تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388 تعداد ارسالها: 523 محل سكونت: داخل کد
جمعه 8 بهمن 1389 - 00:14
بچه ببینید ، بهتره بجای این حرف ها یک چیزی بگید که بدرد بخوره حالا اینکه بشه تو نت پد بنویسی یا نه ( که میشه شما اونجا بنویس ولی باید داخل کامپایلر کامپایل کنی) . چه دردی دوا میکنه؟
بجای این حرف ها با هم باشید چند وقتیه همه اعضای سایت می پرید به هم.
جواب من را هم ندید . تایپ منحرف میشه .
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
جمعه 8 بهمن 1389 - 01:50
آقای بهرامی ، اگه درست متوجه شده باشم منظورتون Content Pipline هه Xna هست ، درسته ؟
بحث content pipline جدا و خود xna هم جدا ... خود xna رو میشه تو SD استفاده کرد ولی اینکه SD نمیتونه content های شما رو تبدیل کنه به فرمتی که با content manager ایمپورت میکنید ( xnb ) یه بحث دیگه هست ...
توی اون تاپیک یه لینک بود که اگه دنبال کرده باشید راههایی برای لود کردن content ها به صورت dynamic گفته بود که میشه از اون روش ها استفاده کرد ...
بجز این روش ها شما میتونید خودتون هم loader بنویسید که فکر نکنم اونقدرها کار سختی باشه ...
البته برای بازیهای 2 بعدی نیاز به اینکار هم نیست چون میتونید از Texture.FromFile مستقیما تکسچر رو لود کنید ...
تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388 تعداد ارسالها: 278 محل سكونت: کنار کامپیوتر
جمعه 8 بهمن 1389 - 05:03
سلام
میشه تو یه خط توضیح بدید چرا همینطور انجین عوض می کنید؟
چرا از یونیتی پریدید به بلندر و xna ؟
یه زمانی یادمه جنگ و دعوا بر سر یونیتی و آنریل بود
حالا یونیتی و آنریل پوچ
بلندر و xna کامله.
مطمئنید پس فردا انجینتون رو عوض نمی کنید؟
_________________ هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388 تعداد ارسالها: 278 محل سكونت: کنار کامپیوتر
جمعه 8 بهمن 1389 - 12:20
Unity3D نوشته:
Fantasy.Gamer, سلام ، اگه منظورت من هستم :
1. منظورت رو از " انجینتون "متوجه نمیشم ... هیچکدوم ازین انجینها ماله من نیست !! من فقط مناسب با پروژه انجین انتخاب میکنم ...
2. بلندر نرم افزار مدلسازیه ...
3. XNA انجین نیست ...
4. هیچ کس اینجا دعوا نکرد ...
ببینید بچه ها داشتیم یه بحث نسبتا علمی با آقای بهرامی میکردیم ... نمیدونم برا چی میایید الکی شلوغش میکنید !!!
1_منظورم از انجینتون انجینیه که استفاده می کنید.
2_این رو نمی دونستم شرمنده ((البته من یه جایی خوندم که باهاش بازی میسازن)
3_می دونم ولی من کلا منظورم این بود که چرا نرم افزارهایی که برای ساخت بازی ازش استفاده می کنید رو عوض می کنید.
4_منظورم از دعوا همون بحث کردن بود ولی خوب دیگه بعضی جاها اغراق لازمه
با تشکر
_________________ هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388 تعداد ارسالها: 193
جمعه 8 بهمن 1389 - 13:50
1-خب اینجور که شما میگی چون یونیتی اومده همه انجینها باید جمع کنن برن.شاید یه کسی کلا از یونیتی خوشش نیاد(مثل من)خب همین بلندر هستش که به داد من میرسه دیگه
2-درست خوندی.با بلندر بازی هم میسازن
تاريخ عضويت: شنبه 16 مرداد 1389 تعداد ارسالها: 38 محل سكونت: همین جا
جمعه 8 بهمن 1389 - 19:35
XNA is my love :arro
اگر كسي اموزش ميخواهد بگه
چون به طور جدي كا با اون رو شروع كردم
اميدوارم اساتيد(مهدي بهرامي و .. ) كمكم كنن چون واقعا ب تجربه ي انها نياز دارم
در کل 2 نفر تو فروم شما عضو هستند (به غیر خودت یکی) اونوقت دنبال مدیر برای انجمناتی!
تازه اگه چند نفر تو این انجمن سرشون به تنشون بیرزه، دو تاشون همین Unity3D و m_basij هستند!
دیگه چی بگم! موفق باشی!
_________________ -
If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
در کل 2 نفر تو فروم شما عضو هستند (به غیر خودت یکی) اونوقت دنبال مدیر برای انجمناتی!
تازه اگه چند نفر تو این انجمن سرشون به تنشون بیرزه، دو تاشون همین Unity3D و m_basij هستند!
دیگه چی بگم! موفق باشی!
اره جون خودت مي دونم كه هنوز مشكلات اوليه قسمت بلندر را فراموش نكردي ديدي چه جور
خودت و يونايتي مشكل ايجاد مي كرديد
اين انجمن تازه سه چهار روزه كه شروع به كار كرده ميخواستي همين اول ركورد ميليوني را بشكنه نه عزيز اينطوري نيست صبر و تحمل چاشني كار من است