Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> آخرين حد...THE LAST LIMIT
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي

نويسنده
پيغام
drblack
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 4 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 122
محل سكونت: خوب معلومه همینجا!


2 شنبه 8 تير 1388 - 11:31
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید آقای man1988 ما چرا باید باورمون نشه؟ مگه چیز عجیب غریبی توش هست که ما باورمون نشه؟ مگه ما از پشت کوه اومدیم اینجا که باورمون نشه؟ اصلا باور نشدن داره؟
دوست عزیر می‌بخشید که اینطوری میگم‌ها منظورم ابدا بد نیست.
ما نمیگیم که باور نمیکنیم. ما میگیم اطلاعات فنی بیشتری بده. بعدش هم به سه سال و یه سال نیست هر کی یه کمی شیدر بدونه متوجه میشه که این چیزایی که شما میگی یه کمی متناقض هست. حالا ولش کن عیب نداره.
در ضمن بازی که فقط این نیست. بازی گیم پلی داره. هوش مصنوعی داره و کلی چیزای دیگه و نمیشه که یه ماشین بسازی + یه شیدر بعد بگی بازی ساختم.
امید وارم از حرفهام ناراحت نشده باشی. من تو رو دوست خودم میدونم(و همچنین همه بچه‌های دیگه‌ رو)

_________________
دست یکی از اعضای بدن انسان است!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
L u K e
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 12 مهر 1387
تعداد ارسالها: 17


2 شنبه 8 تير 1388 - 13:01
پاسخ بصورت نقل قول
ساخت بازی که همش طراحی مدل نیست !
از چه انجین ی می خوای استفاده کنی ؟
یکم دراین باره توضیح بده
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


2 شنبه 8 تير 1388 - 16:39
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
قضیه باور کردن نیستش. من خودم دو سال هستش که دارم شیدر میزنم به غیر از اون نزدیک 3 سال هستش که برنامه نویسی گرافیکی انجام می دم.

مدل wire:
شاید آرم ماشنت تکسچر نباشه ( که البته اشتباه بزرگش هم اینجاست) ولی همونطور که گفتم خیلی از موارد واضح هستن که تکسچر هستن که مثال هم زدم. توی همایش پیش یه چیز رو اگه یادتون باشه روش تاکید کردم:
بازی شبیه یه سه پایه میمونه که یکی از پایه ها گرفیک هستش و گرافیک هم شبیه یه سه پایه میمونه که یه پایه و اما مهمترینش تکسچرینگ و تکنیک های مربوطه هستش. تو ادامه گفتم که توی بازی به جای ورتکسها برای جزئیات باید از تکسچرها استفاده بشه. و یکسری از نمونه ها رو همراه با توضیح میزان کارایی اونها رو مثال زدم.

کاری که شما کردی یه ترکیب ساده از رنگ همراه با تکسچرینگ cubemap هستش.

از این هم بگدزیم مدلتون از نظر نرمال مشکل داره.

یه مورد دیگه اینه که نباید از سوئیچ زیاد شیدر و تکسچر استفاده کنی. من این مورد رو بررسی کردن و تاثیر مستقیم اون رو کاهش پرفورمانس دیدم.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

توضيح
نويسنده
پيغام
man1988
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386
تعداد ارسالها: 15


3 شنبه 9 تير 1388 - 09:44
پاسخ بصورت نقل قول
در اينكه بازي خيلي مشخصه هاي داره شكي نيست اما بازي ما داستانش كامل شده ٬ براي فيزيك از Havok استفاده شده و تست هم شده يك قسمت از شهر هم حاضره و صدا هم در حال تكميل... تنها مدل ها و منو ها باقي مونده اين سومين ماشين مدل شده است و درواقع اولين مدل رسمي بازي است.
دوست نداشتم اين عكس رو بزارم آخه ماشينش كار خودم نيست ومن با اين مشكل دارم...اما ميزارم تا نسخه تست شده بافيزيك realtimeرو ببيند...در ضمن از هيچ انجيني استفاده نشده واز پايه با DirectX9.c و #C نوشته شده

اگه ميبينيد كه من بيشتر مدل ميزارم شايد به اين خاطره كه من بشتر گرافيست اين بازي هستم

_________________
M.A.N
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


3 شنبه 9 تير 1388 - 10:22
پاسخ بصورت نقل قول
رفلکشن رو ریل تایم کردی؟!


برای جاده هم فیلترینگ آنیستروپیک استفاده کن. و از دیتایل تکسچرینگ. psost hdr ی که دادی خیلی خوب شده و خیلی صحنه رو قشنگ نشون داده.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
arashdj71
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 30 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 1347
محل سكونت: ايران-->سرزمين سركوب!


3 شنبه 9 تير 1388 - 10:50
پاسخ بصورت نقل قول
سلام و خسته نباشيد.
توي شات اول شاستي audi خیلی بالاست(توی اکثر بازیهای ریسینگ ایرانی این مشکل هست)...
*با وجود این شاتها (به خصوص صفحه قبل) هر تازه واردی میدونه که از پیش رندر شدست و در محیط ویژوال خاصی نیست و اصلا ریل تایم نیست...
شما یا باید یه playble demo برای تست قرار بدی یا یه ویدئو که البته شخصا اولی رو توصیه میکنم چون به شدت ارزش کار بالا میره...
با تشکر .
آرش.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

جديد وقديم
نويسنده
پيغام
man1988
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386
تعداد ارسالها: 15


4 شنبه 17 تير 1388 - 11:54
پاسخ بصورت نقل قول
سلام اين سري قصد دارم تا كمي تفاوت تمام texture بودن و تمام texture نبودن رو بگم واسه همين تصاوير يكي از بازي هايي كه 2 سال پيش با3Dgamestudio a6pro ساختم رو واستون ميزام ومدل R8 و405 رو هم كنار هم ميزارم تا تفاوت رو احساس كنيد .
در ضمن اون بازي رو كارت گرافيك TNT32 هم اجرا ميشد اما حالا دستكم يك Geforce 5200 128M لازم داره
البته اين رو هم بگم كه اون موقع به علت محدوديت engine مدل 405 در حدود 1500 vertex ولي حالا مدلR8 در حدود 9000 vertex .
و همچنين اشكالاتي رو كه گفتين مثل بالا بودن شاسي رو برطرف كردم




_________________
M.A.N
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


4 شنبه 17 تير 1388 - 13:41
پاسخ بصورت نقل قول
آقاي man1988 به جاي نشون دادن يك عكس اطلاعات را بده.
بدون هيچ حرفي گفتي دارم بازي ميسازم نظر بديد.
انجين؟
نوع بازي؟
....؟

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


4 شنبه 17 تير 1388 - 17:24
پاسخ بصورت نقل قول
دو سال پیش تکسچرینگ بلد نبودی! مشکل از اون نیستش.

میتونم بگم که خیلی بهتر شده . موفق باشی.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


4 شنبه 17 تير 1388 - 21:31
پاسخ بصورت نقل قول
درود بر اهورا مزدا
آقا من یکی که از کاری که شما میکنی خیلی حال کردم.
تا از صفر نری به 100 نمیرسی این مشکلیه که تو ایران همه باهاش گلاویزن و کاریش هم نمیشه کرد.همین که شما جرئت کردی و استارت کارو زدی خودش کلیه.
در مورد محیط هم باید یگم که به چند نکته باید توجه کنی که سرعت فریم بره بالا.
1-استفاده از instancing براي خونه ها ست.
2-جاده ها رو با زمين تركيب نكن سعي كن كه معادله اي رو براي ايجاد كردن جاده به صورت ساده بدست بياري.
3-تاثيرات مه رو روي كره آسمان هم اعمال كن و سعي كن كه از مه براي كل محيط استفاده كني.
موفق باشي.اميدوارم كه به قول خودت چيزي رو بسازي كه در شان پارسيان باشه Mr. Green

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |