Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی، مدلسازی و انیمیشن با نرم افزار Blender -> پرسش و پاسخ بلندر(انیمیشن و مدلسازی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 1 تير 1390 - 20:20
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, بله حرف با شماست، ولی من برگو مثال زدم. من می خواستم پروانه ی این بالون رو طراحی کنم که کلاً میشه 8 تا.



به هر حال از اطلاعاتی ارزشمندی که در اختیارم قرار دادید ممنونم.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


5 شنبه 2 تير 1390 - 15:36
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, این بلندر یکم عجیبه! من مدلمو ساختم هیچ مشکلی هم تو بلندر نداره! اما وقتی به 3DS اکسپورتش می کنم، وقتی می برمش تو موتور ( یونیتی و چند تا دیگه ) بعضی قسمت های مدل درست رندر نمیشه!

این تو بلندر که سالمه:



اینم تو مکس ایمپورت کردم که خرابه:



به x و obj هم اکسپورت کردم ولی فرقی نکرد. اینم بگم که من نمیتونم blend رو مستقیم ببرم تو Unity گرچه شک دارم فرقی هم کنه!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 2 تير 1390 - 18:00
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i,

قبل از اکسپورت مشها رو انتخاب کنید و از منوی Object > Apply گزینه های Scale و Rotation رو بزنید :



حالا اون مشهایی که نرمالهاش برعکس شده رو انتخاب کنید و کلید W رو بزنید بعد گزینه Flip Normals





حالا میتونید با خیال راحت مدل رو اکسپورت کنید ... در مورد فرمت هم پیشنهاد میکنم به fbx تبدیل کنید و مستقیم ببرید تو یونیتی

در مورد مدل هم خیلی زیبا شده اگه یه بافت هم براش بزنی خیلی عالی میشه Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


5 شنبه 2 تير 1390 - 19:18
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D,

اول از همه بابت این که به همه سوالا با دقت جواب میدین ممنونم! در مورد زیبایی مدل هم باید از شما تشکر کرد چون بدون راهنمایی و دلگرمی های شما من اصلاً سمت ساخت بازی سه بعدی نمیومدم و تو همون 2D می موندم!

و اما ..... تمام کارایی که شما گفتید رو کرذم اما فرقی نکرد. حتی به fbx هم اکسپورت کردم نشد. حالا اگه شما رو تو دردسر ننداخته باشم فایلو میزارم تا شما هم یه نگاهی بهش بندازین

http://www.uploadtak.com/images/3lyxvw8lvax1eeaz918e.zip

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 2 تير 1390 - 20:16
پاسخ بصورت نقل قول
خواهش میکنم اشکان جان کاره خوبی کردی فایل رو آپلود کردی چون اگه اینکارو نکرده بودی من هم متوجه نمیشدم ایراد از کجاست ...

خوب بلندر تو حالت پیشفرض backface culling نمیکنه ... یعنی همه فیس ها هم از پشت و هم از روبرو رندر میشن و این یکم گیج کننده هست ... توی viewport کلید N رو بزنید یه پنل سمت راست باز میشه از قسمت Display گزینه Texture Solid رو بزنید :



وقتی این گزینه رو بزنید متوجه میشید که بعضی از مش ها نرمال هاش برعکس بوده و به خاطر اون قضیه احتمالا متوجهش نشدین :



حالا مشها رو انتخاب کنید و W و بعد filp normals

موقع خروجی گرفتن هم همیشه این مقادیر رو چک کنید :



اگر نبود از همون روشی که تو پست قبل گفتم استفاده کنید ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


5 شنبه 2 تير 1390 - 20:42
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, دست گلت درد نکنه! PDT_021
درست شد !!! PDT_017

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sajad.sh
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 17 خرداد 1390
تعداد ارسالها: 4


جمعه 3 تير 1390 - 18:02
پاسخ بصورت نقل قول
سلام ashkan-666i و Unity3D من همان morad هستم و بابت گذشته از هر دو شما معذرت می خواهم امیدوارم من را ببخشید من تغییر کردم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ehsane
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 21 آبان 1391
تعداد ارسالها: 7


3 شنبه 7 آذر 1391 - 21:11
پاسخ بصورت نقل قول
سلام ميشه يه كتاب ترجيحا فارسي برا اموزش بلندر معرفي كنيد ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sajjad shirinpor
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 شهريور 1391
تعداد ارسالها: 6
محل سكونت: گيلان-فومن-روستاي زيده بالا خيابان امام زمان-كوچه گلست


1 شنبه 10 شهريور 1392 - 21:09
پاسخ بصورت نقل قول
اگه میشه اموزش متحرک سازی بدن انسان یا همون انیمیت کردن کاراکتر رو بیشتر توضیح بدید
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |