Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> سوالهايي در مورد ++C
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  بعدي

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 15 مهر 1391 - 23:22
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, ببین Texture t=*tx که کلاً اشتباست!

به نظرم باید برای تکسچر هم یه کلاس تعریف کنی, بعد Texture رو بذاری تو اون کلاس, یعنی اینجوری:


كد:
image* tx = new image();
tx -> Texture -> loadFromFile("test.png");

sp -> setTexture(tx -> Texture);

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes


اين نامه توسط AshkaN_666i در 1 شنبه 16 مهر 1391 - 00:38 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 15 مهر 1391 - 23:28
پاسخ بصورت نقل قول
اونجوری جور در نمیاد. من می خوام مقداری که پوینتر بهش اشاره میکنه رو بدم به ورودی یه تابع از یک پوینتر دیگه !
البته راه راحتش اینه که دو تا تابع تعریف کنم ولی می خوام توی یدونه تابع باشه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 15 مهر 1391 - 23:35
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, خوب مگه من چیزی جز این گفتم:

شما پوینتر کلاس رو داری, هر کاری هم خواستی باهاش بکن, فقط تو مرحله آخر بجای

sp -> setTexture(Texture

میشه

sp -> setTexture(image -> Texture

همین. اینجا بجای اینکه Texture پوینتر باشه, کلاس مربوط به تکسچر میشه پوینتر و Texture دست نخورده می مونه!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 15 مهر 1391 - 23:37
پاسخ بصورت نقل قول
ینی تو میگی بدون کلاس جانبی نمیشه ؟

ویرایش:

من این کار رو هم کردم ولی باز نشد:

كد:
Texture t;
   t.loadFromImage(tx->copyToImage());
   sp->setTexture(t);

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 15 مهر 1391 - 23:40
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, اگه هم بشه من جایی ندیدم!


ویرایش:

شاید یه جای کدت ایراد داره!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 15 مهر 1391 - 23:50
پاسخ بصورت نقل قول
اون کاری که گفتی رو نمیتونم پیاده کنم به خاطر اینکه تکسپر ها باید در یه آرایه قرار بگیره. اینجوری متغیر ساخته و نابود میشه. اگر هم بخوام آرایه رو از خارج صدا بزنم باز میشه همون قضیه فراخوانی مقدار پوینتر.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 15 مهر 1391 - 23:57
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, والا من خودم تا حالا بارها و بارها از این روش استفاده کردم و مشکلی نبوده.
از اونجایی که با ساختار انجینت هم آشنا نیستم کاری از دستم بر نمیاد. ( یعنی خوب منظورتو متوجه نمیشم )

حالا بذار بقیه بچه ها بیان شاید تونستن کاری کنن!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 16 مهر 1391 - 00:08
پاسخ بصورت نقل قول
واسه همین میگفتم SFML با c++ یعنی عذاب. هیچ چیش مثل آدمیزاد نیست Very Happy

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 16 مهر 1391 - 00:12
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, الان داری SFML کار میکنی؟ بیخیالش شو, بزن تو کار directx باور کن اسون تره!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 16 مهر 1391 - 00:16
پاسخ بصورت نقل قول
با دایرکت ایکس که مقاله آموزشی هم دارم :دی البته سه بعدی. (گرچه هیچیش یادم نیست)

البته خب کنترلی که دایکت ایکس برای کالیژن و پارتیکل داره رو SFML صد سال نداره. ببینم چی میشه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 12 از 13 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |