Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار 3D Studio Max -> آیا کارهای من خوبه؟چه کنم تا بهتر بشه؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

آیا کارهای من خوب هستند؟
بله
40%
 40%  [ 2 ]
خیر
60%
 60%  [ 3 ]
مجموع آراء : 5

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 16:14
پاسخ بصورت نقل قول
منم با شهروز موافقم

اتفاقا بعضی بازیها هنوز هم شاهکار هستن ولی خب بازم مقایسه شما درست نیست ...

بعضی از گیم هایی که الان توی بازار هست و گاهی توهم پیشرفت بهمون دست میده به برکت پیشرفت این صنعت ( ابزار ها و موتور ها و گیم های خارجی ) توی دنیا هست ...

مشکلی که تو ایران هست به خیلی چیز ها مربوط میشه نه فقط مسائل فنی یا هنری خیلی چیز های دیگه هم هست که شاید حتی مستقیما به خود ما گیم ساز ها ربطی نداشته باشه ... مثل نبودن قانون copyright ، نداشتن شعور از طرف بعضی ناشران گرامی ( با عرض پوزش ) و ....

با این حساب بله ما هیچ وقت به پای صنعت گیم دنیا نخواهیم رسید ...
حداقل امیدوارم که روزی به پای بازی های Middle Class یا حداقل Indie اونها برسیم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 19:10
پاسخ بصورت نقل قول
قبول می کنم که در مقایسم اشتباه کردم Laughing ،کاملا حق با شماست و ما تا ساختن یک گیمی مثل کال آف یک فاصله زیادی داریم(گر چه من هنوز هم احساس می کنم که در مورد این فاصله بزرگنمایی زیاد میشه...و نباید جوونها رو-حتی شرکت های دولتی رو که واقعا بی خیال-دست کم گرفت)
یونیتی هم در مورد مشکلات توی ایران درست میگه...متاسفانه... Crying or Very sad
اما از بحث اصلی منحرف نشیم(جماعت اتفاق نظر داشتند که کار های من جالب نبود و اون رای موافق رو هم خودم به خودم دادم-طبیعیه! PDT_002 - و نمی دونم دومین رای موافق مال کی بوده...هر کی که بوده بیاد جلو و تسلیم بشه... PDT_002 ؛آخه چرا دروغ میگی؟)
من میدونم که اگه همین اعضای سایت تلاش بیشتری از خودشون نشان بدن...لا اقل در زمان های آزادشون-دست کم خود من اگه یه کم کمتر تنبلی کنم و تو مدلسازی و از اینجور مسائل حوصله کنم- می تونم یه چیزی بسازم که مورد قبول هیئت ژولی این سایت بشه.
و اگه هر کسی این اراده رو داشته باشه و همه مسئله ی مادی رو در نظر نگیرن-که غیر ممکنه- و این مسائلی مثل قانون کپی رایت رو در نظر نگیریم،
و از همه مهم تر اگه کارهامون سازماندهی داشته باشه...مسلما می تونیم تو مدت زمان کمتری محصول واقع گرایانه تر و بهتری ارائه بدیم... Idea

از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن و یه جوالدوز به دیگران...اولین ایراد رو خودم از این همه حرف بگیرم...
بیشتر این مطالب همش حرفه و ممکنه که در حد حرف هم باقیبمونه...
و شاید هم از نظر خیلی ها شعار و احمقانه به نظر بیاد(اشتباه نشه و من قصد جسارت به هیچ کس از عزیزان رو ندارم... Mr. Green )
ولی باور کنید که شدنیه...
(اووووووف...چقدر حرف زدم ها... Wink )

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 19:51
پاسخ بصورت نقل قول
من هیچ رأیی ندادم این از من Very Happy
در مورد صحبت های شما، متاسفانه این ایده ها درسته ولی درست مشابه همین صحبت ها از روزی که من عضو این سایت شدم (سال 83) از طرف افراد زیادی نقل شد. عده ای گروه تشکیل دادند و بعد از مدتی از هم پاشیدند. عده ای تنهایی دست به کار هایی زدند که فقط 2-3% از اونها موفق بودند (اگر بشه گفت موفق). بعضی ها هم برای اینکه ثابت کنند که گفته هاشون درسته و میتونه موفقیت آمیز باشه، شرکت زدند ! و با یک گروه مشغول به کار شدند. پروژه های زیادی به مکان هایی امثالِ بنیاد برده شد. ولی متاسفانه 95% این شرکت ها محکوم به نابودی شدند. من به شخصه افراد و شرکت هایی رو میشناسم که حالا نام نمی برم ولی چه تنهایی و چه از طریق شرکتی، موفق شدند از بنیاد وام های آنچنین بگیرند که حتی در فکر من و شما هم نمی گنجه. اون هم برای چه چیزهایی ؟ برای بازی هایی که یک بار هم دیده نشدند. متاسفانه در ایران رمز موفقیت داشتن ِ رابطه هست. وگرنه اینجا کسی از دانش، علم، سابقه و امثال اینها نه خیر دیده و نه پول... کسانی هم که تونستند از دست شرکت های گردن کلفتی مثل ..... پول بگیرند هرچند برای مدت زمانی محدود، فقط شانسی بوده. وگرنه هیچ کس نتونسته با چنین مکان هایی رابطه ی دائمی داشته باشه مگر اینه رابطه ای در کار باشه. شما هم می تونی امتحان کنی. می تونی یک گروه جمع کنی و یک بازی بسازی و ببری به بنیاد یا هر جای دیگه. ولی متاسفانه به جایی خواهی رسید که میگی نخواستم. پولتون بخوره توی سرتون.
هدف من از این حرف ها، نا امید کردنِ کسی نیست. این واقعیتیه که خواسته یا نخواسته باید بپذیریدش. و با این روش، نه 20 سال دیگه، بلکه 100 سال دیگه هم هنوز بچه ها میان و میگن که ایران هنوز اولِ این صنعته. هنوز کار رو شروع نکرده. هنور پیشرفت نکرده چون اولِ راهه...
توصیه ی من به شما هم اینه که اگر می خواید با بازی سازی، هزینه ی یک زندگی رو تأمین کنید، از همین الآن برید دنبال ِ یک کار نون و آب دار. برید مشاور املاک یا سوپر مارکت بزنید ... در آمدش بیشتره به خدا. اگر نه، ما هم در کنارتون هستیم؛ منتها جلو بردن این صنعت در ایران، هر 20 سال 1% ـه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info


اين نامه توسط شهروز در شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 22:19 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 21:21
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, شهروز تو این همه مدت فعالیتت توی سایت میتونم بگیم این یکی از بهترین پست هات بود! حرف دل من و 60 نفر دیگه مثل من رو زدی Twisted Evil .
خارج از بحث نشیم ولی واقعا الآن آدم بره فست فود بزنه سال دیگه اش میلیونر میشه!
تا رمانی که کشور اینطوری باشه، این صنعت هم اینطوری میمونه تمام.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 31 ارديبهشت 1391 - 09:48
پاسخ بصورت نقل قول
من هم با شهروز جان موافقم و کاملا منتها نمی تونم به این رکی که شهروز گفت حرف بزنم(می دونین که... Question )
درسته...این یک مشکله که اگر کسی نخواد یه حرکتی بکنه تا ابد باقی می مونه...از من و شما هم کاری بر نمی آد(البته شاید...)
باز هم تکرار می کنم...من از شعار دادن متنفرم...اصلا هم شعار نمی دم؛وسعی می کنم به حرفی که زدم عمل کنم...
شرکت هایی هم که شهروز میگه شاید به دلایلیغیر ازهدف اصلی تاسیس شدن و بعد عم به علت بی کفایتی مدیرانشون(به کسی جسارت نمی کنم...)فرو پاشیدن. Embarassed
دوستان من هم هنوز یک نو جوان(شاید در مقابل اعضای سایت یک بچه) کم تجربه ام...در این موارد هم حرفی نگم بهتره...ولی بدونید آدم هر چیزی که بیان می کنه همون حرف دلش نیست...در واقعیت ماهان درست می گه که فست فودی ها میلیونر و پولدار تر از یک مهندس کامپیوتر هستن...
اما کسانی مثل من (یا ممکنه خود شما) در آمد مهندسی کامپیوتر رو به داشتن پیتز فروشی ترجیح می دن. Evil or Very Mad
باز هم می گم ما باید پیرو خط تفکر درست(لا اقل اونی که فکر می کنیم درسته) باشیم و به شرکت های پوشالی و ... کاری نداشته باشیم...
فقط کار خودمون رو بکنمیم که همون بهترین کاره...(جو گیری رو حال کن... Mad من اگه تو جنگ جهانی دوم بودم آلمان همون روز اول برده بود ها... PDT_002 Confused Laughing )

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 31 ارديبهشت 1391 - 10:35
پاسخ بصورت نقل قول
Parham, شما حرفت درسته ولی شهروز تو همون پست قبلیش گفت. اینجا خیلی ها بودن که میخواستن تیم جم کنن و یکاری بکنن، نمونه اش هم خود من. اونموقع که تازه تالار Unity باز شده بود من رفتم یه تاپیک زدم که آقا این همه میایم اینجا سوال جواب میدیم خوب بیایم کارهامون رو روی پروژه متمرکز کنیم. یه 7 یا 8 نفری اومدن یه 1 ماهی هم کار کردیم ولی کلا ترکید!

الآن هم شما فکر نکن که کسی کاری نمی کنه، در واقع کسی صداش در نمیاد چون احتمال داره کارش فعلا نصفه باشه یا اینکه منتظر موقعیته. الآن اکثر بچه های اینجا که میان به سوال ها جواب میدن در واقعا دارن روی پروژه های خودشون کار میکنن.

اگه میخوای تکی کار کنی خیلی بهتره چون تیم جمع کردن و متحد شدن با این مردم ما جوکه!

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 31 ارديبهشت 1391 - 11:25
پاسخ بصورت نقل قول
شما درست میگی...
منم الان دارم روی یک پروژه دو بعدی با GDI+ در C# کار می کنم.تا حالا هم مطرح نکرده بودم و به قول شما منتظر موقعیت بودم.
توی کلاسمون هم یکی دو تا از بچه های هم کلاسم قبول کردن که توی این کار همراهیم کنن.
انشائلله تابستون حرفه ای شروع می کنیم.
می خوام بگم لازم نیست شرکت آنچنانی باشه که 20-30 نفر سر یک کار داغون کار کنن.
ما دو سه نفر برای جشنواره سمپاد سال آینده طرح ریزی کردیم.
منم از فرصت استفاده کنم( PDT_002 ):ایشاالله بعدا حسابی از خجالتتون در GDI+ در میام.
چند وقت دیگه اون دو نفر رو هم تو این پورتال جدا مفید عضو می کنم... PDT_002
ما سمپادی ها که جمعمون جمع بشه...دیگه...دیگه...اگه می تونین...جلومون رو بگیرین... PDT_002 Laughing

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 31 ارديبهشت 1391 - 11:28
پاسخ بصورت نقل قول
شما درست میگی...
منم الان دارم روی یک پروژه دو بعدی با GDI+ در C# کار می کنم.تا حالا هم مطرح نکرده بودم و به قول شما منتظر موقعیت بودم.
توی کلاسمون هم یکی دو تا از بچه های هم کلاسم قبول کردن که توی این کار همراهیم کنن.
انشائلله تابستون حرفه ای شروع می کنیم.
می خوام بگم لازم نیست شرکت آنچنانی باشه که 20-30 نفر سر یک کار داغون کار کنن.
ما دو سه نفر برای جشنواره سمپاد سال آینده طرح ریزی کردیم.
منم از فرصت استفاده کنم( PDT_002 ):ایشاالله بعدا حسابی از خجالتتون در GDI+ در میام.
چند وقت دیگه اون دو نفر رو هم تو این پورتال جدا مفید عضو می کنم... PDT_002
ما سمپادی ها که جمعمون جمع بشه...دیگه...دیگه...اگه می تونین...جلومون رو بگیرین... PDT_002 Laughing

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 31 ارديبهشت 1391 - 11:29
پاسخ بصورت نقل قول
شما درست میگی...
منم الان دارم روی یک پروژه دو بعدی با GDI+ در C# کار می کنم.تا حالا هم مطرح نکرده بودم و به قول شما منتظر موقعیت بودم.
توی کلاسمون هم یکی دو تا از بچه های هم کلاسم قبول کردن که توی این کار همراهیم کنن.
انشائلله تابستون حرفه ای شروع می کنیم.
می خوام بگم لازم نیست شرکت آنچنانی باشه که 20-30 نفر سر یک کار داغون کار کنن.
ما دو سه نفر برای جشنواره سمپاد سال آینده طرح ریزی کردیم.
منم از فرصت استفاده کنم( PDT_002 ):ایشاالله بعدا حسابی از خجالتتون در GDI+ در میام.
چند وقت دیگه اون دو نفر رو هم تو این پورتال جدا مفید عضو می کنم... PDT_002
ما سمپادی ها که جمعمون جمع بشه...دیگه...دیگه...اگه می تونین...جلومون رو بگیرین... PDT_002 Laughing

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 31 ارديبهشت 1391 - 11:33
پاسخ بصورت نقل قول
آقا یکی این 2 تا پست اضافه رو حذف کنه...اشتباه شده! Exclamation

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |