Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> درخواست همکاری -> نام پروژه: ایست/IEST ، یک mod اول شخص تیرانداز
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5  بعدي

نام پروژه: ایست/IEST ، یک mod اول شخص
نويسنده
پيغام
takavar2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 2 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 41


1 شنبه 29 مهر 1386 - 22:22
پاسخ بصورت نقل قول
عنوان: "ایست/IEST" (عنوان موقتی)
نوع بازی: اول شخص تیرانداز ( از سوم شخص هم استفاده خواهد شد)
یک mod برای بازی Unreal Tournament 3 با استفاده از Unreal Editor که بوسیله شرکت Epic در اختیار عموم قرار گرفته.

برنامه ساخت:
IEST به صورت قسمتی عرضه خواهد شد. حجم گروه تا حد ممکن کوچک خواهد بود و از 5 نفر فراتر نخواهد رفت. از آنجایی که ساختن بازی به وسیله یک گروه انلاین ایرانی را ممکن نمی بینم ساخت بازی IEST بصورت حضوری انجام خواهد شد. ولی افرادی که بصورت غیر حضوری مایلند مشارکت کنند نیز می توانند همکاری کنند.
ساخت بازی به صورت حضوری؟
بله، این یعنی اینکه ما اتاق اداری خودمون رو خواهیم داشت و اعضای گروه به صورت فیزیکی حضور دارند و مشغول به کار میشن.
با کدوم سرمایه؟:
اتاقش با خودم، سیستم هارو هرکسی برای خودش تهیه می کند، برای پخش بازی هم از اینترنت و مجله های بازی کمک می گیریم.
قصد نداریم فیل هوا کنیم، می خواهیم که محیطی دوستانه و غیر رسمی داشته باشیم تا از هم دیگه چیزی یاد بگیریم.
مکان:
در شمال تهران، یجایی در 30 دقیقه ای ساختمان پایتخت.

قسمت اول بازی:
این قسمت که حدود 10 دقیقه Game Play دارد در طی سه ماه تابستان امسال به اتمام خواهد رسید و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. کل قسمت در یک کوچه مخروبه اتفاق می افته و از کوچه های تهران و معماریش استفاده میکنه. حجم کاری ساختن این کوچه به صورتی هست که با افراد کم انجام بشه، ولی بر حسب تعداد اعضای گروه میشه که کیفیت و کمیت کار رو زیاد کرد، هدف اینه که کار تمام شده دارای محیطی بسیار جذاب و پر هیجان باشه.
از Unreal Engine 3 استفاده خواهیم کرد که بر روی سیستم های فراوانی قابلیت اجرا شدنش هست. به PlayStation3 نیز بازی را انتقال خواهیم داد.

پیش زمینه داستان بازی:
در اوایل سال 1402 زلزله ای بی ثابقه در تاریخ، تهران را به لرزه در میاورد و موجب ویرانی شهر و مرگ ملیونها نفر میشود. قحطی و بیماری شهر رو فرا میگیره و جان آنهایی که زنده مانده اند رو نیز تهدید میکند. در میان این فاجعه انسانی، موجوداتی به نام "فرشته" از آسمان نازل می شوند و با نیروهای خود، شهر را نجات می دهند و در تهران می مانند تا به بازگشت ثبات کمک کنند. دوسال بعد از این سانحه، سعید به دنیا میاید.
در سن 15 سالگی سعید به نیروهای محافظ که از مردم بر علیه شورشی ها و متجاوزان خارجی همایت می کند می پیوندد و بازی از اینجا شروع میشه که یکسال پس از عضویت در نیروی محافظ، سعید به قسمتی از بافت قدیم تهران که بازمانده ویرانه زلزله تهران است برای اخراج یک نفر از شهر اعزام می شود.

توانایی های مورد نیاز: اگر مایلید همکاری کنید، ببنید کدام از این یک توانایی ها رو دارید
طراحی شخصیت(Character Design) :
مدل سازی شخصیت (Character modeling)
Animation
Texturing
طراحی محیط و نقشه سازی (Environmental Design)
مدل سازی محیط (Environmental modeling)
Scriptingبرای Unreal Script
صدا گذاری ( فعلا قطعی نیست)
داستان نویسی
وارد کردن اجسام به Unreal Editor

افراد مورد نیاز: این یک لیست ار افرادی بیشتر از همه مورد نیازند
سازنده شخصیت های بازی (یک نفر)
سازنده محیط بازی (یک نفر دیگه)
هنرمند طراح (یک نفر)
یک نفر با تسلت زیاد بر Unreal Editor برای افکت های بازی و کمک کردن به مدل سازها برای ورود اجسام به بازی
روابط عمومی و تبلیغات

توانایی های خودم:
تکاور (سازنده محیط بازی )
توانایی ها: Texturing، طراحی محیط، مدل سازی محیط، نقشه سازی، داستان نویسی، Scripting برای CryEngine2
تجربیات من:
1- نقشه ساز سابق mod cnc_reborn و ساختن سه نقشه multiplayer برای بازی Renegade به نام های: cnc_arctic_island , cnc_fueldump و cnc_redzone
2- مدیر، مدل ساز، نقشه ساز و texture ساز گروه ترویا (سازندگان بازی گرای 270 درجه که به عللی که آخر این پست نوشتم منحل شد)

خود را برای تابستان امسال آماده کنید:
نرم افزارهای مورد استفاده: 3D Studio Max , Maya , Zbrush , Mudbox, Unreal Editor 3 , XSI , Photoshop, and ...


سازنده شخصیت های بازی: می تونید هر نرم افزاری که می خواهید استفاده کنید (بغیر از poser) ولی باید بتونید که از اون نرم افزار به 3d studio max تبدیل کنید. هم چنین lowpoly modeling رو هم به خودتون یاد بدین. البته همه اینها بی فایده خواهد بود اگه اناتومی بلد نباشید، پس کمی هم نقاشی انسان تمرین کنید. برای انیمیشن هم کافیه بلد باشید چطور یک Walk cycle بسازید.

سازنده محیط بازی: نسخه دی وی دی Unreal Tournament 3 رو تهیه کنید و به دنبال Tutorial برای چگونگی نقشه سازی توش باشید.

هنرمند طراح: بر روی نقاشی خود کار کنید، ما به نقاشی های واقع گرایانه احتیاج خواهیم داشت، ولی از them های cyberpunk و post apocalyptic هم زیاد استفاده خواهیم کرد. درست کردن storyboard رو بدونید. و هرچه زود تر با من تماس بگیرید تا در مورد داستان با شما بیشتر صحبت کنم.



خب این از توضیحات مقدماتی پروژه IEST. برای همکاری حضوری و یا غیر حضوری تماس بگیرید.

هرگونه نظر و انتقاد دارید لطفا همینجا بگید و یا به من پیغام شخصی بفرستید. اگر مایل به صحبت تلفنی هستید، شماره تلفن خود را به من بفرستید و ساعتی که مایلید باشما تماس بگیرم رو بنویسید.


یک توضیح کوچیک هم در مورد گرای 270 بدم: گرای 270 برای این منحل شد که من داشتم سعی می کردم گروه رو فعال نشون بدم تا بقیه تشویق شند، و برای همین هرجا که گروه کم میاورد رو خودم پر کردم. این یعنی که علاوه بر ساختن سایت و تبلیغ گروه و ساختن مدل های سه بعدی و Texture کردنشان، داشتم اشکالات مدل های بقیه رو درست میکردم، با اعضای گروه کلنجار می رفتم و به یک نفر که هنوز عضو نبود ولی پتانسیل بالا داشت مدلینگ یاد میدادم. بعد از گذشتن چند ماه کمکی که در انتظارش بودم نیامد، من هم که دبیرستانی بودم و معدلم از 80% به 50% در مدرسه رسیده بود به این نتیجه رسیدم که کمک بدرد بخور برای ادامه پروژه در راه نیست و به کلی تماسم رو قطع کردم. در هر صورت تمام این وقایع موجب هدر رفتن زحمات یک سری از دوستان شد که من ازشون عذر می خواهم و تضمین میکنم که از این اشتباهات خیلی یاد گرفتم.

_________________


イスト, IEST , ایست

the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie


0 بار اين نامه ويرايش شده است كه آخرين بار توسط 3 شنبه 24 ارديبهشت 1387 - 11:01 در 11 بوده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Sarmatii
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 مهر 1386
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: یجایی


1 شنبه 29 مهر 1386 - 23:27
پاسخ بصورت نقل قول
خب حالا به چه افرادی نیازمند است این پروژه؟ من خیلی دوست دارم در یک پروژه واقعی و حضوری فعالیت داشته باشم. بیشتر بخاطر اینکه چندتا چیز جدید یاد بگیرم.

_________________

Unleash your Fox

Pirate Tux!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
takavar2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 2 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 41


2 شنبه 30 مهر 1386 - 00:56
پاسخ بصورت نقل قول
من افراد مورد نیاز رو اضافه کردم، ولی باید بگم که ار همه بیشتر احتیاج به یک نفر که قابلیت ساخت و Animate کردن مدل های شخصیت های بازی رو داره هست.

_________________


イスト, IEST , ایست

the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


2 شنبه 30 مهر 1386 - 01:03
پاسخ بصورت نقل قول
از داستان معلومه که باید بازیه جالبی بشه ، من که تهرونی نیستم وگرنه حتماً کار می کردم.

نقل قول:
گرای 270 برای این منحل شد که ...

متاسفانه همین اتفاق برای منم افتاد Crying or Very sad انگار تا زمین نخوری (یا زمین نخورتت!) بجایی نمی رسی .
این رسم زندگیه که می خونه باهم بودنو ، اینا ...

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 30 مهر 1386 - 02:53
پاسخ بصورت نقل قول
يك تكنيكال دمو بايد بسازي بعد دنبال جذب نيرو باشي تكاور جان .
كارت خوب باشه مي توني نيروي لازمت رو جذب كني . من خودم به عنوان اشانتيون خودت رو مدل مي كنم بهت تحويل ميدم .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alibaba
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 21 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 313
محل سكونت: تهران


2 شنبه 30 مهر 1386 - 12:04
پاسخ بصورت نقل قول
سلام خدمت آقاي تكاور عزيز
سوالي در مورد موتور داشتم واون اين كه آيا موتورcry engine2 رو كامل دارين يا نه فقط editor دارين؟
يه توضيح در اين مورد بدين ازتون ممنون ميشم Mad

_________________
نوآوری تفاوت بین یک رهبر و یک دنباله رو است. نو آوری هیچ گونه مرزی ندارد. تنها مرز فقط تخیل شماست. زمان در اختیار شماست که چه چیز را می خواهید از این جعبه بیرون بیاورید.
(استیو جابز)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
mahdidesigner
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 7 مهر 1386
تعداد ارسالها: 7
محل سكونت: کرج


2 شنبه 30 مهر 1386 - 21:02
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام خدمت takavar2

من قبل از این با موتورهای gamebryo 1.6 ,2.2 و render ware به صورت حرفه ای کار کرده و از هرکدام نمونه کارهایی دارم و همینطور آشنا به زبان های vb.net, c++.net و تسلط کامل روی max و توانایی در تولید lowpoly object .

و مایل به همکاری با شرکت شما هستم اگر موتور پایه شما cry 2 ساخت cry tech باشد . که به نظر من security قوی برای حفظ آن وجود دارد همکنون سه شرکت از روی sdk آن موتور را طراحی کرده که قابلیت بالایی ندارد .

ذر این صورت بهتر است بازی را با gamebryo 2.2 و یا renderware تهیه کنید که همکون در دست رس است

با تشکر mahdidesigner
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 1 آبان 1386 - 00:28
پاسخ بصورت نقل قول
البته نظر دادن شاید در این قسمت درست نباشه و باید اعلام آمادگی مطرح بشه ولی این کار برای یک mod سنگین هست. تا اونجا که من دیدم بهترین فعالیتهای mod مربوط به تغییر gameplay بازیهای موجود بدون جنبه داستان پردازی و جرییاتی از این قبیل بوده تا یک بازی multiplayer با سبک متفاوت رو درست کنند. مانند counter برای half-life یا red orchestra برای UT2004 که برنده جایزه make somthing unreal شد و پارسال به صورت مجزا نیز منتشر شد و یا tremulus که از idtech3 استفاده کرده بود و بهترین mod 2006 در www.moddb.com شناخته شده بود. یک نمونه جالب که من تازه دیدم
the ship بود که از source engine استفاده کرده بود و از یک mod به یک بازی کامل تبدیل شده بود البته من خودم بازی رو ندیدم ولی از review که در gamespot خوندم به اهمیت ایجاد یک ساختار جدید به جای داستان پردازی پی بردم، بد نیست اگه یک نگاهی به این بازی بندازید.
به نظرم این فعالیت برای mod علاوه بر موفقیت بیشتر، برای یک گروه تازه کار تغییرات جزیی بهتر و ساده تر از تغییرات کامل هست و تمرکز گروه رو به خصوص در اندازه کوچک بالا می بره. و کارهای مثل داستان شما بدرد یک کار تجاری و مجزا میخوره تا یک mod.
متاسفم اگر بحث رو به بیراهه کشوندم ولی به نظرم واجب بود این مساله رو بگم.


اين نامه توسط aliam در جمعه 4 آبان 1386 - 01:42 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
takavar2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 2 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 41


3 شنبه 1 آبان 1386 - 01:00
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
سلام خدمت آقاي تكاور عزيز
سوالي در مورد موتور داشتم واون اين كه آيا موتورcry engine2 رو كامل دارين يا نه فقط editor دارين؟
يه توضيح در اين مورد بدين ازتون ممنون ميشم Mad


نقل قول:
اگر موتور پایه شما cry 2 ساخت cry tech باشد . که به نظر من security قوی برای حفظ آن وجود دارد همکنون سه شرکت از روی sdk آن موتور را طراحی کرده که قابلیت بالایی ندارد .


Crytek قول داده که sdk کامل Cryengine رو در اختیار عموم خواهد گذاشت و حتی به 3 گروه برتر مود سازی sdk اش رو زود تر داده که مشغول به کار بشن. نیازی به خریداری و یا داشتن چیزی نیست. خود Crytek همه چیز رو در اختیار عموم قرار می دهد.
به عبارتی این یک mod برای crysis میتونه حساب شه، یعنی باید crysis روی کامپیوتر باشه، بعد IEST رویش نصب شود.

نقل قول:
مایل به همکاری با شرکت شما هست

من شرکت ندارم، این یعنی اینکه هیچ هدف تجاری نخواهیم داشت و همه چیز داوطلبی هست.
آیا میتونید کار با cryEngine2 را یاد بگیرید؟ چون شما lowpoly modeling هم می دونید فکر کنم خیلی خوب عمل کنید اگه وارد کردن اجسام، اصلحه ها به بازی و special effects و ساختن particle ها و دیگر کارهای مربوط به موتور بازی بهتون محول بشه.

نقل قول:

به نظرم این فعالیت برای mod علاوه بر موفقیت بیشتر، برای یک گروه تازه کار تغییرات جزیی بهتر و ساده تر از تغییرات کامل هست و تمرکز گروه رو به خصوص در اندازه کوچک بالا می بره. و کارهای مثل داستان شما بدرد یک کار تجاری و مجزا میخوره تا یک mod.


من یک توضیح بهتر و کامل تر هم برای قسمت اول IEST به پستم الان اضافه کردم، لطفا بخونیدش. با شما موافقم، کار اول باید کوچیک باشه.

_________________


イスト, IEST , ایست

the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie, the cake is a lie
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 1 آبان 1386 - 17:12
پاسخ بصورت نقل قول
فقط یک کوچه؟
اینکه سه ماه وقت نمیخواد؟ تازه اون کوچه یک دمو از یک بازی میشه و با mod اشتباه نگیرید.
من یک سوال دارم. از اونجا که شما به نظرم باید اطلاعات گسترده تری در مورد mod سازی و گروه های فعال در این زمینه داشته باشید. از نظرتون این کار به چه صورتی شروع بشه و چطوری تموم بشه باعث ایجاد انگیزه برای mod سازی میشه؟
من به شخصه اگه بخوام یک فعالیت mod رو با یک گروه شروع کنم دنبال داستان و شخصیت پردازی و ... نمیرم چون این کارها فراتر از یک mod هست. من به نظرم ساخت یک gameplay جدید در یک ساختار multiplayer نتیجه بخشتر خواهد بود. و کاری که شما ارایه کردید یک بازی تجاری هست که اگرچه با sdk انجام پذیره ولی نتیجه مشابه اون در حالت فوق فکر کنم اثر بخش تر باشه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 5 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |