Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> بازی رویا (درحال ساخت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
ninja0098
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آذر 1388
تعداد ارسالها: 12
محل سكونت: شاهی(مازندران)


2 شنبه 16 آبان 1390 - 22:20
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
تبریک می گم . اما از روی شات محیط که نمیشه چیزی از بازی فهمید. حداقل یه شات از درون بازی بزارید. اصلا بش نمی خوره مال بازی باشه و چیزی که من میبینم فقط و فقط رندر UDK
Content ها هم که به نظر میاد آماده باشه .
حداقل یه شات از بازیکن بزارید ببینیم کاراکترتون چجوریه.


چرا اتفاقا این محیط لول خود بازیه ... درسته رندر خود یو دی کی هست ولی رندر توی بازیه ... اگه دقت کنی حتی براش توی شات شهر مشخصه : دی ...از تو ادیتور و توی بازی شات میگیریم دیگه ....
کانتنت ها هم یه سری آمادس و بیشتر ابجکتا رو خودمون زدیم ....اون بشکه و بلوک سیمانی و چند تا از گل و گیاه ها رو خودمون زدیم ... ساختمون خاکی هم کار خودمونه ... دیوار تو شاتای بعدی هم کار خودمونه ...
کلا لول بازی رو دوتایی زدیم اونم اینترنتی ....وقت نمی شد هه چی بزنیم ... بازی ای که کمتر از یه هفته ساخته بشه و از طریق اینترنت خوب کم کاری میشه دیگه .... هوم؟
Arrow
فردا قراره بازی کامل بشه ... کاراکتر رو میخوایم عوض کنیم چون قرار بود بازی طنز باشه که تصمیممون عوض شد ...شاید مجبور بشیم بازی رو اول شخص کنیم و برای دشمنا از کاراکتر اماده استفاده کنیم ... حالا ببینیم چی میشه ....
قبلا یه نظر سنجی گذاشتیم و پرسیدیم که اشکال نداره گه از آبجکت آماده استفاده کنیم که بیشتر از 80 درصد از 25 تا رای گفتن اشکال نداره واسه همین استفاده کردیم وگرنه میتونیم خودمون بزنیم ....

_________________
کوروش کبیر:فرمان دادم تا بدنم را مومیایی نکنند ودر تابوت نگزارند تا بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ninja0098
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آذر 1388
تعداد ارسالها: 12
محل سكونت: شاهی(مازندران)


2 شنبه 16 آبان 1390 - 22:30
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
ninja0098, گرافیک خوبه, ولی به نظرت محیط خیلی شلوغ نیست؟ شما هرچی گیرت اومده تو Scene بکار بردی, اصلاً دلیل وجود اون بشکه ها و بلوک سیمانی وسط راه چیه؟

مدلسازی از خودتونه؟



آره دیگه .. تو همین چند روز که بازی رو داشتیم میساختیم مجبور شدیم سه بار موضوع بازی رو عوض کنیم ... اصلا وقت نداشتیم GDD جمع کنیم که اصلا محیط چه فضایی داشته باشه ... کلا گفتیم برای این که بدقول نشیم حد اقل بازی رو تموم کنیم و خروجی بگیریم ...
درمورد مدلسازی تو پست قبل توضیح دادم ....
کار اینترنتیه حتی اگه بازی رو نتونیم تموم کنیم کلی تجربه پیدا کردیم که تو بازی بعدی با برنامه تر بریم جلو ...
دهنمون آسفالت شد سر این بازی .. اگه برنامه ریزی درست میکردیم بازی دو روزه با کیفیت و لول دیزاین خیلی بهتر و البته طولانی تر ساخته میشد ... تو برنامه نویسی (آنرل اسکریپت) هم یه سری چیزای جدید یاد گرفتیم .....

_________________
کوروش کبیر:فرمان دادم تا بدنم را مومیایی نکنند ودر تابوت نگزارند تا بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
soran
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 22 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 190
محل سكونت: ايران-كردستان


2 شنبه 16 آبان 1390 - 22:57
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
آره دیگه .. تو همین چند روز که بازی رو داشتیم میساختیم مجبور شدیم سه بار موضوع بازی رو عوض کنیم ... اصلا وقت نداشتیم GDD جمع کنیم که اصلا محیط چه فضایی داشته باشه ... کلا گفتیم برای این که بدقول نشیم حد اقل بازی رو تموم کنیم و خروجی بگیریم ...

دوست عزیز کارتون از نظر گرافیکی به لطف udk خوبه ولی متاسفانه ظاهرا اصلا روی گیم پلی و داستان و حتی سبک بازی کار نکردید!!

_________________
همه میگن فردا بهتره
مگر امروز فردای دیروز نیست!


اين نامه توسط soran در 3 شنبه 17 آبان 1390 - 11:52 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي آدرس AIM نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


3 شنبه 17 آبان 1390 - 10:03
پاسخ بصورت نقل قول
پس شما دارید یه Tech Demo درست می کنید نه یک بازی. آخه یک بازی اونم تو یه هفته ساخته بشه افتخار نیست. هر چی بازی سریع ساخته بشه از ارزش اون کم میشه.
شما هنوز بازی رو نساختید تو عرض چند روز دارید سبکشو از سوم شخص می کنید اول شاخص حلا دیگه خودتون برید تا آخر خط . . . . .
مورد دیگه اینکه مگه آدم برای ساخت منابع یه بازی نظر سنجی میکنه. عجبا Shocked

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ninja0098
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آذر 1388
تعداد ارسالها: 12
محل سكونت: شاهی(مازندران)


3 شنبه 17 آبان 1390 - 20:30
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
دوست عزیز کارتون از نظر گرافیکی به لطف udk خوبه ولی متاسفانه ظاهرا اصلا روی گیم پلی و داستان و حتی سبک بازی کار نکردید!!

چرا اول روی داستان و گیم پلی کار کرده بودیم ولی چون مجبورشدیم عوضش کنیم دیگه وقت نشد یه چیز جدید بنویسیم ....
کلا همه چیز رو مجبور شدیم تغییر بدیم واسه همین اینطوری شد ....
نقل قول:
پس شما دارید یه Tech Demo درست می کنید نه یک بازی. آخه یک بازی اونم تو یه هفته ساخته بشه افتخار نیست. هر چی بازی سریع ساخته بشه از ارزش اون کم میشه.
شما هنوز بازی رو نساختید تو عرض چند روز دارید سبکشو از سوم شخص می کنید اول شاخص حلا دیگه خودتون برید تا آخر خط . . . . .


نه اتفاقا یه بازی هست ... ما بازیساز مستقل هستیم و قرار نیست با بتفیلد 3 رقابت کنیم ...
بازی رو هم واسه مجموعه بازیای مستقل خواستیم بسازیم ....
من اگه با گیم میکر بیام یه بازی 12 مرحله ای بسازم که مثل خیلی از بازیای مستقل دیگه (اسم نمیبرم سوئ تفاهم نشه) به صورت side scroller شما میای بهم میگی افرین .... نه؟
الان من دارم سعی میکنم کارمو به کیفیت کار بازیای استاندارد خارجی برسونم حالا شما میای میگی بازی ای که تو یه هفته ساخته بشه افتخار نیست؟ اتفاقا هست .... کیفیت بازی ای که ما میتونیم تو یه هفته بسازیم خیلی خیلی بهتر از بازیایی هست که الان داره ساخته میشه ....
در مورد نظر سنجی هم نمیفهمم به کجاش ایراد میگیری؟ به این که به خاطر کمبود وقت خواستیم از مدل آماده استفاده کنیم و به مخاطب احترام گذاشتیم و خواستیم ازش اجازه بگیریم یا چیز دیگه ؟!!
تا الان من دوتا بازی کامل با یو دی کی ساختم و الان دارم سعی میکنم منتشرشون کنم منتها یه سری افراد میان میگن به خاطر یو دی کی و به لطف یو دی کی و ....
من نمی فهمم .... اگه یو دی کی خوبه چرا خودتون نمیاین یه کار با کیفیت نمیدین؟!
چرا ارزش کار مارو زیر سوال می برین ؟!!
مطمئنم اگه با یونیتی ساخته شده بود هیچ کس حرفی نمیزد .... همه میان میگن کیفیت کارتون به خاطر یو دی کی هست ... اگه اینطوره خودتونم برین باهاش کار کنین ...

_________________
کوروش کبیر:فرمان دادم تا بدنم را مومیایی نکنند ودر تابوت نگزارند تا بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
soran
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 22 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 190
محل سكونت: ايران-كردستان


3 شنبه 17 آبان 1390 - 22:13
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز نمیدونم هدف کلامت بنده بود یا آقا وهاب ولی باید عرض کنم منظور از عرایض بنده این بود که برای ساخت یک بازی باید روی اون وقت گذاشت و تمام فاکتورهای مورد نیاز مثل داستان، شخصیت پردازی، طراحی محیط، گیم پلی، صدا گذاری و... را در نظر گرفت
بهتره این بحثو اینجا ادامه ندیم و به بازی شما به پردازیم اگر حرفی بود لطفا با PM در میان بگذارید.
-----
بنظرم اگه به این مجموعه از بازی های مستقل نرسیدید زیاد مهم نیست چون میتونید بیشتر روی بازیتون برنامه ریزی کنید و اون کمبودهایی که وجود داره را جبران کنید ما هم براتون آرزوی موفقیت میکنیم Arrow

_________________
همه میگن فردا بهتره
مگر امروز فردای دیروز نیست!


اين نامه توسط soran در 3 شنبه 17 آبان 1390 - 23:29 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي آدرس AIM نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


3 شنبه 17 آبان 1390 - 22:20
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز شما تصویری از بازی گذاشتید و باقی دوستان نظر میدن.
بهتره نقاط ضعف و قوت کارتون رو با نظر دوستان پیدا کنید . ما از ارزش کار شما کم نکردیم. دقیقا یه همچین پستی هم تو هفته های گذشته بود که با گذاشتن چند شات می خواستن بازی معرفی کنن که با انتقاد های زیادی از دوستان مواجه شدند. اتفاقا با یونیتی هم بود.
بازی های دو بعدی ارزششون خیلی بالاست. بهتره بازی RayMan Origine رو ببینی که یکی از بهترین های E3 امسال بود و یا بازی Shank که سال گذشته چندین جایزه گرفت.
من اصلا دوست ندارم بحث کنم اما شما بجای این کارا می تونستید برید برای بازی Crysis 2 یک ماد بسازید که از نظر گرافیکی بترکونید.بازی فقط گرافیک نیست سرگرم شدن مهمه .
امیدوارم که بازیتون خیلی خوب باشه ولی در کنارش به نظر دوستان هم احترام بگذارید
اگر به شما بی احترامی شده ببخشید

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |