي ميدونه كه:

1. normal mapping با polybump چه تفاوتي داره
2. معمولا از حالت wire frame تا حالت نهايي ( كه مثلا اون بين حالت هاي unlit, ... رو هم داريم ) افت تعداد polygon ها در هر scene يا frame چقدر هستش؟‌ البته ميدونم كه جواب مشخصي نداره و به عوامل زيادي بستگي داره اما بازه درصد افتش معمولا بين چه مقاديريه؟
3. اگر كسي بتونه توضيحات كاملي در مورد self shadowing بده خيلي خوب ميشه چون من خودم اطلاعاتم در اين زمينه كمه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


4 شنبه 29 تير 1384 - 17:15
پاسخ بصورت نقل قول
@كاپيتان:
عضويت شما رو در سايت تبريك مي گم... Laughing

1. polybump يك پلاگين است كه با آن مي توانيد normal map ها را از روي مدل ها بصورت Projection بسازيد. (در واقع اين پلاگين محصول سازنده FarCry، يعني شركت CryTek است)

2. اصلا متوجه منظورتون نشدم! لطفا بيشتر توضيح بدهيد... نمي دانم منظورتان از ربط دادن حالت wire و ... چيست و اصلا چه ربطي بهم دارند و بازهم چه ربطي دارد به افت تعداد چند ضلعي ها... Confused
اگر توضيح بيشتري بدهيد ممنون مي شوم...

3. توضيح كاملي لازم نيست! Self Shadowing فقط يك اصطلاح است. اصطلاحا تكنيك هاي سايه پردازي جديد براي اينكه بگن وقتي سايه رو به يك شيء نسبت ميدين اون سايه حتي بر روي خود شيء هم اعمال ميشه (مثلا وقتي دست كاراكتر بين نور و بدن كاراكتر قرار مي گيره و سايه دست، بر روي بدن هم اعمال ميشه) ميگن فلان تكنيك داراي قابليت self shadowing هم هست... البته ديگه اين روزها طرفداري نداره (مزيتي حساب نميشه!) چون امروزه تقريبا همه سايه ها اين حالت رو دارن و اين مال زماني بود كه سايه ها به شكل ديگه اي ترسيم مي شدن... Mad

-موفق باشيد.

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |