Jack کاربر اخراج شده
تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383 تعداد ارسالها: 199 محل سكونت: Earth planet
3 شنبه 20 بهمن 1383 - 20:18 |
|
|
در واقع bsp مخفف واژه Binary Space Partition است كه John Carmack برنامه نويس شهير آمريكايي به منظور بيان نوع سازماندهي داده ها هنگامي كه در حال ساخت بازي Doom بود به كار برد .
نقل قول: |
حتي حركت دادن دوربين هم سخت بود
|
همانطور كه گفتم موتورهاي جديد بسياري از مشكلات موتورهاي قديمي را حل كرده اند . اكنون براي حركت دادن يك دوربين نيازي نيست كه با پارامترهاي مختلف دوربين بازي كنيد .اين پارامتر ها به صورت Internal تنظيم مي شوند .شما كافي است Location دوربين را كه يك بردار سه بعدي است تغيير دهيد .
نقل قول: |
دوست عزيز از اطلاعاتي كه در اختيارمان قرار داديد بسيار ممنونم...
|
نقل قول: |
ممنون از اطلاعاطتون .
|
قابل شما رو نداشت .
مشكل اصلي در حال حاضر پيدا كردن يك Convertor است كه عمل تبديل فايلهاي map به bsp را داشته باشد . البته من يك برنامه map3bspc پيدا كرده بودم . ولي با ورژني از q3radiant كه در اختيار دارم سازگار نيست . |
|
|