Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیهای کامپیوتری روز -> بازی ایرانی "گرشاسپ"
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

بازی ایرانی "گرشاسپ"
نويسنده
پيغام
G.D.ragon.Ir
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 29 تير 1388
تعداد ارسالها: 33


1 شنبه 12 مهر 1388 - 15:52
پاسخ بصورت نقل قول


درباره گرشاسپ
گنجينه افسانه های ايران باستان بعنوان کهن ترين اساطير کره زمين ، نمايانگر فرهنگ باستانی غنی ، آداب و رسوم و ادبيات هويت بخش و داستانهای سرشار از هيجان و نکات آموزنده ايران زمين بوده و در پهنه رسانه ای زمان حاضر کمتر بازآفرينی و مصور شده است .
بازی رايانه ای گرشاسپ يک بازآفرينی نمادين با رويکرد معناگرا و عملگرا در فضای اسطوره ای ايران باستان مبتنی بر منظومه حماسی گرشاسپ نامه نوشته اسدی طوسی می باشد که در آن عمده عناصر تصويری حاصل گداخت منابع تاريخی و کتيبه های سنگی باستانی موجود در کشور در کوره تخيل خالقان اين اثر می باشد.
گرشاسپ – گرز ثریت، یک بازی اکشن سوم شخص است و روند کلی بازی بر اساس پیکارهای پهلوان اصلی بازی گرشاسپ و رويارويی او با نیروهای اهریمنی می باشد. مبارزات تن به تن، حل معما و کشف فضاهای سرزمین خونیراث از عناصر اصلی این بازی می باشند.

مشخصات فنی
بازی گرشاسپ برای اجرا بر روی کامپیوترهای شخصی ساخته شده است و از نظر قابلیت های گرافیکی قابل تنظیم می باشد به نحوی که بر روی کارت های گرافیکی که ازsm 2.0 پشتیبانی کنند قابل اجرا خواهد بود. برای نمایش گرافیک این بازی از موتور متن باز OGRE3D استفاده شده است و شبیه سازی فیزیکی در آن با موتور Nvidia PhysX انجام می گیرد.



زمان انتشار
بازی گرشاسپ در اوايل پاییز 1388 به بازار عرضه خواهد شد.

داستان
پس از به زنجیر کشیده شدن ضحاک بدست فریدون و پیروزی نیروهای نور بر سپاه تاریکی ، که سالیان به فرماندهی ضحاک بر خونیراث چیره شده بودند، زمان زیادی به طول نیانجامید که جای جای آن سرزمین پهناور را ديوان تسخير کرده و هرکدام برای خود فرمانروایی پدید آوردند و راه نیروهای اهریمنی را پی گرفتند و به آزار و اذیت انسانها و اهوراهای سپاه نور پرداختند. هیتاسپ زرین تاج که یکی از بيرحم ترين این دیوان شرور بود و از نیروهای جادویی متعددی برخوردار بود در این میان برای خود در سرزمین های کوهستانی فرنبغ حکومتی ایجاد کرد و به همراه هیولاهای اهریمنی، دیوان و اشموغان زیردستش به غارت سرزمین های اطراف پرداخت. از جمله این سرزمین های مورد هجوم دیوان، دهکده کوهستانی سیاوشگرد بود که از دیرباز مکان رشد و پرورش پهلوانان متعددی بود. هیتاسپ در غارت این دهکده، اوروخشیه، برادر گرشاسپ را از میان می برد. گرشاسپ پهلوان به دنبال انتقام خون برادرش به سوی دژ هیتاسپ روانه می شود و در این مسیر متوجه می شود که در یورش هیتاسپ و یارانش به سیاوشگرد اتفاق بسیار مهمتری افتاده است و اراده و شجاعت گرشاسپ سرنوشتی بزرگ را رقم خواهد زد ...



برنامه کارگاههای تیم گرشاسپ در جشنواره رسانه های دیجیتال
بازی گرشاسپ و تیم تولید آن در سومین جشنواره رسانه های دیجیتال امسال در تهران شرکت می کنند. در کنار این جشنواره کارگاههای آموزشی ارائه می گردد.

برنامه کارگاههای آموزشی مربوط به اعضای تیم تولید بازی گرشاسپ به قرار زیر است:

شنبه 11 مهر 1388
16:00 فرآیند تولید بازی رایانه ای گرشاسپ، ارائه توسط اعضای تیم توسعه بازی

یکشنبه 12 مهر
10:00 راههای خطایابی در بازی های رایانه ای Game Debugging Techniques، فهام نگینی
11:00 برنامه نویسی Post Processing and Real-time GPU Programs، یاسر ژیان
15:00 Serialization in C++ using Boost ، یاسر ژیان
16:00 هوش مصنوعی با استفاده از Hierarchical Finite State Machines، امیرحسین فصیحی
17:00 روند تولید یک مرحله از بازی گرشاسپ، حسین حسینیان، سیروس پورلطیفی، فهام نگینی
19:00 فرآیند مدلسازی یک شخصیت بازی رایانه ای، سیروس پورلطیفی، محمد مدرس
20:00 Textuing برای بازی رایانه ای، سیروس پورلطیفی

دوشنبه 13 مهر
10:00 آشنایی با استاندارد جدید C++0x ، یاسر ژیان
11:00 مفاهیم موتورهای فیزیک و آشنایی با Nvidia PhysX ، امیرحسین فصیحی

سه شنبه 14 مهر
10:00 زندگی از دید یک Technical Artist، آیدین ذوالقدر
11:00 راهکارهای ایجاد تنوع در گیم پلی، حسین حسینیان، هادی اسکندری
15:00 کارگاه ZBrush، محمد مدرس
16:00 طراحی یک Board game، حسین حسینیان، هادی اسکندری

علاقمندان به شرکت در این گارگاهها می توانند از طریق این سایت http://www.ircg.ir ثبت نام اولیه انجام دهند.



شرکت سازنده
بازی گرشاسپ محصول شرکت فن افزار شریف با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران می باشد که مراحل تولید آن از سال 86 آغاز شده است.
شركت فن افزار فعاليت رسمي خود را از سال 1382 در زمينه توليد نرم افزار آغاز نموده است .
براي اطلاعات بيشتر در مورد فن افزار به سايت www.fanafzar.com مراجعه نماييد.
در صورت نیاز به توضیحات بیشتر لطفا از طريق info@fanafzar.com با ما در ارتباط باشيد.

همکاری با فن افزار
اگر در یکی از زمینه های زیر متخصص هستید و علاقه شدیدی به تجربه توليد بازي هاي رايانه اي در كنار يك تيم با استعداد داريد، با ما در تماس باشيد. jobs@fanafzar.com
مدل ساز سه بعدي كاراكتر ، مدل ساز سه بعدي محيط ، متخصص texturing ، انيماتور
برنامه نويس ابزارهاي نرم افزاري ، برنامه نويس شبكه ، برنامه نويس متخصص گرافيك ، برنامه نويس متخصص هوش مصنوعي
طراح بازي ، طراح مفهومي و تصوير ساز

دانلود تریلر بازی
فرمت FLV با حجم 17 MB
http://garshasp.ir/video/garshasp_demo_trailer.flv

فرمت WMV با حجم 145 MB
http://garshasp.ir/video/garshasp_trailer.wmv

منبع: http://garshasp.ir
وبلاگ تیم توسعه: http://dev.garshasp.ir/blog

_________________
زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سال ها به اجبار خواهیم خفت.
مردی که کوه را از میان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد.
برای انسان های بزرگ, بن بستی وجود ندارد چون بر این باورند که یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hoplite
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 193


4 شنبه 13 بهمن 1389 - 16:14
پاسخ بصورت نقل قول
mard koochak, موافقم.به جرات میتونیم بگیم که هدف اصلیشون ساخت God Of War بوده نه گرشاسپ
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
حسین موسوی
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 27 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 1
محل سكونت: In The Capital of Iran


2 شنبه 28 شهريور 1390 - 23:25
پاسخ بصورت نقل قول
این بازی با حداقل بودجه و حمایت های اندک و کمترین امکانات ساخته شده با نرم افزارهای رایگان و محدودیت هایی که انجین داشته به نظر من عالیه من از 10 نمره به این بازی 15 می دم چون اگه امکانات بیشتری داشتند این بازی حتی می تونست با GOW رقابت کنه

یعنی اگه جوانان ما امکانات استدیوهای بازی سازی غربی رو داشتند......

الآن crysis 2 کجا بود

_________________
عمریست که از حضور او جا ماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر ماست که ما برگردیم

ماییم که در غیبت کبری ماندیم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


3 شنبه 29 شهريور 1390 - 08:19
پاسخ بصورت نقل قول
حسین موسوی, هر چیزی که برای ساخت بازی AAA لازمه الان در اختیار ما هم هست. دیگه بقیش به خودمون بستگی داره. این که بری God of War رو کپی کنی ربطی به نبود امکانات نداره. ولی در کل نسبت به دیگر بازیای ایرانی, بازیه خوبیه.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |