Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> درخواست همکاری -> برنامه نویس حرفه ای UDK یا Unity
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


جمعه 28 خرداد 1389 - 00:16
پاسخ بصورت نقل قول
ببنید بچه ها دارین می رین تو حاشیه این که اونا کین یا نستن کار من و شما نیست

حرفهای MC هم درسته و حرفای آرشم درسته در حقیقت وقتی قراره این سرمایه گداری عظیم انجام بشه خوب بدونه برنامه ریزی نیست سعی میشه بیشترین بهره تو اون زمینه برده بشه حالا که به حسن علی صباح کار داشتن یا نه بماند

ما اصل بر برائت میزاریم Surprised

در ضمن یک بازی نباید حتی دو سال هم طول بکشه چون از تکنولوژی عقب می افته منظورم اینکه شما فکر کنید بازی 4 سال پیش چی بوده

در مورد 70 نفر یا 100 نفر باید به متودولوژی مدیریت دقت کرد کنترل 70 نفر گاهی اوقات آسان تر از 5 نفره

آقا به پیشرفت فکر کنید نه دعوا
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mdcnet
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 24 مهر 1388
تعداد ارسالها: 27


جمعه 28 خرداد 1389 - 08:24
پاسخ بصورت نقل قول
ویرایش شد!

بحث تمام شده است ، بهتره دربارش دیگه صحبتی نداشته باشیم .
میتونید درباره من هر فکری بکنید و من هم مشکلی ندارم ، در حقیقت میتونم بگم درک میکنمتون.
این روزها جامعه ما پر شده از استکبار ستیزی اشتباه و ... که مطمئناً شما رو عصبی کرده و حتماً فکر میکنید من هم یکی از همین استکبار ستیزها هستم و میخوام با یک بازی خفن بزنم توی دهن اروپایی ها و ... Very Happy
اما حقیقت اینه که ما به این نتیجه رسیدیم که باید یک حرکتی بکنیم ، باید یک فعالیتی داشته باشیم.
چیزی حدود 1 سال هست که داریم روی تحقیق و توسعه کار میکنیم و الآن وقت عمل ماست.داریم با چند شرکت هم قرارداد برای همکاری امضا میکنیم.
اگر موفق به ساخت یک بازی قوی شدیم که مطمئناً مایه افتخار سربلندی خواهیم بود اما اگر نتونستیم و خراب کردیم به هیچ کس و هیچ جا آسیبی نمیرسه جز خودمون که وقتمون و سرمایه مون رو گذاشتیم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
arashdj71
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 30 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 1347
محل سكونت: ايران-->سرزمين سركوب!


جمعه 28 خرداد 1389 - 11:46
پاسخ بصورت نقل قول
mdcnet, منم برات آرزوي موفقيت ميكنم ولي اميدوارم ديگه بازيهاي تراز اول دنيارو زير سوال نبري. Wink
نقل قول:

در ضمن یک بازی نباید حتی دو سال هم طول بکشه چون از تکنولوژی عقب می افته منظورم اینکه شما فکر کنید بازی 4 سال پیش چی بوده

براي باز صدم ميگم كه كيفيت يك بازي هيچ ربطي به مدت زمان ساختش نداره دلايلشم كه آوردم!‌ بازيهاي مورد نظر رو هم مثال زدم....دلايل طول كشيدن يك بازي رو هم گفتم.
فقط در يك صورت ممكنه طول كشيدن بازي يكم به بازي لتمه بزنه و اونم در زمان جهش به نسل بعد باشه مثلا اين بازه ي 4 ساله بين 2 سال قبل از عرضه directX 11 و دو سال بعدش باشه که مسلما پاسخگوی نیازهای نسلش نیست...(یه همچین اتفاقی تا حدودی برای SC:conviction افتاد ولی خوب نمیشه گفت زیاد عقب مونده) ....
آرش.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


جمعه 28 خرداد 1389 - 12:01
پاسخ بصورت نقل قول
نه ربط نداره اما شما می تونید براحتی پیشرفت تکنولوژی رو در nvidia gems ببینی در عرض 2 تا سه سال

این یک اصل در همه موارده اگر شما الان قصد به تولید یک محصول بکنید بعد چهار سال بعد بدین بازار شکست صد در صده البته این مسئله مربوط به این 5 سال اخیر میشه

خوب البته نباید گیم پلی رو هم نادیده گرفت که خیلی مهمه اما هممون می دونیم گیم پلی کراسیس در سطح فوق العاده عالی نبود اما خوب ...

اصل بالا رو هم که گفتم حرفه من نیست حرفه بزرگانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
arashdj71
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 30 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 1347
محل سكونت: ايران-->سرزمين سركوب!


جمعه 28 خرداد 1389 - 13:32
پاسخ بصورت نقل قول
من نميدونم منظور شما از پيشرفت nvidia gems چیه! ولی باید یه چیزاییرو خدمتت عرض کنم:
nvidia gems یه کتاب کامل در مورد مباحث گرافیک/هندسه/api های گرافیکی/فیزیک و کلا بیشتر مسائل مرتبط با بازیسازیه....بعد از عرضه نسخه 3 این کتاب پر محتوا در سال 2007 دیگه کتابی منتشر نشد به نظر شما دلیلش چیه؟
منظور من از جهش نسل اومدن یه api گرافیکی جدید یا سخت افزار جدید با قابلیت متفاوت نسبت به بازیهای اون نسله نه اومدن یه میان افزار.... به فرض عرضه ی نسخه ی 3 cryengine نمیتونه جهش نسل به حساب بیاد همونطور که چوات یرلی خودش میگه که توی crysis2 نباید انتظار گرافیک فراتر از چیزی که توی crysis warhead دیدیم رو داشته باشیم.بعد از عرضه ی نسخه 2 cryengine که دنیا بازیهای کامپیوتری رو وارد نسل سوم کرد نمیشد چیزی حتی از نسخه 2x انتظار داشت همچنین در اونسمت از unreal engine3 ! چون با وجود عرضه api جدید microsoft یعنی directx10.0 بود که cryengine2 تونست نسل بازیهارو متحول کنه.
nvidia gems3 هم با وجودی که توی سال 2007 عرضه شد مبانی اصلی گرافیک و geometry رو مورد برسی قرار میده که همزمان با عرضه dx10 بود و به خاطر همین صنعت بازی وارد نسل سوم شد و عملا چیزه جدیدی برای گفتن وجود نداشت که بخوایم در موردش بحث کنیم و انقدر جامع باشه که بشه نسخه ی 4 کتاب gems رو عرضه کرد.
الانم با عرضه dx11و همچنین عرضه nvidia fermi و سری gtx 300,400 شرکت nvidia و البته سری ati 5000 مسلما داریم وارد نسل بعد میشیم و حرف بنده هم همین بود. بازی ای که زمان عرضه نسخه 10 شروع به ساخت کرده اگر بخواد مثلا 1 سال تا 6 ماه دیگه عرضه بشه مسلما جلوی بازیهایی با تکنولوژی نسل چهارم کمبود خواهد داشت ولی اکثر بازیهایی که در بازه ی یک نسل عرضه میشن غیر از پیشرفت های جزیی چیز فراتر از انتظار رو به ماها نشون نمیدم.
به طور مثلا از سری بازی crysis1 به این طرف که بخوایم حساب کنیم بازیهای call of duty 4 و AC , FARCRY2 , COD5, batman arkham asylum,mass effect,و عنوانهای اخیر مثل : ac2,metro2014 , conviction ,modern warfare2 , nfs: shift همه و همه از یک سری افکتهای Post process و شیدرهای بهبود یافته ی قدیمی استفاده میکنن که البته به قول شما با پیشرفت (نه پیشرفت قابل جهش) یکم افکتها بهبود پیدا کردند و بازیها به استفاده از dx10 روی آوردن! پس عرضه یک بازی توی مدت 3 سال عمری که مثلا dx10 میکنه نمیونه از چیزی عقب بمونه بلکه میتونه با فرصت بیشتر حتی پیشرفت هم بکنه! فکر کنم بدونید که بعد از شاهکار cod4 در زمانه خودش ساخت بازی cod5 به عهده ی treyarch بود و activison بعد از عرضه cod4 گفت که از همین الان ساخت بازی cod6 به infinity ward واگذار شده.پس infinity ward در مدت 2 سال روی cod6 کار کرد و نه ضرری دید و نه از تکنولوژی عقب موند! Idea
نقل قول:
خوب البته نباید گیم پلی رو هم نادیده گرفت که خیلی مهمه اما هممون می دونیم گیم پلی کراسیس در سطح فوق العاده عالی نبود اما خوب ...

باید بگم متاسفانه با گذشت هر نسل فقط گرافیک پیشرفت میکنه میشه گفت گیم پلی و هوش مصنوعی در بدترین حالبت ممکن قرار داره درست مثل فیلمهای ایرانی خودمون ! Wink Rolling Eyes
ممنون.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


جمعه 28 خرداد 1389 - 13:48
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
یک خواهش اول یکم خلاصه تر جواب بده که وقت کمتر گرفته بشه
دوم این بحث من و شما تمامی نداره شما در هر حالتی با هر کاری مخالفت می کنی حتی حرفهای آدمای بزرگ رو
سوم زمان همه چیز رو روشن می کنه دوست عزیز

من دیگه این حرفارو ادامه نمیدمن

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
arashdj71
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 30 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 1347
محل سكونت: ايران-->سرزمين سركوب!


جمعه 28 خرداد 1389 - 18:24
پاسخ بصورت نقل قول
vahidpoor,
نقل قول:

دوم این بحث من و شما تمامی نداره شما در هر حالتی با هر کاری مخالفت می کنی حتی حرفهای آدمای بزرگ رو
سوم زمان همه چیز رو روشن می کنه دوست عزیز

من جواب شمارو كامل ميدم و با علت و روي هوا حرف نميزنم...
ولي ظاهرا شما خودتو خيلي بزرگ ميبيني چون من سخني از انسان بزرگي نديدم تو پستت اگر حرفي ميزني منبع بيار....
حرف حق جواب نداره عزيز شما يك نكته ي متضاد با واقعيت پيدا كردي به من بگو.
نقل قول:

سوم زمان همه چیز رو روشن می کنه دوست عزیز

اينا فقط شعاره عزيز واقعيت رو ببين و چشات رو خوب باز كن .....
موفق باشي.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


جمعه 28 خرداد 1389 - 20:37
پاسخ بصورت نقل قول
اقا ارش اقا mc بهتره که از خر این حرف ها بیایید بیرون .
یک بازی که هر قسمتش را همه انتظارش را می کشن با یک بازی ساخت داخل که تازه اولین کارش باعث تجاربی می شه که غربی ها چندین سال پیش رسیدن قابل مقایسه نیست . بهتره که همه کمک کنیم تا پیشترفت کنیم . نه ... .

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHSEN KH
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 17 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 26


جمعه 28 خرداد 1389 - 21:08
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
باید بگم متاسفانه با گذشت هر نسل فقط گرافیک پیشرفت میکنه میشه گفت گیم پلی و هوش مصنوعی در بدترین حالبت ممکن قرار داره درست مثل فیلمهای ایرانی خودمون !
ممنون.

سلام
منم كاملا با اين قضيه موافقم.بهتره كه ما بجاي مقايسه خودمون با بازيسازهاي دنيافقط بدون سر و صدا و ادعا كار خودمون رو انجام بديم.بظر من رمز موفقيت خارجي ها توي تمام زمينه هاي علمي و غير علمي دنيا اينكه كمتر حرف ميزنن و ادعا ميكنن و بيشتر كار ميكنن بعد از انجام كار بهش افتخار ميكنن و بعد ادعا ميكنن.
ما بايد سعي كنيم با ايده هاي خلاقانه گيم پلي رو پيشرفت بديم و اين جز با فكر كردن زياد بدست نمياد

_________________
ESHGH BAZY.DAR AREZOOYE SAKHT BAZY
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
arashdj71
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 30 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 1347
محل سكونت: ايران-->سرزمين سركوب!


جمعه 28 خرداد 1389 - 23:46
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij, بنده هم قصدي غير از اين ندارم ولي خوب يكم گستاخيه بخوايم زحمت بازي اي مثل ac رو کم بدونیم یا بخوایم به این راحتی به چنین کیفیتی برسیم....
پله پله ....
MOHSEN KH, تایید...

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |