Parham متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390 تعداد ارسالها: 408 محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...
4 شنبه 15 شهريور 1391 - 16:46 |
|
|
سلام
padidehco, اووووووووووووووووووووووووووووه!
یکی یکی!
-وقتی می خوای از مدلت اکپورت fbx بگیری باید توی پنجره fbxExporter گزینه
Embed textures in export files رو فعال کنی.
-من در این زمینه زیاد چیزی نمی دونم...ولی فک کنم شاید بشه...چون تو منوی fbx exporter یه گزینه به
مظمون Lights وجود داره.
-برای باز و بسته شدن درب باید اتو تری دی مکس باسه درب انیمیشن درست کنی و خروجی بگیری.
بعد اون رو توی یونیتی وارد کنی و با vector3.Distance یا trigger کاری کنی که انیمیشن اجرا بشه(تو اسکریپت ها.)
-برای اینکه حالت شیشه یا transparent رو به اشیاء بدی باید توی متریالشون از منوی کشویی شیدر ها گزینه transparent رو انتخاب کنی و هرکدوم از شیدر های توی زیر منوی باز شده transparent هستند
و برای این کار باید گزیه transparent/Diffuse و انتخاب کنی.
بعد هم توی یه اسکریپت مقدار color.a رو تنظیم کنی.
من یه نمونه از اسکریپت رو گذاشتم برات:
كد: |
using unityEngin;
using System.Collections;
public class example
{
void start()
{
Color clr=Color.Black;
clr.a=0.5F;
renderer.material.color=clr;
}
}
|
این اسکریپت رو باید بدی به پنجرت که می خوای نور رو عبور بده.
توصیه:بهتره سوالاتت رو توی یه پست نپرس...زیادن.
قبل از طرح هر سوال تاپیک سوال و جواب رو بخون...شاید جوابت رو گرفتی.
موفق باشی.
پرهام |
_________________ برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛ |
|