Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار 3D Studio Max -> سوال و جواب (نسخه شماره 2) ->
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  بعدي

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


2 شنبه 22 خرداد 1391 - 19:25
پاسخ بصورت نقل قول
مرسی...کارم سخت شد...
فعلا بای... Laughing

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mehralex
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 633


شنبه 3 تير 1391 - 23:48
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز نوشته:
سلام.
کافیه فورمت خروجی رو avi بذارید ولی من اصلاً توصیه نمی کنم از این روش استفاده کنید چون اگر وسط کار به هر دلیلی رندر قطع بشه، فایل خروجیتون از بین میره و مجبورید از اول شروع کنید. و کیفیت خروجی مکس بصورت avi خیلی قابل قبول نیست. همیشه بصورت فریم فریم خروجی بگیرید مثلا jpeg یا بسته به نیازتون هر فورمت دیگه ای. و بعد با نرم افزار هایی مثل QuickTime یا AfterEffects فریم ها رو سر هم کنید و خروجی با کیفیت بالا بگیرید.


با اجازه برادر شهروز ، بله روش صحیح همینه ، در ضمن پیشنهاد میشه از فرمت tif استفاده کنید که کیفیت بالاتری داره و زمانی که تصاویرتون بصورت فریم فریم پشت سر هم قرار می گیرن از کیفیت خروجی کم نمیکنه .

_________________
جدیدترین محصولات فروشگاه ایرانیان سی جی

مجموعه Evermotion آموزش 3Ds Max


مجموعه عظیم آموزش Unity 3D
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


3 شنبه 6 تير 1391 - 20:09
پاسخ بصورت نقل قول
Mehralex,
جالبه...من از jpg استفاده می کردم...و یه مسئله بدت...با استفاده از نرمافزار animate GIF producer تصویر نهایی رو بدست میاوردم... Confused (من IQم)
--------------------------------
و حالا سوال من...
به این تصاویر نگاه کنید:
http://www.upload.asblog.ir/images/i6794_ParhamChopper.rar

مناین بالگرد رو ساختم...در نهایت هم از unwrap UVW استفاده کردم...حالا می خواستم از کلاستر هایی که با flatten maping آماده شدند خروجی عکس داشته باشم تا براش تکسچر تهیه کنم...
چگونه؟باید این کار رو بکنم؟
زحمتجواب دادن دست شما رو می بوسه... Rolling Eyes
با تشکر فراوان
پرهام

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


3 شنبه 6 تير 1391 - 20:48
پاسخ بصورت نقل قول
سلام...
مشکلم حل شد...با رندر تو تکسچر درستش کردم... Laughing
فقط کیفیت عکسهای بدست اومده یکم زیاد پایینه...
این یکی رو چه کار کنم؟ Shocked
مرسی پرهام

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mehralex
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 633


3 شنبه 6 تير 1391 - 21:26
پاسخ بصورت نقل قول
از همون فرمت tif استفاده کنی بهتره . البته این نکته رو هم بگم که برای خروجی گرفتن تصاویر با کیفیت خوب میتونی از خروجی mov هم استفاده کنی . مطمئناً با توجه به خصیصه های mov این خروجی از avi بهتر عمل می کنه . و در پایان فراموش نکن که برای یه انیمیشن با کیفیت خوب بهتره ضمن رعایت نکاتی که گفته شد و دوستان هم بهش اشاره کردن ، از نرم افزارهایی مثل after effect برای تصحبح رنگ (color correction) ، نورپردازی ، تصحیح سایه ها و بسیاری مؤلفه های دیگه استفاده کنی .

موفق باشی

_________________
جدیدترین محصولات فروشگاه ایرانیان سی جی

مجموعه Evermotion آموزش 3Ds Max


مجموعه عظیم آموزش Unity 3D
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


4 شنبه 7 تير 1391 - 10:53
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
مشکل کیفیت رو هم حل کردم...
اما یه مشکل جدید دارم. Shocked
خروجی 2048*2048 می گیرم و با فوتوشاپ درستش می کنم...
اما موقعی که میخوامروی آبجکتم تو مکس تکسچر گذاری کنم...مشکله پیش میاد... .
اینه که تکسچرهای هر فیس درست سر جاشون نمی افتن... .
من حتی به اون Automatic Unwrap UVW کاری نداشتم تا تکسچر درست ساخته بشه...اما نشد...
چه کنم؟

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mehralex
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 633


جمعه 9 تير 1391 - 15:09
پاسخ بصورت نقل قول
Parham نوشته:
سلام.
مشکل کیفیت رو هم حل کردم...
اما یه مشکل جدید دارم. Shocked
خروجی 2048*2048 می گیرم و با فوتوشاپ درستش می کنم...
اما موقعی که میخوامروی آبجکتم تو مکس تکسچر گذاری کنم...مشکله پیش میاد... .
اینه که تکسچرهای هر فیس درست سر جاشون نمی افتن... .
من حتی به اون Automatic Unwrap UVW کاری نداشتم تا تکسچر درست ساخته بشه...اما نشد...
چه کنم؟


سوألت خیلی کلیه ! دقیقاً بگو چیکار کردی ؟

_________________
جدیدترین محصولات فروشگاه ایرانیان سی جی

مجموعه Evermotion آموزش 3Ds Max


مجموعه عظیم آموزش Unity 3D
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


شنبه 10 تير 1391 - 20:53
پاسخ بصورت نقل قول
هیچی آقا...
به لطف خدا اون هم درست شد...
مشکلی ندارم.
مرسی Laughing

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


شنبه 17 تير 1391 - 11:58
پاسخ بصورت نقل قول
شرمنده.
پست منتقل شد،به نمونه کار ها. Evil or Very Mad

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛


اين نامه توسط Parham در شنبه 17 تير 1391 - 12:23 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 17 تير 1391 - 12:17
پاسخ بصورت نقل قول
Parham, اینجا مگه تاپیک نمونه کاره؟ Shocked
دیگه شما که تازه وارد نیستی, لطفاً رعایت کن!

ویرایش:

مدلینگ خوبه, ولی خوب بدون تکسچر که نمیشه نظری داد! بهتره مدلت رو مپ کنی و تکسچرشو هم طراحی کنی, بعد نمونه کار بذاری.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 13 از 15 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |