Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> Rain Post Process
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

Rain Post Process
نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


2 شنبه 4 شهريور 1392 - 04:39
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همگی دوستان.
به تازگی روی یک افکت Post process برای بارون کار کردم. به این صورت که قطرات باران روی صفحه بیایند و به پایین بروند. مشابه همچین افکتی در unitywki هست اما من در این روش تکسچر مورد نیاز disortion را RealTime تولید می کنم. در واقع همش یک تکسچر تکرار نمی شود و همچنین رد قطرات آب هم کمی می ماند که افکت را طبیعی تر جلوه می دهد.
از شما خواهش داشتم که فایل تست زیر را دانلود کنید و نظراتتون رو بگید . راجع ه Performance بنویسید که چطور بود (خیلی مهمه برام ). اگر بتونستید از نرم افزاری مثل fraps استفاده کنید و میانگین FPS رو بهم بگین .
ممنون.
آدرس دانلود تست :

http://www.mediafire.com/download/h5kgb4er3gaoq8b/RainTest.rar

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
__UFNHGGI_H__
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 بهمن 1391
تعداد ارسالها: 16


2 شنبه 4 شهريور 1392 - 06:04
پاسخ بصورت نقل قول
برا بازی بخوای بزاری که باید گفت اصلا جالب نیست خیلی خشکه .
ولی اگه شیدر و .. رو خودت داری می نویسی افرین .
موفق باشی .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 4 شهريور 1392 - 10:39
پاسخ بصورت نقل قول
شیدرت رو میذاشتی بهتر نبود تا 7 مگ آپ کنی ؟ الان چجوری نظر بدیم ؟
حداقل گزینه on/off میذاشتی بعد Performance اش رو از frame rate چجوری در بیاریم/میاری ؟
AMD و Nvidia جفتشون ابزار Analyse شیدر دارن از اونا استفاده کنی بهتر نیست !
با تمام این حرفا فریم رو سیستم من ( GTX 560 ) رو 50 بود اگه فریم ریتو lock کردی که هیچی ، نظر نمیشه داد در غیر اینصورت مشکل زیاد داره پس ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


2 شنبه 4 شهريور 1392 - 22:18
پاسخ بصورت نقل قول
درسته حرف شما ولی مسئله این بود که فقط شیدر نبود ، یک سری کارهاش روی CPU انجام میشه که همین کار رو سنگین کرده. با یکسری optimization روی سیستم من ( GT 635M) روی 90 رسیده . تقریبا قابل قبوله میشه کیفیت رو پایین تر هم آورد برای سیستم های ضعیف تر. اما حالا دارم به این فکر می کنم که از ComputeShader ها استفاده کنم یا حتی از شیدرهای معولی برای بهینه تر شدن.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |