Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (تکسچر و تکنیکهای 2 بعدی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي

سوال و جواب (تکسچر و تکنیکهای 2 بع
نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


4 شنبه 19 اسفند 1388 - 10:12
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان لطفا سوالات مربوط به تکسچر و تکنیکهای 2 بعدی را در این تاپیک مطرح کنید. Surprised

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
adibadm
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 24 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 19


1 شنبه 5 ارديبهشت 1389 - 17:58
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان لطفا يه آموزش در مورد تكسچر دي در تري دي مكس براي استفاده در يونيتي بدين.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


2 شنبه 6 ارديبهشت 1389 - 13:08
پاسخ بصورت نقل قول
من که متوجه نشدم، بهتر سوالت رو بفرما.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
adibadm
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 24 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 19


2 شنبه 6 ارديبهشت 1389 - 16:09
پاسخ بصورت نقل قول
منظورم اينه كه حتما بايد از unwarp uvw استفاده كرد يا خير. من وقتي يه مدل رو كه با مكس درست كردم به يونيتي امپورت مي كنم خيلي خيلي سنگين هستش.
در واقع سوالم اينه كه در مكس چطور به اجسام متريال بديم؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 6 ارديبهشت 1389 - 22:13
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
منظورم اينه كه حتما بايد از unwarp uvw استفاده كرد يا خير.


اره عزيزم حتما بايد unwarp كني ... Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
adibadm
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 24 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 19


3 شنبه 7 ارديبهشت 1389 - 00:16
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان خوب لطفا يه آموزش در مورد unwarp بدين.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamedpooya
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 آذر 1384
تعداد ارسالها: 78


5 شنبه 9 ارديبهشت 1389 - 13:28
پاسخ بصورت نقل قول
يه سوال داشتم و اون اينه كه يه مدل تونل توي تري دي مكس درست كردم . وقتي با پسوند خروجی میگیرمfbx توی یونیتی تکسچر خوب روی ابکت نمیشینه و لی با پسوند تري دي اس بهتر كار انجام ميشه علتش چيه[/b]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


5 شنبه 9 ارديبهشت 1389 - 16:56
پاسخ بصورت نقل قول
hamedpooya جان لطفا سوالت رو در تاپیک مرتبط با موضوعش مطرح کن.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamedpooya
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 آذر 1384
تعداد ارسالها: 78


5 شنبه 9 ارديبهشت 1389 - 20:52
پاسخ بصورت نقل قول
اقای شعبانی شرمنده فکر کردم چون در نهایت صحبت قرار گرفتن تکسچر روی ابجکت بود باید اینجا مطرح میکردم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 9 ارديبهشت 1389 - 22:57
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
يه سوال داشتم و اون اينه كه يه مدل تونل توي تري دي مكس درست كردم . وقتي با پسوند خروجی میگیرمfbx توی یونیتی تکسچر خوب روی ابکت نمیشینه و لی با پسوند تري دي اس بهتر كار انجام ميشه علتش چيه


تكسچرها رو بايد روي مدلت مپ كني ( توي manual مكس بگرد دنبال Unwrap UVW Modifier )

در مورد خروجي گرفتن هم پيشنهاد بنده اينه كه مدلها رو با همون پسوند max. تو شاخه Assetsمربوط به پروژه ذخيره كنيد ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 9 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |