Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار 3D Studio Max -> سوال و جواب (نسخه شماره 2) ->
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  بعدي

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


5 شنبه 2 شهريور 1391 - 15:13
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
ببخشید موقع استخوان بندی کاراکترم سایزش کوچیک بود بنابراین از ابزار scale استفاده کردم ولی مثل همیشه نبود و کل جسم رو به یک نسبت نمیشد بزرگ کنی یعنی اصلا نمیشد جسمت رو بزرگ کنی برای مثال اگر از ارتفاعش کم می کردی طول و عرضش به اندازه ی کم شده ارتفاع زیاد میشد این جوری دیگه هیچ وقت نمیتونم جسم پیچیده ای رو بزرگ و کوچیک کنم چیکار کنم که به حالت اولش برگرده؟
لطفا كمك كنيد مدلم مونده رو هوا Neutral
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 30 شهريور 1391 - 11:06
پاسخ بصورت نقل قول
سلام برو بچ...چطورین؟
ایشالله سلامتین؟
---
آقا من os عوض کردم...بعد تری دی مکس 7 رو نصب کردم...(چون باهاش راحت تر از بقیه کار می کنم. Rolling Eyes )
توی پنجره اینایشیالایز اول یه پنجره کوچک اومد باسه انتخاب API گرافیکی...openGL,DirectX.
من معمولا دایرکت اکس رو انخاب می کردم...اما این دفه زیاد کنجکاو شدم و اوپی جی ال رو زدم...
حالا کلا برنامه ریجته به هم...وقتی یه ویوپورت رو انتخاب می کنم که شی رو توش ادیت کنم بقیه سیاه یا سفید می شن...
کلا برا رندر کردن به آبجکت ساده لو پلی که حدود 400 تا پلی داره 10 دیقه وقتم رو می گیره.
کجا باید برم تا عوض کنم API گرافیکی رو؟
با تشکر
پرهام

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 30 شهريور 1391 - 11:38
پاسخ بصورت نقل قول
والا من مکس 7 ندارم که بدونم کجاشه. خودم هم یک بار این کار رو کرده بودم.
صبر کن ببینم توی 2011 هست همچین تنظیمی یا نه.

اینو تست کن:
Customize -> Preferences -> Viewport -> Configure Driver -> Choose Driver

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 30 شهريور 1391 - 11:41
پاسخ بصورت نقل قول
به...سلام داداش...دلمون تنگ شده بود برات...!
آره درسته...دمت گرم...حالم جا اومد...
دستت درد نکنه.
بای Evil or Very Mad

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 30 شهريور 1391 - 11:47
پاسخ بصورت نقل قول
سلام از ماست. خواهش می کنم Arrow

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Mehralex
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 633


جمعه 31 شهريور 1391 - 04:33
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
سلام برو بچ...چطورین؟
ایشالله سلامتین؟
---
آقا من os عوض کردم...بعد تری دی مکس 7 رو نصب کردم...(چون باهاش راحت تر از بقیه کار می کنم. Rolling Eyes )
توی پنجره اینایشیالایز اول یه پنجره کوچک اومد باسه انتخاب API گرافیکی...openGL,DirectX.
من معمولا دایرکت اکس رو انخاب می کردم...اما این دفه زیاد کنجکاو شدم و اوپی جی ال رو زدم...
حالا کلا برنامه ریجته به هم...وقتی یه ویوپورت رو انتخاب می کنم که شی رو توش ادیت کنم بقیه سیاه یا سفید می شن...
کلا برا رندر کردن به آبجکت ساده لو پلی که حدود 400 تا پلی داره 10 دیقه وقتم رو می گیره.
کجا باید برم تا عوض کنم API گرافیکی رو؟
با تشکر
پرهام


سلام
این مسیرو دنبال کن
Customize -->Preference -->viewports -->choose driver -->Revert from direct 3D

بعد اونی api مورد نظرو انتخاب کن

_________________
جدیدترین محصولات فروشگاه ایرانیان سی جی

مجموعه Evermotion آموزش 3Ds Max


مجموعه عظیم آموزش Unity 3D
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 13 مهر 1391 - 19:03
پاسخ بصورت نقل قول
سلام آقایون.
خسته نباشید...
من یک مسئله جدید برام پیش اومده...راجع به Unwrap UVW
توی تری دی مکس 8 به بالا ما از طریق دکمه یا تابع point to point seams پلی گان هایی رو که می خواستیمتوی یه سته باشن انتخاب می کردیم وبعد به پنجره ادیت یو وی می رفتیم و پلی گان های انتخاب شده رو جا به جا یا دستکاری می کردیم.
بگذریم.
تو نسخه پایین تری مثل 7 باید از تئ ادیت پلی ، پلی گان ها رو انتخاب کرد و بعد براشون مادیفایر UVW map
گذاشت...اونوقت تو پنجره ادیت یو وی همین کار ها و جا به جایی ها رو انجام داد...

تا اینجا که گفته هام مشکلی نداره؟

خب...من با نسخه 7 کار می کنم...آخرین توان سیستمم همینه...بالاتر راه نداره...
من پلی گان ها رو انتخاب می کنم و مادیفایر مذکور رو بهشون میدم.مثلا به 6 گروه از پلی گان ها 6 تا مادیفایر می دم.
بعدش به مدل مادیفایر Unwrap UVW میدم.پنجره ادیت یو وی رو هم باز می کنم...حالا برای انتخاب هر دسته از اون 6 گروه پلی گان ها باید چی کار کنم؟
میشه توضیحی در ین رابطه بهم بدین؟

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


5 شنبه 23 آذر 1391 - 11:45
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
یه سوال
من یه مدل موتور دارم ولی وقتی ایمپورت می کنم در یونیتی یکی از لاستیک ها از بعضی جهت ها که نگاه می کنی قسمت هایی نامرئئ می باشد تقریبا مثل یک Plane مشکل را چه جوری حل کنم
در ضمن من با اکثر فرکت ها امتحان کردم مشکل حل نمیشه
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


شنبه 21 بهمن 1391 - 21:48
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
یه سوال
آیا راهی هست که ما مدل ها را به صورت دستی انیمیت نکنیم چون انیمیت دستی هم زمان بیشتری را می بره و هم اونجوری که باید حرفه ای باشه درنمیاد اگر راه دیگه ای هست لطفا بگید با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
omidJA
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 22 مرداد 1392
تعداد ارسالها: 24


1 شنبه 27 مرداد 1392 - 03:08
پاسخ بصورت نقل قول
بستگي داره كه مدل چي باشه.اگه انسان يا بعضي از حيوانات باشند ميشه با خود سيتسم اسكلت كه در مكس قرار دادند حركت هاي پرش و دويدن و راه رفتن رو به صورت خوبي داشته باشي در هر صورت در انتها بايد بازم روشون تصحييح انجام بدي
يه سوال از مدير انجمن.در چه صورتي مي تونيم عكس مدلمون رو در صفحه اصلي سايت داخل گالري جا بديم.؟پارتي؟؟ Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 14 از 15 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |