Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> موتور Tornado 2D
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

موتور Tornado 2D
نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 16:34
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

خب بازم نام انجینو تغییر دادم, دلیلش هم اینه که از نظر بعضی از دوستان نام قبلی چندان مناسب نبود, ( یعنی یه جورایی مربوط به بعضی گروه های خاص میشد و ممکن بود دردسر ساز شه!) به زودی هم یه لوگوی توپ براش میذارم! بگذریم.

دیگه کم کم انجین داره تموم میشه, فعلاً تمام وقتمو گذاشتم رو ادیتور, فکر کنم کار انجین تا 1 ماه دیگه کامل تموم میشه.

شات از وضعیت جدید ادیتور:




همچنین چند تا ابزار اکسترنال هم در کنار انجین قرار میدم که از منوی Tools قابل دسترسیه. از جمله Strip Converter ساخته ی آقای شهروز علی محمدی که یجورایی وجودش برای ساخت بازی دو بعدی لازمه!



مشخصات فنی:

Graphic API: OpenGL
Sound: FMOD
Script Engine: Angel Script
Physic Engine: Box2D

پورت به:

Linux تست شده روی Ubuntu ورژن 32 و 64 بیتی.

Window تست شده روی Win7 32Bit

MacOSX تست شده روی Snow Leopart!

------------------------------------------------------------------------------
فعلا انجین دارای:

- پارتیکل سیستم
- Polygon Collision Detection
- فیزیک Box2D
- ادیتور Scene
- ادیتور اسپرایت
- ادیتور اسکریپت ( با کمک Scintilla )
- سیستم کامل مدیریت Scene و Object
- سیستم مدیریت اوتوماتیک تکسچر و ریسورس بدون نیاز به load و unload
- سیستم Thread برای بالاتر بردن راندمان موتور

می باشد و بزودی:

- پورت به android و ios
- کد گذاری منابع جهت امنیت
- امکانات Network
- هوش مصنوعی ( Pathfinding )
- و ....

------------------------------------------------------------------------------

یکی از مهمترین امکانات این انجین امکان ساخت چند ضلعی تشخیص برخورد بر حسب نیاز از روی اسپرایته! در تصاویر زیر میتونید دو حالت مختلف از این امکان رو ببینید: ( البته هنوز optimize نشده و بزودی مقدار قابل توجهی از ورتکسهارو کم میکنه! )

92 ورتکس:



یا 12 ورتکس:




خوشحال میشم من رو از نظراتتون بی بهره نذارید! Cool

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes


0 بار اين نامه ويرايش شده است كه آخرين بار توسط شنبه 18 آذر 1391 - 02:22 در 15 بوده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 17:31
پاسخ بصورت نقل قول
تبریک میگم. به نظر خیلی خوب میاد. ظاهراً دیگه همه رفتن تو کارِ انجین نویسی.
کاش توی نرم افزارهای ساخت بازی می زدیش.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 17:40
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, مرسی شهروز جان!
آره اشتباه شد, حالا علی هر موقع اومد لطف کنه منتقلش کنه!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 17:59
پاسخ بصورت نقل قول
به به اشکان ایول. خیلی خوشحال شدم که بالاخره نتیجه کار رو نشون دادی. فقط من این دمو رو گرفتم ولی اصلا نفهمیدم باید چیکار کنم. یارو فقط راه میرفت. راستی، Lua هم خیلی عالی Implement شده بود! موفق باشی.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 18:04
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, مرسی ماهان جون, ممنونم!
آره فعلاً فقط راه میره, چون هنوز Collision Detection کامل نیست! به زودی یه مینی گیم کامل میذارم!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 19:33
پاسخ بصورت نقل قول
ایول ، خوشحال شدم اشکان جان ، بهت تبریک میگم Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 19:43
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, مرسی. Very Happy

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 20:44
پاسخ بصورت نقل قول
wow! خیلی خوب شده. ایول !
آرزوی موفقیت دارم برات .

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


1 شنبه 8 مرداد 1391 - 22:44
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i
ایول!تبریک میگم! Very Happy
باMahanGM مسابقه گذاشتی PDT_002
امید وارم همیشه موفق باشی! Arrow
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


2 شنبه 9 مرداد 1391 - 01:47
پاسخ بصورت نقل قول
king_of_persia, Mohammad-R,

ممنون, لطف دارید!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |