تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386 تعداد ارسالها: 1212
3 شنبه 2 مرداد 1386 - 23:32
یه سوال کوچیک دیگه :
كد:
Int len ;
Double eye_angle = m * PI / n; // Define angle upon PI = 3.1415
Int distance;
distance = ((player.x – cop.x) ^ 2 + (player.y – cop.y) ^ 2) ^ 0.5;
// Define player & cop distance
if (distance > len) return false; // Player isnt in Cops Visiable Area
so we don’t need to check angle!
Vector Location = { (player.x – cop.x) / distance , (player.y – cop.y) /
Distance };
Vector Face = { faceX , faceY };
Double myangle = acos( Face . Location / |Face||Location| );
If (myangle < eye_angle)
Return true; // Player in Visiable Range
Else
Return false;
داخل متغیر m و n چی هست ؟ و برای اینکه نتیجه این کدها رو پرینت بگیریم باید چه کار کنیم ؟
(مثل Cammandos که یه مثلث سبز رنگ ، محدوده دید سربازهای دشمن رو نشون می داد )
_________________ تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<
تاريخ عضويت: شنبه 15 ارديبهشت 1386 تعداد ارسالها: 349 محل سكونت: Hell
4 شنبه 3 مرداد 1386 - 10:17
با اختيار m , n به عنوان اعداد صحیح ، میتونی به هر زاویه ای دست پیدا کنی.
مثلا برای زاویه 60 درجه ، m = 3 , n = 2 . اینا یعنی قسمت ریاضی ...
برای نقاشی کردن محیط قابل رویعت باید دید از چه زبانی استفاده می کنی ، اگر VB کاری ، فکر می کنم VB یه متد به این سبک داشت :
DrawArc(hdc , startangle , end angle , Radius , color) gdi32
این API رو باید از توی API Loader پیدا کنی.
برای VB برو تو سایت VBcode.com ، اگه از .NET استفاده می کنی باید از متد
System.Void DrawArc(System.Drawing.Pen pen, System.Drawing.Rectangle rect, System.Single startAngle, System.Single sweepAngle)
استفاده کنی ...
کمی تو اینترنت بگردی مثال هست...
_________________ And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother mary miscarry
But we pray just like insects
The world is so ugly now