Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> درخواست همکاری -> ساخت انجین
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

ساخت انجین
نويسنده
پيغام
xkapitanx
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 27 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 133
محل سكونت: اهواز


2 شنبه 5 دي 1390 - 11:53
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان.

کسی هست که تو زمینه برنامه نویسی چیزی بلد باشه و بتونه با کمک هم یه انجین بسازیم؟

ممکنه 3d نتونیم اما 2d رو میشه ساخت.


با چی بسازیم؟

با xna یا opengl یا directx یا ogre?

البته فکر نکنم بشه با ogre انجین 2d ساخت.!!

اگه کسی واقعا میخواد همکاری کنه بهم بگه.

ایدی من: kmdp86

منتظر نظراتتون هستم.

_________________
در طوفان زندگی، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 6 دي 1390 - 13:20
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز orge انجین رندر هست ... xna خودش sdk هست. با sdk که انجین نمیسازن ...

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
xkapitanx
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 27 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 133
محل سكونت: اهواز


3 شنبه 6 دي 1390 - 14:18
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز مثل این که شما از xna اطلاعات کافی ندارید!

یه سری به سایت codeplex.com بزنید.

یه سرچ کنید یه عالمه انجین ساخته شده با xna میاره.

xna از کتابخانه هاش میشه استفاده کرد.

_________________
در طوفان زندگی، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 6 دي 1390 - 14:53
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

دوست عزيز آقاي xkapitanx ...
درخواست همكاري وقتي معني پيدا ميكنه كه هر كسي تو يه زمينه اي تخصص كافي رو داشته باشه ... بنده بايد خدمت شما بگم كه تنهايي انجين نوشتن تو شرايط ما كار معقولانه تر هست تا گروهي يا حتي 2 نفره ... مخصوصا اين چيزي كه شما دنبالش هستي يعني انجين 2 بعدي ...

البته در مورد شما اميدوارم ناراحت نشيد اما شما قبل از هر كاري بايد به يه زبان درست حسابي مثل C# یا C++ مسلط بشید و بعد شروع کنید مفاهیم ابتدایی " برنامه نویسی بازی " رو یاد بگیرید و ...
من فکر میکنم شما یکم عجول هستی Very Happy

موفق باشی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
xkapitanx
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 27 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 133
محل سكونت: اهواز


3 شنبه 6 دي 1390 - 16:18
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز من میدونم شما چی میگید.

شایدم راست بگید که تنهایی بهتره.!!

من هم زبان C# و هم C++ اشنایی دارم.

انجین بازی سازی تخصصیم هم udk و یونیتی است. Rolling Eyes Very Happy

_________________
در طوفان زندگی، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 6 دي 1390 - 18:43
پاسخ بصورت نقل قول
وقتی udk میشه انجین تخصصی بازی سازی دیگه تا آخرش معلومه...

در هر صورت موفق باشید !

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


3 شنبه 6 دي 1390 - 19:00
پاسخ بصورت نقل قول
اقا شهروز کتابه بیا. این تایپیک اصلا ارزش رو نداره هی بها بدین بش. ولی یک موضوعی با sdk میشه انجین ساخت. چرا نمیشه سید. اس دی کی که کلا مجموعه کتابخانه هستند. حالا این ایکس انا هم که رندر گر گرافیکی هست اصلا. خوب چرا نشه بازی بسازی. من خودم یک کمی با ایکس انا کار کردم ولی چون از سی شارپ بدم میومد ولش کردم.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 6 دي 1390 - 19:11
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij, باز از اون حرف ها زدی ها. xna موتور گرافیکیه؟

البته میشه با sdk هم بازی ساخت، اصلا لازمه کار sdk هست. شما که نمی تونی همه چی رو خودت بنویسی یا اگه هم بتونی شاید وقت نداشته باشی. فقط بدی انجین های روی xna اینه که بهش وابسته اند، یعنی یه انجین مستقل نیستند.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
xkapitanx
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 27 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 133
محل سكونت: اهواز


4 شنبه 7 دي 1390 - 21:34
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز جان مگه بجز udk انجین دیگری هست که ما نمیشناسیم و از udk قویتر باشه؟

البته رایگان.

اگه قویتر بیاد مطمئنا من میرم دور اون و با قدرت پیش میرم.

نگید cryengine که خودمو میکشم Very Happy

_________________
در طوفان زندگی، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


4 شنبه 7 دي 1390 - 23:36
پاسخ بصورت نقل قول
والا چی بگم!
ببین برادر ساخت انجین دو بعدی را میشه یه جورایی جمع و جورش کرد ولی انجین سه بعدی رو شما با دانشی که داری نمیشه ساخت. صرف آشنایی شما به زبان c++ یا c# نیست ، شما باید تسلط به یکی از این زبان ها داشته باشید و بعد یا directX یا OpenGl یاد بگیرید و با کمک این دو انجین بنویسید . باید ریاضیات قوی هو داشته باشید.
اما XNA : اولا XNA وقتی فراگیر شد که کار با directX برای خیلی ها سخت بود و به جای این که به فکر ساخت یک گیم خوب باشند باید فکر می کردند چطور یک image روی صفحه نمایش بدهند؟!! XNA یک سری library هست که کارهای معمول را به صورت آماده در بردارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. XNA برای انجین 2بعدی خوبه اما برای سه بعدی بعضی اوقات Optimize نیست.

حالا تصمیم با خودته ولی یک نصیحت دوستانه بت می کنم : یک هدف مشخصی برای خودت انتخاب کن و برو بهش برس و بعد اهداف دیگه.
شما یک روز میای میگی دارم با یونیتی کار می کنم و می خوام بازی بسازم.یک روز با یو دی کی، یک روز میای میگی می خوام انجین بزنم. از این شاخه به اون شاخه پریدن فایده نداره.
موفق باشی Laughing

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |