voldemort مدیر انجمن
تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383 تعداد ارسالها: 392 محل سكونت: تهران
2 شنبه 19 بهمن 1383 - 18:54 |
|
|
Ali عزیز و اسحاق جان از محبت شما ممنونم. بنده رو با تعریفاتون شرمنده می کنید.
Ali جان زندگیه دیگه. متاسفانه چند وقتیه سرم شلوغه ولی باور کنید تقریبا هر روز سر می زنم و تمام پستهای جدید را می خونم.
اسحاق جان حتما سوالاتت را بپرس تا با کمک خود شما و بقیه اساتید به جواب برسیم و مقاله را کاملتر کنیم.
یه نکته ای را که یادم رفته بگم اینه که هر کاری کردم که تعریف Game Engine رو خلاصه کنم نتونستم کمتر از هفت هشت خطش کنم تا اینکه جناب آقای NivaN برام یه جزوه فرستاد که دیدم تعریفی که از Game Engine در این جزوه بود خیلی کوتاه و خلاصه و جامع بود بنابراین همان تعریف را براش در نظر گرفتم. بنابراین همینجا از NivaN (فرستنده جزوه) و Micheal Lewis و Jeffry Jacobson (نویسندگان جزوه) تشکر می کنم.
نکته بعد اینه که متاسفانه 3 تا غلط املایی در مقاله هست که به این ترتیب اصلاح می کنم (در نسخه های بعدی اصلاح خواهند شد)
1- یک کلمه "شروع" اضافی در انتهای خط اول از پاراگراف دوم در بخش مقدمه وجود دارد
2- در انتهای پاراگراف چهارم از بخش API و 3D API کلمه "کنسولها" بصورت "منسولها" نوشته شده است.
3- در انتهای پاراگراف دوم از بخش نرم افزارهای بازیساز کلمه "نرم افزار" اشتباه تایپ شده است.
یه نکته جالب در مورد نوشتن این مقاله و این سایت بگم!
وقتی که این مقاله رو نوشتم به این نتیجه رسیدم که در حال حاضر مقاله ها و آموزشهایی در این رابطه با اکثر این تکنولوژی ها در سایت وجود داره و بنابراین اونها رو معرفی کردم. جالبه خودتون ببینید:
استفاده از CsGL
آموزش بازیسازی با GM و زبان GML
آموزش بازیسازی با 3D Game Studio و WDL
آموزش ساخت Mod با Farcry Game Engine
آموزش زبان برنامه نویسی بازی DarkBasic
تازه علاوه بر همه اینها آموزشهایی در زمینه های مختلف گرافیک هم در سایت وجود داره. خودمونیم سایت باحالی داریم ها! آقا علی ایول داری.
کی بود می گفت فعال نیستید؟ فقط به من نشونش بدید! |
_________________ First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win |
|