Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیهای کامپیوتری روز -> اولین تصاویر بازی رایانه ای فراسفر
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


4 شنبه 21 دي 1390 - 15:19
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i نوشته:

راستی وهاب جان یه سوال هم دارم:

من چند وقته می خوام با neoaxis کار کنم, می خواستم ببینم شما که هم با یونیتی و هم با neo کار کردین, میشه یه توضیحی در مورد مزایای neo نسبت به unity بدید!

ممنون! Cool


اولین ویژگی قیمت انجین هست. دومیش SDK بودن .
داشتن سیستم هوش مصنوعی داخی Grid و NavMesh که قراره تازه توی این ورژن یونیتی اضافه بشه
سیستم رندر HDR 64 بیتی. داشتن دسترسی به سورس قسمت ها انجین منجمله ادیتور ها و سیستم های فیزیک
داشتن سیستم کات سین خیلی خوب. داشتن امکان اسکریپت نویسی جدا از هسته بازی
داشتن سیستم لاجیک ادیتور
و خیلی چیز های دیگه که اینجا نمیشه توضیح داد Idea

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 21 دي 1390 - 16:14
پاسخ بصورت نقل قول
vahab, ممنون! Arrow

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


5 شنبه 22 دي 1390 - 12:40
پاسخ بصورت نقل قول
عجب نمی دونستم نئو کارش اینقدر درسته. همیشه حس خوبی نسبت به این انجین نداشتم. باگ نداشت اقا وهاب. به هسته موتور نیاز شده تا حالا دست بزنید؟

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 22 دي 1390 - 14:14
پاسخ بصورت نقل قول
وهاب جان از همه گذشته اون سیستم Logic Editorش من رو کشته!. یه مدت باهاش کار کردم ولی هر انجینی وقت می خواد برای یادگرفتن ما هم که از وقت خارجیم! در هر صورت انجین خوبی برای کار هست.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


5 شنبه 22 دي 1390 - 20:42
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij نوشته:
عجب نمی دونستم نئو کارش اینقدر درسته. همیشه حس خوبی نسبت به این انجین نداشتم. باگ نداشت اقا وهاب. به هسته موتور نیاز شده تا حالا دست بزنید؟


هر محصول نرم افزاری خالص بی باگ نیست حتی بهترین انجین ها و نرم افزار های دنیا
ما که تا حالا به باگ خاص و حیاتی بر نخوردیم Laughing
قسمت هایی از GameMap رو خودمون نوشتیم به طوری که تنظیمات PostProcess ها رو به ادیتور اضافه کردیم. یعنی PosrProcess ها از توی ادیتور هم قابل تنظیم و تست هستند.
هسته اصلی رندر موتور که با خود OGRE هست که ما دسترسی به اون نداریم ولی قسمت های دیگه شامل terrain ، سیستم فیزیک ، هوش مصنوعی ، DecorativObject و مدیریت شبکه و صدا و . . .
می تونی لینک زیر رو ببینی
http://www.neoaxis.com/images/assemblies_scheme_920.jpg

MahanGM نوشته:
وهاب جان از همه گذشته اون سیستم Logic Editorش من رو کشته!. یه مدت باهاش کار کردم ولی هر انجینی وقت می خواد برای یادگرفتن ما هم که از وقت خارجیم! در هر صورت انجین خوبی برای کار هست.


آره ماهان جان لاجیک ادیتورش خیلی کاربردیه(اگه قبلا باش کار کردی احتمالا اون بازی کیتی کت ما رو بتونی براش ماد درست کنی آخه قراره که برای اون بازی ادیتوری برای طراحی مرحله باهاش بدیم بیرون ) Laughing

دقیقا درسته ، برای کار کردن با انجین ها باید وقت بزاری. اگه می بینید بیشتر بازی سازان سمت انجین های آسون تر می رن دلیلش اینه که می خوان زود به خروجی برسن مثلا یونیتی Arrow

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


جمعه 23 دي 1390 - 03:38
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
اگه می بینید بیشتر بازی سازان سمت انجین های آسون تر می رن دلیلش اینه که می خوان زود به خروجی برسن مثلا یونیتی


دوباره توهین؟ Very Happy
یعنی ما خرفیم؟ Laughing
دستتون درد نکنه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


جمعه 23 دي 1390 - 07:28
پاسخ بصورت نقل قول
عالیه فقط چرا هیچی از داستان نمیگید؟
در ضمن می خواستم بدونم کلا چند ساعت واسش در نظر گرفتین؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


جمعه 23 دي 1390 - 11:39
پاسخ بصورت نقل قول
Seyphonex نوشته:
نقل قول:
اگه می بینید بیشتر بازی سازان سمت انجین های آسون تر می رن دلیلش اینه که می خوان زود به خروجی برسن مثلا یونیتی


دوباره توهین؟ Very Happy
یعنی ما خرفیم؟ Laughing
دستتون درد نکنه


ای بابا علی جان توهین یعنی چی. مگه قبلا در موردش باهات صحبت نکرده بودم Confused
دور از جون من اصلا منظورم این نیست که شما فکر می کنید. من خودم یونیتی کار می کردم و هنوزم اگه پروژه ای باشه احتمال داره بازم از یونیتی استفاده کنم البته بستگی به سبک بازی داره.

خوب به نسبت یونیتی آسون تر ه دیگه این دیگه حرف بدی نیست و همه می دونند. نمی دونم چرا فک کردید توهینه Very Happy

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


جمعه 23 دي 1390 - 11:43
پاسخ بصورت نقل قول
mohammad20mohsen نوشته:
عالیه فقط چرا هیچی از داستان نمیگید؟
در ضمن می خواستم بدونم کلا چند ساعت واسش در نظر گرفتین؟


ممنون دوست من
در مورد داستان فعلا بیشتر از این نمی تونیم بگیم. توی سایت خود شرکت یه چیزایی گفتیم اما پروژه که جلو تر رفت چشم حتما در مورد داستان هم صحبت می کنیم.

اگه منظورتون از ساعت همون مدت زمان گیم پلی هست می تونم بگم که سعی داریم بین 3 تا 5 ساعت گیم پلی داشته باشه.

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


1 شنبه 25 دي 1390 - 21:58
پاسخ بصورت نقل قول
نقش آفرینی سه تا پنج ساعته تازه اونم ...
یک سوال آیا بازیتون دیابلو کلون هست یا توی دسته ی دیگه از h&sها طبقه بندی میشه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 5 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |