Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار 3D Studio Max -> به جا ماندن اثرات لاستیک روی آسفالت
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

به جا ماندن اثرات لاستیک روی آسفا
نويسنده
پيغام
beckham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 98


شنبه 22 آبان 1389 - 23:34
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام خدمت دوستان

دوستان لطفا به من در مورد به جا ماندن اثرات لاستیک روی آسفالت کمک کنن و من رو راهنمایی کنن که چطوری می تونم این کار رو در مکس انجام بدم

با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mohammadyzr
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 266
محل سكونت: اصفهان


1 شنبه 23 آبان 1389 - 10:57
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
اگه واسه انيميشن ميخواي بايد يه تكسچر متحرك از كشيده شدن جاي لاستيك روي آسفالت با فرمت avi تهيه كني و به جاي تكسچر آسفالت ثابت استفاده كني اونوقت با حركت لاستيك روي آسفالت اينجور تداعي ميشه كه داره جاش روي آسفالت مي مونه. Twisted Evil

_________________
http://www.yazdirad.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
omidgamer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آذر 1388
تعداد ارسالها: 61


1 شنبه 23 آبان 1389 - 14:34
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.بهترين كار اينه كه در هر فريم يك planeكه rotation.yآن دقيقا برابر rotation.y لاستيك هاي ماشين هست ايجاد كني و و يك تكيچر مناسب روي اونها قرار بدي.وقتي اين planeهاي مربعي كنار هم قرار ميگيرند به نظر يك منحني صاف ميايند.و اين طور تداعي ميشه كه لاستيكها روي زمين كشيده ميشند.تو بازي مافيا كه از اين روش استفاده شده.منم بهت اطمينان ميدم كه روش خوبيه.موفق باشي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
omidgamer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آذر 1388
تعداد ارسالها: 61


1 شنبه 23 آبان 1389 - 14:35
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.بهترين كار اينه كه در هر فريم يك planeكه rotation.yآن دقيقا برابر rotation.y لاستيك هاي ماشين هست ايجاد كني و و يك تكيچر مناسب روي اونها قرار بدي.وقتي اين planeهاي مربعي كنار هم قرار ميگيرند به نظر يك منحني صاف ميايند.و اين طور تداعي ميشه كه لاستيكها روي زمين كشيده ميشند.تو بازي مافيا كه از اين روش استفاده شده.منم بهت اطمينان ميدم كه روش خوبيه.موفق باشي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
omidgamer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آذر 1388
تعداد ارسالها: 61


1 شنبه 23 آبان 1389 - 14:39
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.بهترين كار اينه كه در هر فريم يك planeكه rotation.yآن دقيقا برابر rotation.y لاستيك هاي ماشين هست ايجاد كني و و يك تكيچر مناسب روي اونها قرار بدي.وقتي اين planeهاي مربعي كنار هم قرار ميگيرند به نظر يك منحني صاف ميايند.و اين طور تداعي ميشه كه لاستيكها روي زمين كشيده ميشند.تو بازي مافيا كه از اين روش استفاده شده.منم بهت اطمينان ميدم كه روش خوبيه.موفق باشي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
beckham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 98


3 شنبه 25 آبان 1389 - 00:02
پاسخ بصورت نقل قول
با تشکر از دوستان خوبم

راههای جالبی رو بهم معرفی کردین ولی یک آموزشی بود که قبلا من در سایت دیدم و خیلی جالب بود دوستان کسی این آموزش رو داره بذاره خیلی ممنون می شم

و دوباره از دوستان تشکر می کنم Laughing Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |