Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت کنسول سخت افزاری بازی -> سوال و جواب :: ساخت بازی با بسکام
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

سوال و جواب :: ساخت بازی با بسکام
نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 23 مهر 1390 - 10:53
پاسخ بصورت نقل قول
در این انجمن، می توانید مشکلات و سوالات خود را در زمینه ساخت بازی و کدنویسی با بسکام مطرح کنید.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 23 مهر 1390 - 11:41
پاسخ بصورت نقل قول
سلام,
شهروز جان, امکان استفاده از توابع OpenGL یا DirectX وجود نداره؟ (البته منظورم تو LCD رنگیه!)

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 23 مهر 1390 - 11:45
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
نه متاسفانه ^^
ولی کتابخانه های 3d ( در حد ابتدایی ) در زبان های سطح بالاتر وجود دارند ولی من پیشنهاد نمی کنم که سراغ کار سه بعدی برید.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 23 مهر 1390 - 17:03
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, نه اصلاً منظورم سه بعدی نیست, با این پردازنده ضعیف گمون نکنم سه بعدی جواب بده, همون دو بعدی رو می گم! می خوام ببینم توابع Bascom یا در صورت لزوم Codevision چقدر بازی سازی رو پوشش میده. مثلاً امکان محاسبه Collision بین اسپرایت ها یا امکان استفاده از Alpha Channel وجود داره ؟

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 23 مهر 1390 - 17:14
پاسخ بصورت نقل قول
collision رو شما خودت طراحی می کنی ! درست مثل اینکه شما می خوایک یک انجین رو از پایه بنویسی. بازی فرار پاکمن که در مقاله شماره 3 آموزش داده شده، ساختار برخورد رو توضیح می ده. البته نمونه بازی های FPS سه بعدی هم در اینترنت یافت میشه که با Atmega ساخته شده. در مورد استفاده از کانال آلفا، در مانیتور های سیاه و سفید که اصلا نیازی بهش نیست. در مانیتور های رنگی هم 100% امکان پیاده کردنش وجود داره. ولی نه دقیقاً به شکل کانال آلفا.

ما داریم با یک ساختار کاملاً سطح پایین کار می کنیم و اینجا خبری از توابع سطح بالا مثل chk_collision یا vec_to_angle نیست. یک پله پایین تر از اینجا میشه اسمبلی. پس باید همه کار رو خودمون انجام بدیم و تبدلی رو بذاریم کنار Mr. Green

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 23 مهر 1390 - 17:54
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, منم گفتم LCD رنگی, آخه آلفا تو LCD سیاه و سفید! Confused
حالا اینگه خودمون باید از صفر پیش بریم که به کنار, ولی شهروز جان, به نظر خودت تا کجا می تونیم پیش بریم! یعنی به نظرت یه LCD رنگی و با یه بازی ساده در حد بازیای NES نینتندو یا GBA شدنیه؟ (تاکیدم رو بازیه رنگیه!)

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 23 مهر 1390 - 17:58
پاسخ بصورت نقل قول
همه چیز شدنیه. من هم تا جایی که انگیزه باشه پیش میرم. ببینیم به کجا می رسیم.
ولی فعلاً هدف من اینه که بچه ها بازی سازی با یک محیط جدید رو تجربه کنند و یاد بگیرند. بعد که یاد گرفتن، باقی چیزا مهم نیست. اگر طالبش باشه، ما هم موانع رو می زنیم کنار و جلو میریم Evil or Very Mad
ولی در کل می تونیم باهاش یه ماریو ایرانی درست کنیم که بجای قارچ، نون پنیر سبزی بخوره Very Happy

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 23 مهر 1390 - 18:07
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, عجب بازی ای میشه! اسم بازیش هم میزاریم Super Shahrooz ...

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 24 مهر 1390 - 11:59
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, این تمرینی که دادی رو فکر کنم با دوتا For میشه انجام داد, فقط تابعی هست که یه عدد یهش بدیم و مشخص کنه زوجه یا فرد؟

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 24 مهر 1390 - 13:44
پاسخ بصورت نقل قول
تابعی نیست ولی شما می تونید از باقیمانده تقسیم یک عدد بر 2 متوجه بشی که عدد زوجه یا فرد. اسم عملگری که باقیمانده تقسیم رو میده MOD هست.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |