Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> تفاوت d3dx9d.lib با d3dx9.lib
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

تفاوت d3dx9d.lib با d3dx9.lib
نويسنده
پيغام
mahdi13
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 4 آبان 1388
تعداد ارسالها: 37


جمعه 26 شهريور 1389 - 17:52
پاسخ بصورت نقل قول
سلام،
در نسخه های قدیمی DirectX SDK فقط d3dx9.lib وجود داشت. در نسخه های جدید DirectX SDK این دو فایل با هم قرار گرفته اند و حجم هر دو هم یکیه. تفاوت این دوتا فایل در هر کدام از مراحل دیباگ و Runtime چیه؟
یه جایی خوندم که d3dx9d.lib، پسوند d آخرش یعنی dynamic. درسته؟ اگه میشه توضیح بدین.

درضمن این نکته رو هم مد نظر داشته باشین که مشابه همین قضیه توی d3dx10.lib و d3dx10d.lib و d3dx11.lib و d3dx11d.lib داریم.
تازه قضیه از این هم پیچیده تره! dll اینجوری هم داریم: d3dx9d_43.dll.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


شنبه 27 شهريور 1389 - 01:06
پاسخ بصورت نقل قول
سلام،
تفاوت d3d9.lib, d3dx9.lib, d3dx9d.lib, d3dx9dt.lib خیلی مفصل تو FAQ های مختلف اومده و کافیه یه سرچ ساده بزنی... اما اگه فرق d3dx9.lib و d3dx9d.lib رو خیلی خلاصه بخوای میشه گفت که با d3dx9.lib نسخه release نرم افزار رو کامپایل می کنیم و با d3dx9d.lib نسخه debug نرم افزار رو کامپایل می کنیم... از جلمه feature هایی که نسخه دیباگ در اختیار برنامه نویس قرار میده نمایش Warning ها و Error ها، Log های جزئی، شماره خط خطا و ... هستش

امیدوارم کافی باشه....

- موفق باشید. Surprised

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mahdi13
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 4 آبان 1388
تعداد ارسالها: 37


شنبه 27 شهريور 1389 - 21:45
پاسخ بصورت نقل قول
ممنونم.
میشه بگین چی باید سرچ کنم؟

درضمن یکی از مشکلات من هم همین Debug و Release هست! چه فرقی دارن؟ برای برنامه نویسی کدوم بهتره؟ برای انتشار کدوم بهتره؟ طرز استفاده ازشون فرقی داره؟

؟؟؟

لطفا کمکم کنید! Evil or Very Mad

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


شنبه 27 شهريور 1389 - 22:20
پاسخ بصورت نقل قول
براي برنامه نويسي از Debug و برای نسخه نهایی از Release استفاده میشه. این برای همه برنامه ها صادقه نه فقط بازیها.
نقل قول:

از جلمه feature هایی که نسخه دیباگ در اختیار برنامه نویس قرار میده نمایش Warning ها و Error ها، Log های جزئی، شماره خط خطا و ...

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |