Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> درخواست همکاری -> نام پروژه: ایست/IEST ، یک mod اول شخص تیرانداز
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


جمعه 4 آبان 1386 - 19:18
پاسخ بصورت نقل قول
alimami
--------
http://www.technewsworld.com/story/58061.html
اینم یک لینک دیگه. من که خوندم مقاله جالبی بود.
شما توی پیغام خصوصی یک چیزی میگید اینجا یک چیز دیگه ولی در اصل موضوع کار خوبی میخواهید انجام بدید. و باز هم اگه موضوع جالبی دیدم براتون لینک رو می فرستم.

takavar
---------
برای من هم کار با unreal engine بهتره و با توجه به اطلاعات جامعتر این engine فکر کنم کار رو ساده تر میکنه. ولی بازهم فکر کنم بهترین راه منتظر موندن تا اومدن sdk این موتورهاست.
در مورد همکاری، من در 5 دقیقه ای مجتمع پایتخت دوران سربازی رو میگذرونم و با توجه به گفته شما تا مکان مورد نظر میشه 35 دقیقه ولی من full time امکان همکاری ندارم دوما من معتقدم بازی ساختن حرفه ای رو باید از همین mod سازی شروع کرد و برای همین به این موضوع علاقه مندم. فقط میمونه یک pc که اونم فکارشو تا اون موقع میکنم.
----------
موضوع بعدی میشه بحث اصلی یعنی یک multiplayer mod یا sinleplayer mod و بعد هم اینکه چه جوری انجام بشه. با توجه به حرفای شما و اینکه من اصلا اعتقادی برای ایرانی کار کردن ندارم و معتقدم باید کار کرد نتیجه بعد از کار مشخص میشه فقط باید اصولی کار کنی. سه تا راه حل داره که میشه انجامش بدیم:
1- اگه حرف من اصولی تر و راحت تر امکان پیاده سازی داره، که بی منطقی کار درستی نیست PDT_002
اما اگر نه :
1- شما چندتا نمونه singleplayer mod موفق با ویژگی هایی که در نظر دارید به من نشون بدید
2- این موضوع رو به نظرخواهی بکشونیم تا نظر بقیه رو هم بدونیم حالا هم اینجا و یا هر forum دیگه که بازی بازهای زیادی داشته باشه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


شنبه 5 آبان 1386 - 19:39
پاسخ بصورت نقل قول
aliam,
دستت درست.خيلي ممنون.
نقل قول:

باز هم اگه موضوع جالبی دیدم براتون لینک رو می فرستم.

حتما اين كار رو بكن.
takavar,
شما لينكي براي معرفي غير از چيزهايي كه قبلا گفتيد نداريد؟
----------------------------------------------------------------------------------------------
نقل قول:

takavar
---------
برای من هم کار با unreal engine ...

ما كه از كار شما سر در نياورديم .به هر حال هرچي شد ما رو هم خبر كنيد.
من اينجا مي گم :مي تونم تو قسمت مدل سازي و يه كوچولو انيميت كردن و متريال و تكسچر باهاتون همكاري كنم(مايا).يه چيزيم ازتون ياد بگيرم. اما به قول دوستمون :تمام وقت اونم تو تابستون يكم سخت ميشه.هرچند فكر نكنم بتونم براي اومدن تو گروه قبول بشم.حالا يكي نيست به من بگه آخه هويج .تو نه ته پيازي نه سر پيازي معلوم نيست بياي يا نه.بعد ميگي يكم سخته!!! Confused
-------------------------------------------------------------------------------------------
در ضمن يكي از دوستان معني كامل (sdk) رو به من بگه---
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


2 شنبه 7 آبان 1386 - 12:52
پاسخ بصورت نقل قول
خبری نشد...
فکر کنم تکاور رو پشیمون کردم Neutral
اما همه جوره پایه کارتون هستم .تا حالا هم فقط سعیم همین بوده Cool
--------------------------
alimami
sdk میشه standard development kit Smile
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


2 شنبه 7 آبان 1386 - 19:25
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

alimami
sdk میشه standard development kit

اينو كه مي دونم.
اين چي چي هست؟
به چه درد مي خوره؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
takavar2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 2 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 41


2 شنبه 7 آبان 1386 - 20:56
پاسخ بصورت نقل قول
فعلا بنظرم بر اساس یه بازی به صورتی که من گفتم عمل کنیم و تلاشمون رو بکنیم تا گروه مناسب رو تشکیل بدیم.
در اولین جلسه گروه بر اساس توانایی های گروه و افرادی که در اختیار داریم و نظرات اون افراد تصمیم بگیریم که از کدون راه بریم. اگه که زمانی که گروه تشکیل شد راه شما هنوز هم بهتر بود، به ساختش مشغول میشیم.

--------------------/
سازنده های بازی معمولا اینها رو در sdk برای mod سازی شون در اختیارتون میگذارند:
1- exporter : برای تبدیل کردن مدل های سه بعدی از نرم افرار های معمول سه بعدی سازی به مدل هایی که میشه وارد بازی شون کرد. همچنین برای نرم افزار های دو بعدی هم exporter میدن که برای تبدیل texture ها به image format های قابل قبول استفاده میشه.
2- Level Editor: این نرم افزار به طراحان mod اجازه میدهد که نقشه بازی را بسازند و اجسامی که ساختند رو در نقشه شان قرار بدهند.
3- samples : معمولا جتد تا نمونه هم از فایل های اصلی مدل هایی که داخل بازی هستند هم براتون میگذارند که بتونید ازشون یاد بگیری
4- tools : هر sdk ای یه سری ابزار اضافه دیگه هم داره که بدرد بخوره. مثلا برای unpack کردن فایل های بازی بخوصسش و یا دیگر ابزار
البته این محتوای mod sdk ها نصبت به هر بازی کمی فرق می کنه و گاهی بعضی از این ابزار رو باید از جاهای دیگه بگیرید...

_________________


イスト, IEST , ایست

the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


جمعه 11 آبان 1386 - 10:01
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي ممنون از دوستان بابت منابعي كه معرفي كردن وتوضيحاتي كه دادن.
كارتون خيلي درسته.ادامه بدين...
آقا حسن اينايي كه در مورد sdkگفتيد خيلي خوب و مفيد بود ودقيقا دنبال همين مي گشتم.اما يه مشكلي كه داشت اين بود كه يه كوچولو خلاصه و كوتاه بود.---اگه خودت ميتوني يه توضيح جامع تر و دقيق تر بگو يا اگه وقت نداري يا مشكلي هست كه نمي توني يه منبع معرفي كن كه ما هم فيض ببريم و استفاده كنيم.
در ضمن عزيزان مي تونن تجربياتي كه داشتند رو اگه دلشون مي خواد در اختيار من بگذارند.
--------------------
aliam,
اونايي كه پي ام زدي خيلي خوب بود.ممنون. اما جا يكمي كوچيك هست و خيلي سخت ميشه اگه بخوايم تاريخچه چاپ كنيم.
اين لينك : http://old.imv.au.dk/eng/academic/pdf_files/Sotamaa.pdf
خوب بود ولي خيلي طولاني بود.پدر آدم در مياد تا مطلب مورد نظر رو از توش بكشه بيرون Confused
اما اين: http://www.uta.fi/hyper/projektit/mc2/research_intro.html
عالي بود.خيلي هم بدرد خورد.
اگه منبعي در مورد sdk و امكانات اون مثل توضيحات تكاور داشتي مطرح كن.تشكر.
--------------------
من يه سري اطلاعات در مورد امكانات و تكنولوژي هايي كه تو موتور بازي ها استفاده ميشه مي خواستم.مثل:normal map,specular map,parallax map,bump mapو...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
takavar2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 2 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 41


2 شنبه 21 آبان 1386 - 20:38
پاسخ بصورت نقل قول
یک پست سریع:

من crysis رو امتحان کردم. با اینکه کیفیت بالایی داره، ولی سیستمی که میخواهد قیمتش در حال حاضر بالای 2 ملیون تومان هست.

IEST از unreal Engine استفاده خواهد کرد و یک mod برای unreal tournament 3 خواهد بود که قابل انعطاف تر هست.

فقط دعا کنید من این ترم رو پاس بشم Crying or Very sad تا که بتونم تابستان بیام

_________________


イスト, IEST , ایست

the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alibaba
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 21 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 313
محل سكونت: تهران


2 شنبه 21 آبان 1386 - 22:42
پاسخ بصورت نقل قول
سلام تكاور جان يه سوال داشتم اين مدي كه ميخواين بسازين با unreal editor ديگه درسته؟
خوب چرا نميرين سراغ Renderware اون ديگه احتياجي به مد سازي نداره؟
يا چرا از گيم بريو 1.2 كه لينكشو در زير ميبينين استفاده نميكنين Mad

http://www.filefactory.com/file/1c3e6c/
http://www.filefactory.com/file/5112d2/
http://www.filefactory.com/file/8c282d/
http://www.filefactory.com/file/fdfbdf/
http://www.filefactory.com/file/f2db0e/
http://www.filefactory.com/file/368d67/

_________________
نوآوری تفاوت بین یک رهبر و یک دنباله رو است. نو آوری هیچ گونه مرزی ندارد. تنها مرز فقط تخیل شماست. زمان در اختیار شماست که چه چیز را می خواهید از این جعبه بیرون بیاورید.
(استیو جابز)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


3 شنبه 22 آبان 1386 - 17:24
پاسخ بصورت نقل قول
آقا تكاور اي كاش به سوالم پاسخ ميدادين Neutral
دعا براي شما:
خدايا خدايا.يه كاري كن تكاور اين ترمو پاسش كنه
تاكه توي تابستون مد رو درستش كنه
خدايا خدايا.يه كاري كن تكاور يه تيم درستش كنه
منم.يكي كه مي خواد يه مد درستش كنه
درست كه شد اولي ميريم سراغ بعدي
تا كه شيم تو ايران يه تيم خوب و قوي
تكاور تكاور.يادت نره سوغاتي من چشم انتظار تو ام . تا اينكه تو بيايي
اميدوارم از شعري كه برات گفتم لذت برده باشي.
يادت نره به سوالاتم پاسخ بدي
موفق باشي Cool
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Arwen
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 2 مهر 1386
تعداد ارسالها: 14


3 شنبه 22 آبان 1386 - 22:07
پاسخ بصورت نقل قول
من از ایده آی کلیش خوشم اومد! Laughing موضوعش خوب بود با اینکه بعضی از بچه ها خوششون نیومد چندان, ولی باید بگم خیلی خیلی بهتر از موضوعای بازیهایی بود که تا الان دیدم که ساخته شدن. من تو زمینه های طراحی شخصیت و محیط و تبدیل به 3D اگه ایران بودم حتما میخوام همکاری کنم Embarassed

_________________
.

.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 5 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |