Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> سرزمین رویا ورژن Dreamland V2
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  بعدي

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


5 شنبه 3 اسفند 1391 - 21:45
پاسخ بصورت نقل قول
داداش اگه این کار رو نمی کنید.
و می خواید رایگان پخش کنید .
از شرکت هایی تبلیغات جمع کنید و مثل بازی های رایگان دیگه توی بازی درج کنید .
و اینکه اگه بتونید بازی رو روی کنسول های دیگه هم ارای بدید مطمینن فروش خوبی در زمینه اندروید و ای او اس خواهید داشت .
و همچنین در مورد این بازی یک سایت تخصصی و یا یک انجمن تخصصی بسازید و برای بازی اپدیت هایی برای فروش بزارید و امکانات و مراحل بازی رو هی ادامه بدید . چون این بازی واقعا ارزش تجاری بودن رو داره و از نظر من توی بازی هایی که توی ایران ارای شده این بازی تا به الان تک . چون هم داستانش عالیه و هم گیم پلی عالی داره هم افکت های جذابی داره هم گرافیکی فوق العاده داره و هم نورپردازیش کامل و حرفه ای است.

ولی کلا من ناراحت شدم.

با تاسف Neutral
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
papanoel
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 6 مهر 1387
تعداد ارسالها: 245


5 شنبه 3 اسفند 1391 - 22:39
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون محمد جان حتما ایده تبلیغات ایده بدی نیست ببینیم چیکار میشه کرد Arrow

_________________
[size=large]وبلاگ تیم کارخانه رویایی[/size]
[size=large]سایت تیم کارخانه رویایی[/size]
[size=large]انجمن بازیهای دوبعدی[/size]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


5 شنبه 3 اسفند 1391 - 22:45
پاسخ بصورت نقل قول
داداش با حمید هم صحبت کردم

راهکار هایی رو بهش دادم امتحان کنید ضرر نمی کنید . به هدفتون هم صد در صد می رسید .

با تشکر همرا با تاسف Embarassed
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ilucky
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 5 مرداد 1390
تعداد ارسالها: 4


جمعه 4 اسفند 1391 - 23:11
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM نوشته:
من که خودم حاظرم همینطوری گیم رو مجانی پخش کنیم. اینجا بازار خوبی برای اینطور کارها نداره و ما هم اشتباه کردیم که به عنوان یک شغل بهش نگاه کردیم. در حال حاضر توی ایران بازی دو بعدی برای device بدرد میخوره، سه بعدی هم که حتما باید call of duty باشه یا فوتبال. در کل هیچ میلی برای گیم ساختن دوباره توی ایران موجود نیست و این محصول هم پخش میکنیم تا حداقل اون بی بهره نمونه گرچه که خودمون موندیم!


این خیلی ناراحت کننده هست که کار به اینجا کشید. زحمتهای زیادی روی این بازی کشیده شده.

MahanGM نوشته:

این محصول هم پخش میکنیم تا حداقل اون بی بهره نمونه گرچه که خودمون موندیم!

این بستگی داره چطور بهش نگاه کنید. شاید از لحاظ مادی بی بهره مونده باشد ولی از لحاظ تجربه و یا موارد معنوی شاید بی بهره نمونده باشید.(گرچه تجربه تلخ و غیرمنصفانه ای بود.)

این رو باید بگم که بی بهره بودن از لحاظ مالی کمی هم به سیاستهای کاری خودتون مربوط میشه که به اونها پایبند هستید.(که البته این پایبندی از کلی جهات خیلی هم خوبه)

چند ماه قبل من حاظر شدم 8 میلیون بابت این بازی به شما پرداخت کنم و همه حق امتیاز پخش یا فروش یا نشر رایگان و.... اون هم با خود شما بمونه و من فقط از تصاویر قدیمی بازی شما استفاده کنم.
(منظورم از قدیمی , قبل از تعییرات "بنیاد" هست)
البته این کاملا مشخصه که این مبلغی نبود که سزاوار این بازی باشه , ولی شاید از بی بهره موندن بهتر بود با توجه به اینکه تاثیری هم روی انتشار بازیتون نداشت.
اون مبلغ مثل این بود که 2000 نسخه از بازیتون به قیمت 4000 تومان فروش رفته باشه. بدون اینکه برای تبلیغ , تکثیر CD , حق ناشر و ... ریالی پرداخت کرده باشید.
ولی متاسفانه پیشنهاد من نظرتون رو جلب نکرد و موافقت نکردید.
شاید هم کار درست رو شما انجام دادید و خواستید تولیدات گروه بازیسازیتون انحصاری بمونه.

امیدوارم در آینده نتیجه زحمتهاتون رو اونطور که واقعا شایسته اون هستید بگیرید و به کار در این زمینه ادامه بدید Laughing
یک گروه برای بقای خودش به پشتیبانی مالی و مهمتر از اون انگیزه نیاز داره که باید تامین بشه.
متاسفانه تواناییهای گروه شما رو کسی ندید و حمایت نکرد و در سونامی رو به رشد برخی ازشرکتها و بازیسازهای کم ارزش ولی پر زرق و برق غرق شدید.

(خواننده های محترم , گفتم "برخی" , نگفتم همه . نیایید این وسط داد و قال کنید شرکت ما خیلی هم با ارزشه و قلابی هم نیست و...)

یه پیشنهاد :
در بازی بخشی رو در نظر بگیرید که یک تصویر یا صفحه تبلیغاتی که در وبسایتتون میذاربد رو در اون نمایش بده.
بعد از انتشار بازی میتونید تبلیغات بازی های آیندتون در اون قسمت نمایش بدید و کاربران اون رو میبینند و میتونن روی اون کلیک کنند. این میتونه یک روش تبلیغاتی باشه که برای کارهای آیندتون مخاطب بیشتری جذب کنید.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 5 اسفند 1391 - 19:02
پاسخ بصورت نقل قول
ilucky, سلام. فکر کنم شما آقای هاشمی باشید. خوشحالم که این پست رو دادید و بقیه میتونن ببینن که ما کار کم ارزشی انجام ندادیم. بیشترین مسئله ما همون مسئله مالیه وگرنه ما همیشه علاقه به بازی سازی داریم. حرف شما در مورد تجربه درسته، ما هم تنها چیزی که ازش برامون مونده همین تجربه است و البته ذهنمون رو بیشتر باز کرد برای آینده گرچه معلوم نیست که چه زمانی محصولی دوباره بسازیم ولی این رو مطمئن هستم محصول بعدی به سرنوشت سرزمین رویا دچار نمیشه.

در مورد پیشنهاد شما هم پویان بهتر در جریانه ولی ار طرفی ما میخواستیم کار رو به اتمام برسونیم و بعدش وارد مذاکره با بقیه بشیم. در مورد شرکتهای بازی سازی دیگه هم مطمئن نیستم، تنها راز موفقیت توی بازار گیم اینه که محصولت باب میل باشه.

درباره پیشنهاد هم ممنون، قبلا توی بعضی از بازی های indie دیدم همچین چیزی رو.

ممنون Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ilucky
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 5 مرداد 1390
تعداد ارسالها: 4


4 شنبه 9 اسفند 1391 - 17:57
پاسخ بصورت نقل قول
بله درست حدس زدید.

من این رو واقعا با همه وجود میگم که از اینکه این پروژه شما به اینجا رسید واقعا ناراحت هستم چون علاقه زیادی بهش داشتم و از دیدن پیشرفت اون لذت می بردم و تا اونجایی که در توانم بود سعی کردم که بتونم کمکی هرچند کوچک به موفقیت شما بکنم.

هرگز این کار شما بی ارزش نبوده و زحمت بسیاری برای اون کشیده شده که کسی که این راه رو نرفته باشه نمیتونه اون رو درک کنه و همه باید این رو بدونن.
من بارها شاهد اینگونه اتفاقات بوده ام و چندین بار هم سر خودم اومده.

ساخت و انتشار یک محصول موفق کاری بسیار پیچیده و علمی هست که فقط به ایده خوب و گرافیک خوب و گیم پلی خوب خلاصه نمیشه.
من در حال حاظر در یه شرکت که توسط چندین تن از افرادی که در شرکتهای بازیسازی بسیار بزرگ و معروف کار می کرده اند تاسیس شده کار میکنم. در شرکت ما از یک روانشناس و یک جامعه شناس و دو ایده پرداز برای طرح ریزی بازی و کارهایی که باید در مدت زمان ساخت بازی و قبل از انتشار و بعد از انتشار انجام داد استفاده میکنه! اونها حتی در طراحی گیم پلی هم نظر میدهند.
اگر قبلا کسی به من میگفت که یه شرکت بازی سازی روانشناس استخدام میکنه میگفتم خالی بندیه یا دوربین مخفیه ! Smile
بگذریم که مسئله بازار کار ایران با همه دنیا و سیارات دیگه فرق داره ولی روشهای صحیح و غلطی هست که شناخته شده هستند و میتونن منجر به شکست یا موفقیت یک پروژه میشه.
من در حال نوشتن یک مقاله بر اساس تجربیات گذشته و تجربیات جدیدم در این زمینه هستم که به نظر من میتونه در زمینه تولید و انتشار بازی خیلی خیلی مفید باشه و اشتباهاتی که باعث عدم موفقیت یک پروژه خوب (مثل بازی شما) میشوند رو به خوبی مشخص و موشکافی کنه.
باید و نباید هایی هست که خیلی واضح به نظر میان ولی باز هم همه اون راه ها رو میرن بدون اینکه متوجه بشند.

وقتی مقاله من رو ببینید متوجه میشوید که چه تصمیمات بهتری میشد گرفت که کار بهتر به سرانجام برسه. البته این رو نمیشه نادیده گرفت که در ایران مسائلی روی نتیجه کار اثر میذارن که برای اونها نمیشه فرمولی نوشت.

امید که بتونم دانسته هام رو با بقیه به اشتراک بذارم Ideas worth spreading
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 10 اسفند 1391 - 00:21
پاسخ بصورت نقل قول
ilucky, حرفهای خوبی زدید. مسلما ما از انجام این پروژه تجربه های خوبی کسب کردیم که در آینده ازشون استفاده میکنیم. متاسفانه اکثر مثال هایی که برای کارفرمایان، مدیران، روانشناسی مردم و ایجاد کسب کار های کوچیک زده میشه، همگی در مورد جامعه های استاندارد صدق میکنه. ایران جامعه استانداردی نیست و فرمول هاش با کل دنیا فرق میکنه. البته همیشه یکسری پایه وجود داره ولی خوب پایه ها معادلات رو بسط نمیدن و این آینده است که باعث تغییرات میشه.

ایران برای خیلی از چیز ها بستری نداره و کسانی که میخوان تو یک صنعت مورد علاقه اشون حرکت کنن باید از 0 شروع کنن و حتی پایین تر از اون. ما هم مستثنا نیستیم و باید راهمون رو ادامه میدادیم تا به نتیجه برسیم. من از این خوشحالم که بعد از 6 یا 7 سال حداقل یک محصول رو ایجاد کردیم و علاقه ی خودمون رو کنار نگذاشتیم، حداقل زمینه کاری خودمون رو پیدا کردیم.

تیم ما دیگه دلش رو به بازار داخلی خوش نمیکنه چون تقریبا بازاری وجود نداره. بستر هایی مثل xbla و psn برای تیم هایی مثل ما خوبه که کوچیک هستیم و به دنبال ارائه محصول ولی همونطور که گفته شد خیلی چیز ها در مورد ایران صدق نمیکنه.

از اونور انستیتو ملی چشمش روشنه به بازار بازی سازی و ما هم نمیدونیم چطوری انقدر خوشبینه! وقتی دو طرف یکچیز رو ندونن یعنی اینکه مشکلی توی کاره. حرفی دیگه نمیشه از بازی سازی توی ایران زد برا اینکه همه چی گفته شده و شرایط هم معلومه پس من هم دیگه کشش نمیدم Very Happy .

موفق باشید.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
papanoel
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 6 مهر 1387
تعداد ارسالها: 245


5 شنبه 10 اسفند 1391 - 07:40
پاسخ بصورت نقل قول
ilucky نوشته:
بله درست حدس زدید.

من این رو واقعا با همه وجود میگم که از اینکه این پروژه شما به اینجا رسید واقعا ناراحت هستم چون علاقه زیادی بهش داشتم و از دیدن پیشرفت اون لذت می بردم و تا اونجایی که در توانم بود سعی کردم که بتونم کمکی هرچند کوچک به موفقیت شما بکنم.

هرگز این کار شما بی ارزش نبوده و زحمت بسیاری برای اون کشیده شده که کسی که این راه رو نرفته باشه نمیتونه اون رو درک کنه و همه باید این رو بدونن.
من بارها شاهد اینگونه اتفاقات بوده ام و چندین بار هم سر خودم اومده.

ساخت و انتشار یک محصول موفق کاری بسیار پیچیده و علمی هست که فقط به ایده خوب و گرافیک خوب و گیم پلی خوب خلاصه نمیشه.
من در حال حاظر در یه شرکت که توسط چندین تن از افرادی که در شرکتهای بازیسازی بسیار بزرگ و معروف کار می کرده اند تاسیس شده کار میکنم. در شرکت ما از یک روانشناس و یک جامعه شناس و دو ایده پرداز برای طرح ریزی بازی و کارهایی که باید در مدت زمان ساخت بازی و قبل از انتشار و بعد از انتشار انجام داد استفاده میکنه! اونها حتی در طراحی گیم پلی هم نظر میدهند.
اگر قبلا کسی به من میگفت که یه شرکت بازی سازی روانشناس استخدام میکنه میگفتم خالی بندیه یا دوربین مخفیه ! Smile
بگذریم که مسئله بازار کار ایران با همه دنیا و سیارات دیگه فرق داره ولی روشهای صحیح و غلطی هست که شناخته شده هستند و میتونن منجر به شکست یا موفقیت یک پروژه میشه.
من در حال نوشتن یک مقاله بر اساس تجربیات گذشته و تجربیات جدیدم در این زمینه هستم که به نظر من میتونه در زمینه تولید و انتشار بازی خیلی خیلی مفید باشه و اشتباهاتی که باعث عدم موفقیت یک پروژه خوب (مثل بازی شما) میشوند رو به خوبی مشخص و موشکافی کنه.
باید و نباید هایی هست که خیلی واضح به نظر میان ولی باز هم همه اون راه ها رو میرن بدون اینکه متوجه بشند.

وقتی مقاله من رو ببینید متوجه میشوید که چه تصمیمات بهتری میشد گرفت که کار بهتر به سرانجام برسه. البته این رو نمیشه نادیده گرفت که در ایران مسائلی روی نتیجه کار اثر میذارن که برای اونها نمیشه فرمولی نوشت.

امید که بتونم دانسته هام رو با بقیه به اشتراک بذارم Ideas worth spreading

آقای هاشمی سلام و ممنون بابت نقطه نظراتتون اما در مورد بازی سرزمین رویا نمیدونم شما چطور فکر میکنید این پروژه برای ما شکست محسوب میشه البته اگه از دید فروش و بازار بهش نگاه کنید کاملا درسته و ما بی احتیاطی ها و بایدهایی رو در موردش انجام ندادیم که اون هم بر میگرده به اوضاع و احوال بازیسازی و بازیسازهای ایرانی که تازه شکوفا شده و ما یکم یا شاید بصورت کلی ازش غافل بودیم و انقدر روی کیفیت پروژه مانور دادیم که بحث فروش رو بکلی فراموش کردیم اما..اما من به شخصه فکر میکنم هیچ شکستی در مورد خود پروژه برای ما نبوده و ما کلا پیشرفتها و تجربیاتی رو هم در این زمینه کسب کردیم که میتونه در سر کارهای بعدیمون واقعا برامون مفید باشه. اینکه ما در ابتدای امر در یک پروژه تجاری صد در صد به یک بازاریاب برای محوصلاتمون نیاز داریم کسی که چم و خم بازار بازی رو بدونه و بتونه توی فروش بازی همکاری کنه که انشالله برای پروژه بعدی هم من از همین الان به دنبال این شخص یا اشخاص هستم و این اشتباه دیگه تکرار نمیشه حرف اخر هم اینکه فکر میکنم این پروژه هرچند شکست تجاری برای ما محسوب میشده مایی که در ابتدای امر و شش سال کار مداوم در امر بازیسازی و بصورت مستقل بدون کمک و حمایت هیچ نهاد یا ارگانی به اینجا رسیدیم اما صد در صد موفقیتی برای پروژه های بعدیمون بوده و ما این تجربه رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم و اینجا رسما اعلام میکنم تیم دریم فکتوری هنوز بصورت جدی و استوار به فعالیت خودش در عرصه بازیسازی ادامه میده و بازیهایی درخور و بهتر رو خواهد ساخت
ممنون

_________________
[size=large]وبلاگ تیم کارخانه رویایی[/size]
[size=large]سایت تیم کارخانه رویایی[/size]
[size=large]انجمن بازیهای دوبعدی[/size]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


5 شنبه 10 اسفند 1391 - 14:26
پاسخ بصورت نقل قول
خوبه . عالی .

داداش به پیام خصوصیات توی پرومیکزر یک توجه بکن.
Sad

Laughing Laughing

با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
papanoel
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 6 مهر 1387
تعداد ارسالها: 245


شنبه 12 اسفند 1391 - 08:21
پاسخ بصورت نقل قول
MOHAMADA نوشته:
خوبه . عالی .
داداش به پیام خصوصیات توی پرومیکزر یک توجه بکن.
Sad
Laughing Laughing
با تشکر

به چه اسمی اونجا ایدی داری من معمولا چک میکنم شاید از دستم در رفته باشه Arrow

_________________
[size=large]وبلاگ تیم کارخانه رویایی[/size]
[size=large]سایت تیم کارخانه رویایی[/size]
[size=large]انجمن بازیهای دوبعدی[/size]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 28 از 29 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |