مجید توکلی پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 اسفند 1385 تعداد ارسالها: 528 محل سكونت: تهران-شهر زيبا-تعاون
2 شنبه 16 مهر 1386 - 21:41 |
|
|
سلام
بعد از مصاحبه طوفانی Grant Collier با سایت IGN دوباره Grant Collier به تحریریه Game Spot دعوت شد تا اونجا هم مصاحبه ای انجام بده توجه شما رو به این مصاحبه جلب میکنم...
GameSpot AU:آخرین بازی Infinity Ward's بازی Call of Duty 2 برای 360 بود که برای ابتدا لانچ کنسول جدید Microsoft عمر کلیدی بود چقدر در مورد این بازی رو تیم شما فشار وارد شد؟
Grant Collier:در ابتدا کار فشار سنگینی روی تیم بود چون ما بازی رو باید به عنوان نمونهای از بهترین بازی launch title تحویل میدادیم که فکر کنم این امر میسر شد.
برای نمونه شما چقدر Bungie’s games را تا قبل از بازی HALO میشناسید؟تا زمانی که عنوان launch title کنسول اول ماکروسافت XBOX نبود با این کمپانی کسی آشنایی کامل نداشت و این عنوان باعث پیشرفت شرکت و یکی از نام اوران بزرگ ماکروسافت در تایین فروش بزرگترین عنوان 360 شد.
ما هم الان همچین وضعیتی پیدا کردیم و با فاصله طولانی در تولید سری COD الان مجال پیدا کردیم تا خسارت های Infinity Ward را جبران کنیم و دوباره از فشار خارج شیم و به روزهای اوج خودمون برگردیم.
GameSpot AU:در حال حاضر تلاشتون برای از بین بردن فشار برای بازی Call of Duty 4 چی هست؟
Grant Collier:تمام سعی ما برای اینه که گیمر با دیدن سری جدید شکه بشه و این نبود ما در عقب افتادن یک سری شاهکار و حیرت انگیز باشه تا هم ما رومون فشار نباشه هم گیمر به ایده و تفکرات ما و همچنین کارآمدی ما در ساخت این سری پی ببره و اعتماد دوباره به ما برگرده.
GameSpot AU:شما قراره تو این سری بازی رو مدرن کنید خوب این تغییرات اساسی از جنگ جهانی دوم به حال چطور ممکنه توضیح میدید؟
Grant Collier:ما به واقع کارکترهای مختلف را در بازی یادآور میشویم و بعد وارد جنگ مدرن میشویم...
اگر شما همان محیط زمستان را میخواهید خوب روسیه هست اگر صحرا میخواهید خوب منطقه British در شمال آفریقا هست...هر چند جنگ مدرن میشود اما کارکترها و حال و هوای جنگ جهانی دوم بر سبک بازی حاکم است و از جذابیت آن نمیکاهد.
GameSpot AU:اما چرا انقدر نسبت به کارکترهای بازی اهمیت قائل هستید؟
Grant Collier:چون بازی رو داریم دوباره زنده میکنیم و میخوایم برگردیم روزهای اوج!!!
GameSpot AU:بازی Call of Duty 4 هم برای 360 هم برای PC تایید شده چرا تصمیم نگرفتید که این دو پلتفرم بتونن آنلاین با هم رقابت و بازی کنند؟
Grant Collier:در این مورد چه مکتوب چه تلفنی مسئولین Microsoft خیلی با ما صحبت کردند اما این مورد شاید برای 360 لحاظ بشه ولی نمیتونیم کاری کنیم با PC مشترک بشن چون رفرش تصاویر در 360 به مراتب بیشتر از PC هست و به دلایل برخورد مشکل و به وجود اومدن دستور و توابع برنامه نویسی بازی در حین این بازی نمیتونیم این کار رو انجام بدیم.
مشکل اساسی دیگه DirectX هست که بین 360 و PC متفاوت هست و باز هم مشکل دیگه در مچ شدن تصاویر و گرافیک بازی در بارگذاری جزییات در تغییرات مرحله هست.
GameSpot AU:آقاي Grant Collier ممنونم از وقتي که گذاشتيد.
منبع : يادم نيست ... به زودي ميزارم. |
_________________ براي تعجيل در ظهور آقا امام زمان صلوات بفرستيد. |
|