Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب ( يونيتي )
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 71, 72, 73  بعدي

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


3 شنبه 19 آبان 1388 - 11:08
پاسخ بصورت نقل قول
خوب مطمئنا اگه همشونو یاد بگیری بهتره چون میتونی کد دوربین رو با جاوا بنویسی و کد دشمن رو با سی شارپ و برنامه هر 2 رو با هم کامپایل و اجرا میکنه!
اما به نظرم سی شارپ خیلی بهتر از بقیه باشه هرچند من خودم خیلی وقته که دارم با جاوا کار میکنم و باهاش راحتم. Arrow

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


3 شنبه 19 آبان 1388 - 13:04
پاسخ بصورت نقل قول
miladigs نوشته:
سلام.

از بين زبانهاي يونيتي كدوم بهتره؟چه تفاوتهايي دارن و كدوم قدرت و پرفورمنسش بيشتره؟ممنون.اگه ميشه توضيح كامل بديد.


این مسئله توی فروم یونیتی قبلا مطرح شده!
در جواب باید بگم هیچ فرقی ندارند !شما با هرکدوم راحتی میتونید استفاده کنید!
ولی به قول یکی از دوستان به هزار و یکدلیل من سی شارپ رو بهت پیشنهاد میکنم!

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alamdar_761
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 14 مهر 1387
تعداد ارسالها: 45
محل سكونت: بندرعباس


4 شنبه 20 آبان 1388 - 10:17
پاسخ بصورت نقل قول
nimaprofessionalism نوشته:
hamzehshabani نوشته:
دوست عزیز شما اول تکسچر رو بصورت کامل توی تری دی مکس رو آبچکت تنظیم میکنی بعد آبجکت رو با فرمت 3DS یا FBX یا ... اکسپورت میکنی (بهتره با FBX اکسپورت کنی) بعد آبجکت رو از منوی Assets و گزینه Import New Assets وارد انجین میکنی.

تا اینجا مدلت بدون تکسچر وارد انجین میشه.

بعد دوباره از منوی Assets و گزینه Import New Assets تکسچر همین مدل رو وارد انجین میکنی و تو قسمت تنظیمات آبجکت تکسچر رو براش Load میکنی که دقیقا همونطوریکه تو تری دی مکس بود اینجا میاد.

البته من این کار رو تو مایا انجام میدم اما به هر حال فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه. Arrow

ممنون از توضیحاتت!
توجه: فرمت به باید FBXباشه!خود ساتیش هم همینو گفته



بابت اینکه جواب دادی تشکر
ولي باز تكسچر مدلم به صورت tile (خونه خونه ای) در اومد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


4 شنبه 20 آبان 1388 - 10:43
پاسخ بصورت نقل قول
alamdar_761 نوشته:
nimaprofessionalism نوشته:
hamzehshabani نوشته:
دوست عزیز شما اول تکسچر رو بصورت کامل توی تری دی مکس رو آبچکت تنظیم میکنی بعد آبجکت رو با فرمت 3DS یا FBX یا ... اکسپورت میکنی (بهتره با FBX اکسپورت کنی) بعد آبجکت رو از منوی Assets و گزینه Import New Assets وارد انجین میکنی.

تا اینجا مدلت بدون تکسچر وارد انجین میشه.

بعد دوباره از منوی Assets و گزینه Import New Assets تکسچر همین مدل رو وارد انجین میکنی و تو قسمت تنظیمات آبجکت تکسچر رو براش Load میکنی که دقیقا همونطوریکه تو تری دی مکس بود اینجا میاد.

البته من این کار رو تو مایا انجام میدم اما به هر حال فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه. Arrow

ممنون از توضیحاتت!
توجه: فرمت به باید FBXباشه!خود ساتیش هم همینو گفته



بابت اینکه جواب دادی تشکر
ولي باز تكسچر مدلم به صورت tile (خونه خونه ای) در اومد


من بارها مدل ایمپورت کردم اما مشکل نداشتم.

یکم صبر کن مشکلتو حل میکنم Cool

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alamdar_761
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 14 مهر 1387
تعداد ارسالها: 45
محل سكونت: بندرعباس


4 شنبه 20 آبان 1388 - 11:00
پاسخ بصورت نقل قول
شرمنده آقا حمزه
مدل را با تري دي مكس 2009 اكسپورت و با يونيتي 2.6 ايمپورت كردم
ولي نمي دونم چرا اينجوري مي شه

_________________
اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


4 شنبه 20 آبان 1388 - 11:52
پاسخ بصورت نقل قول
فرمت مدل هات FBX هست؟

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alamdar_761
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 14 مهر 1387
تعداد ارسالها: 45
محل سكونت: بندرعباس


4 شنبه 20 آبان 1388 - 12:55
پاسخ بصورت نقل قول
بله به صورت fbx ذخيره مي كنم
ولي نمي دونم چرا اينجوري مي شه شايد مشكله از ورژن جديد يونيتي باشه

_________________
اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


4 شنبه 20 آبان 1388 - 14:03
پاسخ بصورت نقل قول
alamdar_761 نوشته:
بله به صورت fbx ذخيره مي كنم
ولي نمي دونم چرا اينجوري مي شه شايد مشكله از ورژن جديد يونيتي باشه

دوست عزیز میتونی یک عکس ازش بگذاری؟؟اینطوری بهتر میشه!

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alamdar_761
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 14 مهر 1387
تعداد ارسالها: 45
محل سكونت: بندرعباس


4 شنبه 20 آبان 1388 - 14:30
پاسخ بصورت نقل قول
اينم تصوير

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alamdar_761
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 14 مهر 1387
تعداد ارسالها: 45
محل سكونت: بندرعباس


5 شنبه 21 آبان 1388 - 14:13
پاسخ بصورت نقل قول
كسي نيست كه جوابمو بده
شايد مشكل از ورژن جديد يونيتي باشه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 2 از 73 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 71, 72, 73  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |