Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> درخواست همکاری -> در خواست همکاری در ساخت یک تیم بازی سازی
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


5 شنبه 21 شهريور 1387 - 22:54
پاسخ بصورت نقل قول
ops !

حدس مي زدم كه آشنا باشيد !
اگه مي دونستم شماييد اصلا پست نمي دادم هر كي هم خواست با موتور خيالي ايشون بازي بسازه بهش اي ميل بزنه .
راستي منم يه 206 ساختم كه كلي "كلاس" داره ! ولي چون 99 درصدش رو ساختم نمي تونم نشونش بدم . هر كي خواست با مدل هاي من بازي بسازه به من ميل بزنه ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ashkan_203
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 9 آذر 1385
تعداد ارسالها: 794
محل سكونت: همه جای ایران سرای من است


جمعه 22 شهريور 1387 - 05:19
پاسخ بصورت نقل قول
the_unforgiven, خيلي دوست داشتم تو ساخت اين موتور كمكت كنم ولي من به زبان c++ فقط آشنايي كوچولويي دارم و متاسفانه نمي تونم كمكت كنم

_________________

آی گیمز
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
shayan12
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 18 اسفند 1386
تعداد ارسالها: 68


جمعه 22 شهريور 1387 - 18:15
پاسخ بصورت نقل قول
iran_adventure نوشته:
ops !

حدس مي زدم كه آشنا باشيد !
اگه مي دونستم شماييد اصلا پست نمي دادم هر كي هم خواست با موتور خيالي ايشون بازي بسازه بهش اي ميل بزنه .
راستي منم يه 206 ساختم كه كلي "كلاس" داره ! ولي چون 99 درصدش رو ساختم نمي تونم نشونش بدم . هر كي خواست با مدل هاي من بازي بسازه به من ميل بزنه ...


فکر نمی کنی خیلی تند رفتی ؟ Cap_PDT_01_15

_________________
.................................................................................................................................................................................
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
behnam 08
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 آذر 1386
تعداد ارسالها: 349
محل سكونت: اصفهان


جمعه 22 شهريور 1387 - 20:31
پاسخ بصورت نقل قول
آقا مجتبي هميشه تند ميرن اين بار اولشون نيست. Wink

_________________
اگر تاحالا نمی دانستید اکنون کلیک کنید.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


شنبه 23 شهريور 1387 - 00:24
پاسخ بصورت نقل قول
بهناممممممممممممممممممممم. متلک نداز

دوست من زمونه خرابه، ما خیلی ها رو دیدیم که حتی نمونه کار عملی نشون میدادند و بعدش که باهاشون صحبت که می کردیم متوجه میشدیم که بله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جالب اینجاست که بعضی وقتها این رفتارها رو حتی از حرفه ای ها هم دیدیم.

به هر حال کلاس هایی رو که شما معرفی کردید همگی به هم دیگه مربوط هستند و شما نمی تونید ادعا کنید که من شات ندارم چون حداقل باید یک نمونه رندر از افکتهایی که به کار بردید داشته باشید. دوما شما میگید که من shadow map، light map، نرمال مپ و شیدر رو پیاده سازی کردم. این نشون میده که باید با شیدر نویسی آشنایی کاملی داشته باشید و در کمال تعجب می گید که DOF و Montion رو موندم در صورتی که اینها به مراتب راهتر از shadow map هستند و حتی کد حاضرشون هم موجوده.

به هر حال باید دلیلهای قانع کننده ای داشته باشید. تا بچه ها قبول کنند حداقل میتونید تکه کد و یا نموادر UML ارائه بدید که بگیم آره اگر هم نساخته باشه حداقل تونسته دیزاین بزنه و یا حداقل یه ایده داشته و یا یکی از این موارد رو بلد بوده.

به خدا نوشتن گیم انجین راحت نیستش. کلی دردسر داره. صدها خط کد میخواد. هی پا نشید بگید که من یه گیم انجین نوشتم.

شایان:
جلوی چشم خودمون قبل همایش یه بنده خدایی ادعا کرد و نمونه نشون داد و ما باور کردیم. 5 دقیقه بند با دو تا سوال فهمیدیم که طرف ما رو سر کار گذاشته (پیمان در جریانه و حتی از این بابت هم ناراحت بود) . ما بخودش هم گفتیم ولی باز هم با کمال پر رویی ... .

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
shayan12
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 18 اسفند 1386
تعداد ارسالها: 68


شنبه 23 شهريور 1387 - 04:25
پاسخ بصورت نقل قول
درسته اینجور کارا ما رو از حدفمون دور می کنن ولی خوب اگر هم قصد این باشه که باقی بچه ها رو از گمراهی و گیج شدن نجات بدن باز هم به این مستقیمی نباید گفته بشه من از آقا مجتبی ممنون هم هستم ولی اگه یکم نرمال تر میگفت بهتر بود حالا اینا حاشیه این کاراست ما باید سعی کنیم خودمون واردش نشیم
موفق باشید تا آخرین کاراتون
Surprised

_________________
.................................................................................................................................................................................
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
the_unforgiven
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 4 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 11
محل سكونت: تهران


شنبه 23 شهريور 1387 - 18:27
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید آقای iran_adventure.
فکر کنم که این جور که شما جواب دادید قصد کشتن منو دارید.
------------------------
از Pswin و shayan12 ممنونم.
ولی رفتار از iran_adventure زیاد خوشم نیومد! Sad Sad Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
lord_akinak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 15 ارديبهشت 1386
تعداد ارسالها: 349
محل سكونت: Hell


شنبه 23 شهريور 1387 - 20:27
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

the_unforgiven,
خوب قرار بوده تاپیک درخواست همکاری باشه دیگه ...
ما اجابت می کنیم ... شما اطلاعاتنو روکون ببینیم چی بلدی ، DOF, Motion Blur هم ردیفه ...
============
و برام سواله کلاسهای Shadowmap , Bumpmap و غیره ( که effect هستن ) به چه دردی میخورن ( توضیح با جزئیات / همه اینها رو به صورت demo انجام دادم و نیازی ندارم بهم بگن چه طوری کار میکنن / سوال اینه : هدف از کلاس بندی کردن یه effect چیه ؟؟ )

ضمن اینکه حرف های pswin تایید میشه ( و انتظار میره در مورد uml و .. حرف هایی داشته باشید ) و دیگر اینکه با iran_adventure هم دردی میشه

بماند که نحوه جواب دادن
the_unforgiven, اشناست ... Wink

_________________
And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother mary miscarry
But we pray just like insects
The world is so ugly now
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


شنبه 23 شهريور 1387 - 22:30
پاسخ بصورت نقل قول
بچه ها نگاهی هم به این تاپیک داشته باشید. اگه حرفی در اونباره دارید همونجا بگید.
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=48081#48081

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


4 شنبه 27 شهريور 1387 - 15:41
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه مهندسان
بازم يه موضوع جالب ديگه براي بالا بردن پست هامون ايجاد شد .
دوست عزيز به نظر نمي ياد نتونيد دمو بذاريد .
يعني دو تا مثلث هم نمي شه با اين موتور رندر كرد ؟
بالاخره شما كه از 0 تا 100 يه دفعه كد نويسي نمي كني و بعد كه به 100 رسيد دگمه كامپايل رو مي زني و يه موتور توليد ميشه .
فكر نمي كنم اينطوري باشه .
دليل اين همه بد بيني رو بايد بري تو تاپيك هاي مشابه پيدا كني .
تا كسي به شما اعتماد نكنه و اهداف شما براش شفاف نباشه رغبتي براي همكاري پيدا نمي كنه .
به نظر من زياد وقته خودتو طلف نكن . اگه واقعا چيزي داري كه ارزش ديدن داره بهتره بشيني و يه دمو ازش بسازي و بذاري اينجا . در غير اينصورت وقت خودتو و بقيه رو الكي نگير .
ممنون

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 2 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |