تاريخ عضويت: 1 شنبه 4 فروردين 1387 تعداد ارسالها: 122 محل سكونت: خوب معلومه همینجا!
2 شنبه 8 تير 1388 - 11:31
ببخشید آقای man1988 ما چرا باید باورمون نشه؟ مگه چیز عجیب غریبی توش هست که ما باورمون نشه؟ مگه ما از پشت کوه اومدیم اینجا که باورمون نشه؟ اصلا باور نشدن داره؟
دوست عزیر میبخشید که اینطوری میگمها منظورم ابدا بد نیست.
ما نمیگیم که باور نمیکنیم. ما میگیم اطلاعات فنی بیشتری بده. بعدش هم به سه سال و یه سال نیست هر کی یه کمی شیدر بدونه متوجه میشه که این چیزایی که شما میگی یه کمی متناقض هست. حالا ولش کن عیب نداره.
در ضمن بازی که فقط این نیست. بازی گیم پلی داره. هوش مصنوعی داره و کلی چیزای دیگه و نمیشه که یه ماشین بسازی + یه شیدر بعد بگی بازی ساختم.
امید وارم از حرفهام ناراحت نشده باشی. من تو رو دوست خودم میدونم(و همچنین همه بچههای دیگه رو)
تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385 تعداد ارسالها: 261 محل سكونت: پشت کامپیوترم
2 شنبه 8 تير 1388 - 16:39
سلام
قضیه باور کردن نیستش. من خودم دو سال هستش که دارم شیدر میزنم به غیر از اون نزدیک 3 سال هستش که برنامه نویسی گرافیکی انجام می دم.
مدل wire:
شاید آرم ماشنت تکسچر نباشه ( که البته اشتباه بزرگش هم اینجاست) ولی همونطور که گفتم خیلی از موارد واضح هستن که تکسچر هستن که مثال هم زدم. توی همایش پیش یه چیز رو اگه یادتون باشه روش تاکید کردم:
بازی شبیه یه سه پایه میمونه که یکی از پایه ها گرفیک هستش و گرافیک هم شبیه یه سه پایه میمونه که یه پایه و اما مهمترینش تکسچرینگ و تکنیک های مربوطه هستش. تو ادامه گفتم که توی بازی به جای ورتکسها برای جزئیات باید از تکسچرها استفاده بشه. و یکسری از نمونه ها رو همراه با توضیح میزان کارایی اونها رو مثال زدم.
کاری که شما کردی یه ترکیب ساده از رنگ همراه با تکسچرینگ cubemap هستش.
از این هم بگدزیم مدلتون از نظر نرمال مشکل داره.
یه مورد دیگه اینه که نباید از سوئیچ زیاد شیدر و تکسچر استفاده کنی. من این مورد رو بررسی کردن و تاثیر مستقیم اون رو کاهش پرفورمانس دیدم.
تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386 تعداد ارسالها: 15
3 شنبه 9 تير 1388 - 09:44
در اينكه بازي خيلي مشخصه هاي داره شكي نيست اما بازي ما داستانش كامل شده ٬ براي فيزيك از Havok استفاده شده و تست هم شده يك قسمت از شهر هم حاضره و صدا هم در حال تكميل... تنها مدل ها و منو ها باقي مونده اين سومين ماشين مدل شده است و درواقع اولين مدل رسمي بازي است.
دوست نداشتم اين عكس رو بزارم آخه ماشينش كار خودم نيست ومن با اين مشكل دارم...اما ميزارم تا نسخه تست شده بافيزيك realtimeرو ببيند...در ضمن از هيچ انجيني استفاده نشده واز پايه با DirectX9.c و #C نوشته شده
اگه ميبينيد كه من بيشتر مدل ميزارم شايد به اين خاطره كه من بشتر گرافيست اين بازي هستم
تاريخ عضويت: 5 شنبه 30 شهريور 1385 تعداد ارسالها: 1347 محل سكونت: ايران-->سرزمين سركوب!
3 شنبه 9 تير 1388 - 10:50
سلام و خسته نباشيد.
توي شات اول شاستي audi خیلی بالاست(توی اکثر بازیهای ریسینگ ایرانی این مشکل هست)...
*با وجود این شاتها (به خصوص صفحه قبل) هر تازه واردی میدونه که از پیش رندر شدست و در محیط ویژوال خاصی نیست و اصلا ریل تایم نیست...
شما یا باید یه playble demo برای تست قرار بدی یا یه ویدئو که البته شخصا اولی رو توصیه میکنم چون به شدت ارزش کار بالا میره...
با تشکر .
آرش.
تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386 تعداد ارسالها: 15
4 شنبه 17 تير 1388 - 11:54
سلام اين سري قصد دارم تا كمي تفاوت تمام texture بودن و تمام texture نبودن رو بگم واسه همين تصاوير يكي از بازي هايي كه 2 سال پيش با3Dgamestudio a6pro ساختم رو واستون ميزام ومدل R8 و405 رو هم كنار هم ميزارم تا تفاوت رو احساس كنيد .
در ضمن اون بازي رو كارت گرافيك TNT32 هم اجرا ميشد اما حالا دستكم يك Geforce 5200 128M لازم داره
البته اين رو هم بگم كه اون موقع به علت محدوديت engine مدل 405 در حدود 1500 vertex ولي حالا مدلR8 در حدود 9000 vertex .
و همچنين اشكالاتي رو كه گفتين مثل بالا بودن شاسي رو برطرف كردم
تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385 تعداد ارسالها: 326 محل سكونت: ايران
4 شنبه 17 تير 1388 - 21:31
درود بر اهورا مزدا
آقا من یکی که از کاری که شما میکنی خیلی حال کردم.
تا از صفر نری به 100 نمیرسی این مشکلیه که تو ایران همه باهاش گلاویزن و کاریش هم نمیشه کرد.همین که شما جرئت کردی و استارت کارو زدی خودش کلیه.
در مورد محیط هم باید یگم که به چند نکته باید توجه کنی که سرعت فریم بره بالا.
1-استفاده از instancing براي خونه ها ست.
2-جاده ها رو با زمين تركيب نكن سعي كن كه معادله اي رو براي ايجاد كردن جاده به صورت ساده بدست بياري.
3-تاثيرات مه رو روي كره آسمان هم اعمال كن و سعي كن كه از مه براي كل محيط استفاده كني.
موفق باشي.اميدوارم كه به قول خودت چيزي رو بسازي كه در شان پارسيان باشه
_________________ اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com