Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> مسایل عمومی کامپیوتر -> كار گروهي
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

آيا با اين ملاك براي تايين ميزان تاثير گزاري افراد موافقيد و چرا ؟
بله
60%
 60%  [ 3 ]
خير
0%
 0%  [ 0 ]
با اصل مقاله موافقم ولي وجود بعضي از تغييرات باعث نتيجه گيري بهتر مي شود
40%
 40%  [ 2 ]
مجموع آراء : 5

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


شنبه 21 خرداد 1384 - 15:24
پاسخ بصورت نقل قول
واقعا دست شما درد نكنه و خسته هم نباشيد .
از خوندن اين مطالب خيلي لذت بردم .
يك كار خيلي مهم در ساختن بازي طراحي يك سيستم پوياي مديريتي هست كه شما داريد روش كار ميكنيد .
Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


شنبه 21 خرداد 1384 - 23:40
پاسخ بصورت نقل قول
Gordon Freeman نوشته:
واقعا دست شما درد نكنه و خسته هم نباشيد .
از خوندن اين مطالب خيلي لذت بردم .
يك كار خيلي مهم در ساختن بازي طراحي يك سيستم پوياي مديريتي هست كه شما داريد روش كار ميكنيد .
Laughing


قبل از هرچيز من خيلي خوشحالم كه اين مطالب مورد توجه شما و دوستان ديگر قرار گرفته است . اگر دوستان در مورد كليه مطالبي كه در اين تاپيك مطرح شده پيشنهاد يا انتقادي دارند خوشحال مي شوم من هم استفاده كنم . Idea

صنعت بازی صنعت جذابي است ولی در عين حال بسيار پيچيده و کلا ساخت بازی دارای ساختار سلسله مراتبی است . مانند صنعت سينما که کارگردان با استفاده از داستان نويسنده يک سناريو برای فيلم تهيه می کند و سپس برای استفاده از حداکثر توان بازيگران اول سناريو يا فيلمنامه را در اختيار آنها قرار می دهد . پس از رسيدن به توافق دو جانبه کار صورت می گيرد . در صنعت بازی هم به همين ترتيب است . کارگردان بازی بعد از نوشتن فيلمنامه بازی برای استفاده از قدرت طراحان هنری ، طراحان 3 بعدی ، گروه برنامه نويسان و ... بايد اول سناريو رو به طور کامل در اختيار داشته باشد و بعد بر اساس اون با طراحان و برنامه نويسان مذاکره کند . البته در اختيار داشتن سناريوی کامل هم منوط بر در اختيار داشتن داستان بازی کامل است که توسط نويسنده بازی نوشته شده است .

قانون کار اينطور نيست که مثلا بعضی از شرکتهای درپيت می يان برای داستان بازی ورژن تعيين می کنند و هنوز نسخه يک بازی بالا نرفته 10 نسخه از داستان بازی نوشته می شود ! بايد با حوصله و سر فرصت يک داستان کامل از بازی نوشته شود بعد گروه کارکردانی که اسمش گروه طراحان بازی است می يان بر اون اساس يک فيلمنامه کامل می نويسند . و بر اساس اون فيلمنامه طراحان هنری با استفاده از ابزارهاي تخصصی خودشون شروع به طراحی شخصيتها و مکانها (به صورت تصاوير و توضيحات می کنند ) بعد از اينکه کار اين گروه تمام شد بايد گروه طراحان 2 بعدی و 3 بعدی کار خودشون رو شروع کنند . بازهم تاکيد می کنم تمام کارهای هنری گروه طراحان 2 بعدی و 3بعدی بايد بر اساس عکسها و توضيحات تاييد شده گروه طراحان هنری توسط کارگردان بازی باشد . گروه طراحان 3 بعدی وقت اين رو ندارند که مثلا يک تانک طراحی کنند بعد نظر بقيه رو بپرسند . طرح بايد قبل تاييد شده باشد و صرفا به لحاظ شباهتی که کار طراحان 2 بعدی و 3 بعدی با نمونه تصاوير توليد شده گروه طراحان هنری بايد داشته باشد مورد بازديد کارگردان قرار می گيرد .

انشالله در مورد بسياري از موارد باقيمانده در يك وقت مناسبتر صحبت خواهم كرد . PDT_017
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |