|
نام پروژه: ایست/IEST ، یک mod اول شخص
|
|
نويسنده |
پيغام |
takavar2 در حال رشد
تاريخ عضويت: جمعه 2 شهريور 1386 تعداد ارسالها: 41
1 شنبه 29 مهر 1386 - 22:22 |
|
|
عنوان: "ایست/IEST" (عنوان موقتی)
نوع بازی: اول شخص تیرانداز ( از سوم شخص هم استفاده خواهد شد)
یک mod برای بازی Unreal Tournament 3 با استفاده از Unreal Editor که بوسیله شرکت Epic در اختیار عموم قرار گرفته.
برنامه ساخت:
IEST به صورت قسمتی عرضه خواهد شد. حجم گروه تا حد ممکن کوچک خواهد بود و از 5 نفر فراتر نخواهد رفت. از آنجایی که ساختن بازی به وسیله یک گروه انلاین ایرانی را ممکن نمی بینم ساخت بازی IEST بصورت حضوری انجام خواهد شد. ولی افرادی که بصورت غیر حضوری مایلند مشارکت کنند نیز می توانند همکاری کنند.
ساخت بازی به صورت حضوری؟
بله، این یعنی اینکه ما اتاق اداری خودمون رو خواهیم داشت و اعضای گروه به صورت فیزیکی حضور دارند و مشغول به کار میشن.
با کدوم سرمایه؟:
اتاقش با خودم، سیستم هارو هرکسی برای خودش تهیه می کند، برای پخش بازی هم از اینترنت و مجله های بازی کمک می گیریم.
قصد نداریم فیل هوا کنیم، می خواهیم که محیطی دوستانه و غیر رسمی داشته باشیم تا از هم دیگه چیزی یاد بگیریم.
مکان:
در شمال تهران، یجایی در 30 دقیقه ای ساختمان پایتخت.
قسمت اول بازی:
این قسمت که حدود 10 دقیقه Game Play دارد در طی سه ماه تابستان امسال به اتمام خواهد رسید و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. کل قسمت در یک کوچه مخروبه اتفاق می افته و از کوچه های تهران و معماریش استفاده میکنه. حجم کاری ساختن این کوچه به صورتی هست که با افراد کم انجام بشه، ولی بر حسب تعداد اعضای گروه میشه که کیفیت و کمیت کار رو زیاد کرد، هدف اینه که کار تمام شده دارای محیطی بسیار جذاب و پر هیجان باشه.
از Unreal Engine 3 استفاده خواهیم کرد که بر روی سیستم های فراوانی قابلیت اجرا شدنش هست. به PlayStation3 نیز بازی را انتقال خواهیم داد.
پیش زمینه داستان بازی:
در اوایل سال 1402 زلزله ای بی ثابقه در تاریخ، تهران را به لرزه در میاورد و موجب ویرانی شهر و مرگ ملیونها نفر میشود. قحطی و بیماری شهر رو فرا میگیره و جان آنهایی که زنده مانده اند رو نیز تهدید میکند. در میان این فاجعه انسانی، موجوداتی به نام "فرشته" از آسمان نازل می شوند و با نیروهای خود، شهر را نجات می دهند و در تهران می مانند تا به بازگشت ثبات کمک کنند. دوسال بعد از این سانحه، سعید به دنیا میاید.
در سن 15 سالگی سعید به نیروهای محافظ که از مردم بر علیه شورشی ها و متجاوزان خارجی همایت می کند می پیوندد و بازی از اینجا شروع میشه که یکسال پس از عضویت در نیروی محافظ، سعید به قسمتی از بافت قدیم تهران که بازمانده ویرانه زلزله تهران است برای اخراج یک نفر از شهر اعزام می شود.
توانایی های مورد نیاز: اگر مایلید همکاری کنید، ببنید کدام از این یک توانایی ها رو دارید
طراحی شخصیت(Character Design) :
مدل سازی شخصیت (Character modeling)
Animation
Texturing
طراحی محیط و نقشه سازی (Environmental Design)
مدل سازی محیط (Environmental modeling)
Scriptingبرای Unreal Script
صدا گذاری ( فعلا قطعی نیست)
داستان نویسی
وارد کردن اجسام به Unreal Editor
افراد مورد نیاز: این یک لیست ار افرادی بیشتر از همه مورد نیازند
سازنده شخصیت های بازی (یک نفر)
سازنده محیط بازی (یک نفر دیگه)
هنرمند طراح (یک نفر)
یک نفر با تسلت زیاد بر Unreal Editor برای افکت های بازی و کمک کردن به مدل سازها برای ورود اجسام به بازی
روابط عمومی و تبلیغات
توانایی های خودم:
تکاور (سازنده محیط بازی )
توانایی ها: Texturing، طراحی محیط، مدل سازی محیط، نقشه سازی، داستان نویسی، Scripting برای CryEngine2
تجربیات من:
1- نقشه ساز سابق mod cnc_reborn و ساختن سه نقشه multiplayer برای بازی Renegade به نام های: cnc_arctic_island , cnc_fueldump و cnc_redzone
2- مدیر، مدل ساز، نقشه ساز و texture ساز گروه ترویا (سازندگان بازی گرای 270 درجه که به عللی که آخر این پست نوشتم منحل شد)
خود را برای تابستان امسال آماده کنید:
نرم افزارهای مورد استفاده: 3D Studio Max , Maya , Zbrush , Mudbox, Unreal Editor 3 , XSI , Photoshop, and ...
سازنده شخصیت های بازی: می تونید هر نرم افزاری که می خواهید استفاده کنید (بغیر از poser) ولی باید بتونید که از اون نرم افزار به 3d studio max تبدیل کنید. هم چنین lowpoly modeling رو هم به خودتون یاد بدین. البته همه اینها بی فایده خواهد بود اگه اناتومی بلد نباشید، پس کمی هم نقاشی انسان تمرین کنید. برای انیمیشن هم کافیه بلد باشید چطور یک Walk cycle بسازید.
سازنده محیط بازی: نسخه دی وی دی Unreal Tournament 3 رو تهیه کنید و به دنبال Tutorial برای چگونگی نقشه سازی توش باشید.
هنرمند طراح: بر روی نقاشی خود کار کنید، ما به نقاشی های واقع گرایانه احتیاج خواهیم داشت، ولی از them های cyberpunk و post apocalyptic هم زیاد استفاده خواهیم کرد. درست کردن storyboard رو بدونید. و هرچه زود تر با من تماس بگیرید تا در مورد داستان با شما بیشتر صحبت کنم.
خب این از توضیحات مقدماتی پروژه IEST. برای همکاری حضوری و یا غیر حضوری تماس بگیرید.
هرگونه نظر و انتقاد دارید لطفا همینجا بگید و یا به من پیغام شخصی بفرستید. اگر مایل به صحبت تلفنی هستید، شماره تلفن خود را به من بفرستید و ساعتی که مایلید باشما تماس بگیرم رو بنویسید.
یک توضیح کوچیک هم در مورد گرای 270 بدم: گرای 270 برای این منحل شد که من داشتم سعی می کردم گروه رو فعال نشون بدم تا بقیه تشویق شند، و برای همین هرجا که گروه کم میاورد رو خودم پر کردم. این یعنی که علاوه بر ساختن سایت و تبلیغ گروه و ساختن مدل های سه بعدی و Texture کردنشان، داشتم اشکالات مدل های بقیه رو درست میکردم، با اعضای گروه کلنجار می رفتم و به یک نفر که هنوز عضو نبود ولی پتانسیل بالا داشت مدلینگ یاد میدادم. بعد از گذشتن چند ماه کمکی که در انتظارش بودم نیامد، من هم که دبیرستانی بودم و معدلم از 80% به 50% در مدرسه رسیده بود به این نتیجه رسیدم که کمک بدرد بخور برای ادامه پروژه در راه نیست و به کلی تماسم رو قطع کردم. در هر صورت تمام این وقایع موجب هدر رفتن زحمات یک سری از دوستان شد که من ازشون عذر می خواهم و تضمین میکنم که از این اشتباهات خیلی یاد گرفتم. |
_________________
イスト, IEST , ایست
the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie
0 بار اين نامه ويرايش شده است كه آخرين بار توسط 3 شنبه 24 ارديبهشت 1387 - 11:01 در 11 بوده است. |
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
صفحه 1 از 5 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|