Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> سوالاتی در مورد XNA
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

سوالاتی در مورد XNA
نويسنده
پيغام
Credo
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 فروردين 1388
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: اصفهان


جمعه 25 ارديبهشت 1388 - 22:25
پاسخ بصورت نقل قول
سلام خدمت دوستان عزیز.

چندتا سوال شاید ابتدایی در مورد XNA داشتم چون اطلا اطلاعاتی در موردش ندارم.
میخواستم بدونم که XNA ادیتوری چیزی داره یا تمامی کارها رو باید با کد نویسی انجام داد ؟؟
و اینکه چه پسوندهای سه بعدی رو پشتیبانی می کنه ؟؟؟

ممنون Rolling Eyes

_________________
PC , Xbox , PS3 , PSP , Wii

www.BaziNema.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهدي بازيان
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 تير 1384
تعداد ارسالها: 430
محل سكونت: اصفهان


شنبه 26 ارديبهشت 1388 - 07:07
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

میخواستم بدونم که XNA ادیتوری چیزی داره یا تمامی کارها رو باید با کد نویسی انجام داد ؟؟

نه ادیتور خاصی نداره . به جز XACT که اونم ادیتور نیست صرفا یه ابزار برای مدیریت صدا هاست.

نقل قول:

و اینکه چه پسوندهای سه بعدی رو پشتیبانی می کنه ؟؟؟

.X و .FBX را پشتیانی می کنه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Credo
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 فروردين 1388
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: اصفهان


شنبه 26 ارديبهشت 1388 - 12:20
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
نه ادیتور خاصی نداره . به جز XACT که اونم ادیتور نیست صرفا یه ابزار برای مدیریت صدا هاست.


ا. اینجوری که خیلی کار کردن باهاش سخت میشه ! یعنی همش باید با کدنویسی کار کرد ؟ میشه یه توضیحی بدین ؟
یعنی مثلا اگه بخوایم یه کره ایجاد کنیم که یه حرکت خطی ساده داشته باشه چه جوری باید عمل کنیم ؟

با تشکر

_________________
PC , Xbox , PS3 , PSP , Wii

www.BaziNema.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AliyerEdon
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 9 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 167


شنبه 28 شهريور 1388 - 16:45
پاسخ بصورت نقل قول
برای این کارها نیاز به پیاده کردن تکنیک های برنامه نویسی بازی هست. مثلا برای ساخت کره و حرکت دادن اون تو یه مسیر باید اون کره رو تو برنامه های سه بعدی سازی مثل مایا بسازید و اکسپرت کنید به فرمت FBX و اون رو تو برنامه ای که تو XNA نوشتید بارگزاری کنید. بعد سه یا چند تا نقطه در فضای سه بعدی تعریف کنید و به کره کد بدید که به آرامی به ترتیب به سمت اون نقطه های فرضی بره. حالا چون نمی شه مکان نقاط فرضی رو به صورت غیر بصری توی بازی تون تعیین کنید(دقیق نیست)، پس مجبورید یه ادیتور برای بازی تون بسازید که تمام بازی ها ادیتور دارند.
پس شما باید اول XNA رو یاد بگیرید و بعد یه ادیتور تو محیط #C بسازید و بعد بازی تون رو پیاده کنید. به همین دلیله که برنامه نویسی بازی آدم های حرفه ای در زمینه ی برنامه نویسی نیاز داره.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ali.kamaly
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 3


5 شنبه 27 آبان 1389 - 21:25
پاسخ بصورت نقل قول
البته یک خوبی که xna داره مثال های خوبی که تو نت در موردش هست و کیت های آماده دانلود که کار را برای ساخت بازی های شبیه به هم ساده کرده.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
lord arthas
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 5 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 15


2 شنبه 16 مرداد 1391 - 04:36
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی راحت میتونید بدون وارد کردن هر مدلی یک کره رو بسازید ( از ابجکت های ساده ساپرت میکنه ) و جابجایی درو اون خیلی اسونه Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |