Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه طراحی مدلها و محیط های 3 بعدی -> آموزش blender
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


5 شنبه 23 اسفند 1386 - 13:14
پاسخ بصورت نقل قول
doomhammer,
دست شما درد نكنه. فقط يه چيز ناراحت كننده اي كه توي فيلم بود! اينكه بعضي ورتكس هاي بدن كاركتر موقع حركت، پرش داشتن!!؟ Shocked
این مشکل رو نمی شه حل کرد؟؟

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
doomhammer
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 17 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 187


5 شنبه 23 اسفند 1386 - 15:43
پاسخ بصورت نقل قول
نميدونم شايد بستگي به دستگاه و كارت گرافيك هم داشته باشه . من با يه گرافيك ان برد دارم كار ميكنم نبايد توقع بيشتر داشت . شما تونستي بسازيش ؟ اگر اره يه رندر بگير ببينيم .
رندر رو با move بگير . كيفيت رو هم متوسط بذار تا حجمش بياد پايين

_________________
بازي سازي ؟ يه بازي بساز ببينم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


5 شنبه 23 اسفند 1386 - 18:13
پاسخ بصورت نقل قول
رندر Pre Time نمی تونه ربطی به کارت گرافیک داشته باشه! (در حالت عادی!)

نقل قول:
اگر اره يه رندر بگير ببينيم .

نه Rolling Eyes

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
doomhammer
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 17 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 187


1 شنبه 11 فروردين 1387 - 00:32
پاسخ بصورت نقل قول
4 تا دانلود داشته . ولي هيچ كس نظري نداده . كسايي كه دانلود كردن تونستن انجام بدن ؟

_________________
بازي سازي ؟ يه بازي بساز ببينم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ehsan_designer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 ارديبهشت 1387
تعداد ارسالها: 48
محل سكونت: روياهام


5 شنبه 2 خرداد 1387 - 11:38
پاسخ بصورت نقل قول
يه سوال چجوري ميشه يك عكس را روي يك مكعب چسباند ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


جمعه 3 خرداد 1387 - 08:35
پاسخ بصورت نقل قول
به راحتی! البته اگه بلد باشی!!

ایشالا که با GUI بلندر آشنایی
مکعب رو که همون اول که بلندر رو بالا میاری اون وسط هست.
بعد به قسمت متریالها میری(buttons window-->shading tab-> materials-> texture)
اونجا یک خونه خالی رو انتخاب می کنی و دکمه add new رو می چپونی!
بعد به تبهای بعدی می ری توی map input گزینه UV رو فعال می کنی و توی map to گزینه color رو. خوب حالا می مونه خود تکسچر:
f6 رو می چپونی. توی texture type گزینه image رو انتخاب می کنی و یه عکس لود می کنی.
تمام. چون مکعبه نیاز به unwrap نداره ولی اگه شی دیگری بود باید آبجکتت رو unwrap هم بکنی.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


جمعه 3 خرداد 1387 - 08:55
پاسخ بصورت نقل قول
http://ehsant.persiangig.com/image/4.jpg
این قیافه خودمه که با بلندر ساختم. من کارم گرافیک نیست ولی علاقه دارم. گفتم شاید با دیدن این کار توی بلندر از یک آماتور بیشتر با قدرت بلندر آشنا بشید Question

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
ehsan_designer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 ارديبهشت 1387
تعداد ارسالها: 48
محل سكونت: روياهام


جمعه 3 خرداد 1387 - 16:08
پاسخ بصورت نقل قول
دستتون درد نكنه
هر كاري كردم نتونستم دو تا سه تا رنگ روي يك مكعب بزنم چجوري ميشه مقل پينت يك مربع را رنگ كرد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


جمعه 3 خرداد 1387 - 20:01
پاسخ بصورت نقل قول
منظورت رنگ نیست!!! متریاله. آره؟؟
خوب شد پرسیدی! داشت یادم می رفت!!
بلندر تا 16 متریال برای 1 آبجکت رو اجازه میده.
برای اضافه کردن متریال به آبجکتها به قسمت ادیت مود میری یه تعدادی vertex group اضافه می کنی و با هر group قسمتهایی رو که باید رنگ متفاوت داشته باشن مشخص می کنی.
خوب حالا توی قسمت بقل vertex group تعداد متریالهای آبجکتت رو مشخص می کنی. به قسمت متریال کل آبجکت بر می گردی و متریالهای مناسب رو جای متریالهایی که جدید ایجاد شده قرار می دی.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
ehsan_designer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 ارديبهشت 1387
تعداد ارسالها: 48
محل سكونت: روياهام


شنبه 4 خرداد 1387 - 01:46
پاسخ بصورت نقل قول
دستت درد نكنه Laughing
من هنوز ورتكي توش بكار نبوردم اگه مي شد با قلمو ورتكس (يا رنگ ) به آبجكت زد حرف نداشت

به اين عكس نگا مي خام توش بتونم يك آبجكت رو كپي كنم و جاي ديگه پيست كنم
بايد چيكار كنم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |