Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> تکنیک های مدل سازی -> WIP : BMW M5 E60
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

WIP : BMW M5 E60
نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


2 شنبه 14 مرداد 1387 - 16:45
پاسخ بصورت نقل قول
دوباره می خوام BMW M5 رو بسازم . این بار با تعداد face بيشتر ...

http://i34.tinypic.com/21lsi04.png

edge هاي روي در بايد افزايش پيدا كنند ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 16 مرداد 1387 - 20:21
پاسخ بصورت نقل قول
http://i37.tinypic.com/2w2lgle.png

edge هاي روي در افزايش يافت و بامپر جلو ساخته شد ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


4 شنبه 16 مرداد 1387 - 23:29
پاسخ بصورت نقل قول
------=

فکر کنم برای بازی این افزایش گوشه ها تاثیری نداشته باشه.(البته غیر از مواقعی که قراره فیزیک SoftBody روش اعمال بشه ، منظورم این مدل شماست. چون با وجود گوشه های بیشتر ، تغییری در موقعیت و حالت اونها ایجاد نکردید) . درسته یا من اشتباه می کنم؟

------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
lord_akinak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 15 ارديبهشت 1386
تعداد ارسالها: 349
محل سكونت: Hell


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 00:37
پاسخ بصورت نقل قول
ردیف شده /
بامپر جدا میشه ؟
نقل قول:

قراره فیزیک SoftBody روش اعمال بشه

softbody روی ماشین !؟ Shocked

_________________
And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother mary miscarry
But we pray just like insects
The world is so ugly now
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 05:00
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

فکر کنم برای بازی این افزایش گوشه ها تاثیری نداشته باشه


راستش 2 3 بار پستتون رو خوندم ولي متوجه نشدم ! منظورتون edge ها هستش ؟
اگه در كل منظورتون اينه كه شي زياد highpoly شده بايد بگم ماشين هاي nfs از سري mw به بعد از اين مدل hghpoly تر هستند ...

نقل قول:
البته غیر از مواقعی که قراره فیزیک SoftBody روش اعمال بشه


جدا از اينكه فكر كنم اشتباه تايپي يا چيز ديگري باشه ... بايد بگم قرار نيست روي اين ماشين هيچ نوع فيزيكي اعمال بشه ! توي بازي فيزيك روي مدل هاي خيلي لوپلي اعمال مي شه كه نزديك مدل اصلي هستند . اگه قرار بود روي مدل اصلي فيزيك اعمال بشه كه كامپيوتر كاربر مي تركه !!

نقل قول:

ردیف شده /
بامپر جدا میشه ؟


مرسي ... آره جدا مي شه . تو مدل قبل هم جدا مي شد ولي سري پيش نمي خواستم جداش كنم Wink

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 09:25
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي خوب شده . ايول مجتبي . خيلي دوست دارم تمرين توي اين زمينه رو شروع كنم ولي هنوز وقت نشده
دستت درد نكنه . همين رو ادامه بده ببينيم نتيجه چي ميشه .

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 11:20
پاسخ بصورت نقل قول
----=

(گوشه = کناره = لبه = edge)
اون سافت بدی اشتباه لپی بود!! منظورم molecular matter بود.
ماشین های بازی رالی رو در نظر بگیر. موقع برخورد و تصادف دچار یکسری فرو رفتگی ها و .. غیر تکراری میشن. این افزایش لبه ها تاثیر مفیدی داره در این مورد؟ (غیر از استفاده از molecular matter ) بلاخره این فرو رفتگی ها کار فیزیکه یا ... ؟

----=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 12:14
پاسخ بصورت نقل قول
@jonathan:

مرسي . منتظرم شروع كارت هستم ...

@mehdico:

edge هاي اضافي براي ايجاد منحني هستش .
فرض كن بخواهيم از cube map استفاده كنيم . در اين صورت اگه curve بدنه كافي نباشه مثل آينه عمل مي كنه ...
در مورد MMD هم الان يه چيزايي خوندم . فكر كنم جديد باشه . من تو fallout و grid چنين چيزي ديدم ( خيلي عموميت نداره ) ولي به نظرم چنين فيزيكي يا به صورت لحظه اي ( مثلا موقع برخورد ) اعمال مي شه يا به كمك يك مدل خيلي lowpoly بر روي دسته vertex ها عمل مي كنه ...
در هر صورت فكر نكنم خيلي هم سنگين باشه حركت و فيزيك كلي ماشين كه مثل قبل هستش فقط vertex بايد در جهتي كه نيرو وارد شده بسته به مقدار نيرو جابه جا شوند ...

=================================================

كمي با v-ray كار كردم ولي نتونستم با تنظيماتش كنار بيام !
فعلا همين رو تونستم render بگيرم ...


_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


1 شنبه 20 مرداد 1387 - 02:09
پاسخ بصورت نقل قول
قسمت پشت و گلگيرها ساخته شد ...

http://i37.tinypic.com/8yyphs.png

ويرايش :

smoothgroup ها رو درست کردم و تغییرات نهایی بدنه رو انجام دادم ...

این رو هم برای دیدن بازتاب نور و نمای بهتر ماشین رندر کردم ...


_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


1 شنبه 20 مرداد 1387 - 07:13
پاسخ بصورت نقل قول
فكر كنم اين بهش بياد :


Link
بر تنضيماتش هم ... آموزش رو وب (توي 3dm3 مخصوصا) پيدا ميشه

Question
فعلا

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |