عدم Øمایت مالی از سوی بخش های دولتی Ùˆ خصوصی |
|
10% |
[ 1 ] |
عدم وجود سخت اÙزار ها Ùˆ نرم اÙزارهای مورد نیاز |
|
0% |
[ 0 ] |
نبود Ùضای آموزشی بصورت تخصصی در زمینه ساخت Ùˆ طراØÛŒ بازی های رایانه ای در دانشگاه های داخلی |
|
30% |
[ 3 ] |
عدم توجه مسئولین نظام Øکومتی Ùˆ دولتی |
|
10% |
[ 1 ] |
عدم رعایت قانون Ú©Ù¾ÛŒ رایت (بازی های Ø¢Ùلاین-کنسولی) |
|
30% |
[ 3 ] |
نبود Ùضای رقابتی داخلی |
|
10% |
[ 1 ] |
پذیرÙته نشدن این صنعت از سوی بخش های مختل٠به عنوان یک قطب از بازار |
|
10% |
[ 1 ] |