Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> راهنمايي- طراحي محيط بازي
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

راهنمايي- طراحي محيط بازي
نويسنده
پيغام
amateur
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 شهريور 1392
تعداد ارسالها: 12


4 شنبه 6 شهريور 1392 - 10:09
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان عزيز

يه خواهشي دارم و اميدوارم كه بهم جواب بدين چون خيلي برام مهمه

خواهشم اينه يكم در مورد طراحي محيط هاي بازي بهم توضيح بدين

حقيقتش وقتي يه بازي رو مي بينم كه طراحي محيط و نورپردازي جالبي داره واقعا ديونه ميشم و دوس دارم تو اين زمينه فعاليت كنم. نمي خوام بگم استعداد دارم و آدم فوق العاده خلاقي هستم و مي تونم بهترين بشم. فقط ازتون مي خوام توضيح بدين كه براي شروع كار بايد چيكار كنم.
-------------------------------------------------------------------------------------------
اما سوال هام
1- اينكه طراحي محيط بازي بيشتر با چه نرم افزارهايي انجام ميشه؟
2- براي اينكه وارد گروه هاي بزرگ توليد بازي بشم و در اين بخش فعاليت كنم بايد چه مهارت هايي رو كسب كنم؟
3- به طراح محيط 3 بعدي بازي چي ميگن؟ آيا همون level designer هستش؟
4- معمولا چند نفر در يك تيم مشغول به طراحي 3 بعدي محيط هستند(فقط سه بعديش)؟

ممنون ميشم اگه جواب بدين Question
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


4 شنبه 6 شهريور 1392 - 10:36
پاسخ بصورت نقل قول
amateur, سلام. من تخصصم سه بعدی نیست ولی یه اطلاعاتی دارم.

1- پکیج های سه بعدی زیادی هستن مثل 3dsmax, maya, modo, cinema4d و یه عالمه دیگه. اول مدل های سه بعدی توی اینها طراحی میشه و بعد وارد موتور بازی سازی و جاگذاری میشه.
2- مهارتهای modeling رو اگه خوب بلد بشی توی هر تیم بازی سازی جات هست.
3- به طراح مدل میگن modeler، و به طراح مرحله میگن level designer.
4- اون به وسعت پروژه بستگی داره. بازی های بزرگی مثل GTA برای هر بخش از ساخت مدل ها حداقل بالای 6 نفر رو استخدام کردن. مثلا برای طراحی پایه، برای انمیشن، برای طراحی یافت، برای map کردن بافت، برای استخوان بندی و ...

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


4 شنبه 6 شهريور 1392 - 10:41
پاسخ بصورت نقل قول
سلام. سوالاتی که پرسیدین کلیه و جوابش هم کلیه . طراحی محیط از اینجا شروع میشه که designer یک مرحله با یکسری اجسام ساده میسازه تا گیم پلی بازی ایجاد بشه. بعدش یک concept artist طرح های هنری می زنه. از روی اون مدلسازها و تکسچرساز ها دست به کار می شوند. بعدش میاد داخل موتور و چند artist و designer روی شکل نهایی مرحله کار می کنند.
1 - خیلی فرقی نمیکنه ! با مایا ، 3DsMax ، Blender ...
2- خیلی مهارت ! باید اول ببینی میخوای کجای این پروسه باشی و برای تخصصت دانش کسب کنی و البته تجربه
3 - منظور شما از طراح فکر کنم مدلساز باشه . بهش میگن مدلساز محیط . البته تکسچر هم میخواد . یا به عبارتی Environment Artist

4- دیگه ربط به پروژه داره. از یه نفر آدم تا صدها نفر برای پروژه های بزرگ

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |