Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار 3D Studio Max -> تغییر نام Animation
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

تغییر نام Animation
نويسنده
پيغام
hadi mohammadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 12 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: قزوین


1 شنبه 26 خرداد 1387 - 04:04
پاسخ بصورت نقل قول
-

سلام به همه ي بچه هاي Persian Designers .

يه سوالي داشتم اميدوارم جوابمو بگيرم .

وقتي ما توي 3D Max يه animation به وجود مياريم همه ي اين animation ما با اسم "Take 001" ذخيره ميشه ، ميخواستم ببينم چه طور ميشه اين اسم رو تغيير داد و چه طور ميشه اين animation رو به چند قسمت تقسيم کرد يعني تعيين کنيم که فريم 1 تا 10 اسمش Run باشه و فريم 11 تا 20 هم اسمش "Jump" باشه و ...


چون اولين پستم هستش خودمو معرفي ميکنم : هادي محمدي از قزوين .
Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


1 شنبه 26 خرداد 1387 - 08:30
پاسخ بصورت نقل قول
تا جایی که یادمه یه چیزی داشت به اسم render output توی اونجا اسم و مسیر فایلی رو که میخوای ذخیره کنی رو مشخص می کنی.
اما مورد دوم رو نمی دونم. فعلا تنها راهش به نظرم اینه که جدا جدا رندر بگیری.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hadi mohammadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 12 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: قزوین


2 شنبه 27 خرداد 1387 - 08:36
پاسخ بصورت نقل قول
-

ممنونم از جوابتون ، ولی به نتیجه ای که میخواستم نرسیدم .

خیلی دوست داشتم اساتید دیگه این فروم یه جوابی بدن .

-
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


3 شنبه 28 خرداد 1387 - 18:48
پاسخ بصورت نقل قول
hadi mohammadi,
تا وقتی شما سوالت رو درست مطرح نکنی، فرقی نمیکنه چه استادی بیاد، نمیتونه جواب بده!
اگر بگی برای چه منظور میخوای، بهتر میشه راهنماییت کرد Arrow

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hadi mohammadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 12 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: قزوین


3 شنبه 28 خرداد 1387 - 20:05
پاسخ بصورت نقل قول
-

_Akhtar :

من از فرمت fbx توی Xna استفاده میکنم و برای اینکه Animation اون رو استفاده کنم باید اسم Animation رو معرفی کنم خوب در حالت عادی کل Animation با اسم "Take 001" ذخیره شده ولی برای انعطاف بیشتر من نیاز دارم که Animation رو به چند بخش تقسیم کنم و از اونها توی بازی استفاده کنم .

خوب با تحقیقی که کردم متوجه شدم راههای دیگه ای برای تقسیم بندی Animation از طریق برنامه نویسی هستش و ممنونم از شما ، احساس میکنم مشکلم حل شده .

-
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


5 شنبه 30 خرداد 1387 - 11:17
پاسخ بصورت نقل قول
hadi mohammadi,
خواهش میشه.. (کاری نکردم!)
اگر مایل بودید، میتونید نتیجه تحقیقاتتون را در اینجا درج کنید تا دیگر دوستان هم استفاده کنند.

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


5 شنبه 30 خرداد 1387 - 12:44
پاسخ بصورت نقل قول
@hadi mohammadi,
سلام،
عضویتتون رو در سایت تبریک می گم... Laughing

نقل قول:
احساس میکنم مشکلم حل شده

امیدوارم که همینطور باشه... البته فقط محض اطلاع خدمتتون عرض می کنم که بجز برنامه نویسی راه (work around) دیگه ای هم هست... Surprised

درسته که XNAnimation فعلا این اجازه رو نمیده کلیپ اصلی به چند track تقسیم بشه و هر کدوم دوباره نام گذاری بشن... اما حدودا یکماه پیش قول دادن که این امکان اضافه بشه (برای مثال در کلاس SkinnedModelProcessor)

شاید این راه مسخره و وقت گیر به نظر بیاد... اما راهی که فعلا کار کنه و جواب بده اینه که مدلتون رو هر بار با یک انیمیشن و نامی که مایلید Export کنید و بعد همه رو Merge کنید و به این ترتیب انیمیشنی با چند نام مجزا بدست بیارید... Surprised

راهه دیگه اینه که از فرمت ASCII فایل های fbx. استفاده کنید، بعد با استفاده از یک ادیتور فایل ها رو باز کنید، برای مثال 30-40 خط مانده به انتهای فایل عبارت "Current: "Take 001 رو به هر چیزی که دوست دارید تغییر بدید و فایل رو ذخیره کنید (به هر نامی که دوست دارید+پسوند fbx.) بعد هم دوباره همه رو Merge کرده و خروجیه نهایی رو بگیرید...

خبر ندارم اما یکی از کاربرا یه نرم افزاری نوشته بود به نام MergeFBX که این پروسه رو راحتتر می کرد... (ازش خبری ندارم!)

موفق باشید... Laughing

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hadi mohammadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 12 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: قزوین


5 شنبه 30 خرداد 1387 - 21:51
پاسخ بصورت نقل قول
-

محمد حسين جان من حال ميکنم وقتي با آدم با حالي مثل تو هم صحبت ميشم .

يه سوالي ، شما کلا روي xna کار ميکني يا نه آچارفرانسه هستي .

و اينکه من با چه نرم افزاري fbx ها رو به هم بچسبونم ؟

راستي شما براي Animate کردن فايل هاي X از چه ابزاري استفاده ميکني ، آخه ايني که هست براي xna 1.0 هستش و براي دو هم يه چيز هايي شنيدم ولي نديدم .

خيلي دوست دارم بيشتر از اينها از شما استفاده کنم .

-


اين نامه توسط hadi mohammadi در شنبه 1 تير 1387 - 13:53 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
cavarex
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 17 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 7


شنبه 17 بهمن 1388 - 12:54
پاسخ بصورت نقل قول
های و درود
همون روشی که استادمون گفتن
<< "درسته که XNAnimation فعلا این اجازه رو نمیده کلیپ اصلی به چند track تقسیم بشه و هر کدوم دوباره نام گذاری بشن... اما حدودا یکماه پیش قول دادن که این امکان اضافه بشه (برای مثال در کلاس SkinnedModelProcessor) " >>

توی unity 3D انجام شده و خیلی هم باحاله.
اول توی مکس همه انیم ها رو میسازی و بعد توی Unity برای همشون جدا جدا اسم میذاری. خیلی خفنه.
Razz Laughing Cool

_________________
.The pleasure is mine, it can be yours, too
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |