Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار ZBrush -> نمونه كارهاي ZB
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

نويسنده
پيغام
Armin Hidden Game
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 تير 1391
تعداد ارسالها: 128
محل سكونت: In The Persian Designers


5 شنبه 31 مرداد 1392 - 12:23
پاسخ بصورت نقل قول

Wink

_________________
Life 1
Life 2
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Armin Hidden Game
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 تير 1391
تعداد ارسالها: 128
محل سكونت: In The Persian Designers


جمعه 1 شهريور 1392 - 11:46
پاسخ بصورت نقل قول

Rolling Eyes

_________________
Life 1
Life 2
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Armin Hidden Game
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 تير 1391
تعداد ارسالها: 128
محل سكونت: In The Persian Designers


شنبه 2 شهريور 1392 - 17:14
پاسخ بصورت نقل قول

Evil or Very Mad

_________________
Life 1
Life 2


اين نامه توسط Armin Hidden Game در 2 شنبه 4 شهريور 1392 - 11:38 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 3 شهريور 1392 - 10:23
پاسخ بصورت نقل قول
ارمین ماشاالله خیلی خیلی حرفه ای شدی ها!!!! تبریک می گم
امید وارم همیشه این قدر اکتو بمونی . و موفق باشی . راستی این مدل اخری خیلی قشنگ تر از بقیه مدل هات شده Embarassed

_________________
یک توپ داشتم قلقلی بود !
سرخ و سفید سیاه بود!
می زدم زمین هوا نمی رفت ! (چون که پنچر بود)
نمی دونی تا کجا نمی رفت!
من این توپ رو از همون اول داشتم !
مشقام رو هم خوب می نوشتم!
بابام هم به من عیدی دادا! یک اینترنت زغالی داد!
و بعد من شدم بازی ساز d:
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Armin Hidden Game
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 تير 1391
تعداد ارسالها: 128
محل سكونت: In The Persian Designers


2 شنبه 4 شهريور 1392 - 11:40
پاسخ بصورت نقل قول
No tex: Idea

_________________
Life 1
Life 2
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Armin Hidden Game
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 تير 1391
تعداد ارسالها: 128
محل سكونت: In The Persian Designers


4 شنبه 6 شهريور 1392 - 11:58
پاسخ بصورت نقل قول
نیمه کاره!

_________________
Life 1
Life 2
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Armin Hidden Game
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 تير 1391
تعداد ارسالها: 128
محل سكونت: In The Persian Designers


5 شنبه 7 شهريور 1392 - 06:22
پاسخ بصورت نقل قول
PDT_002 EYE

_________________
Life 1
Life 2
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


5 شنبه 7 شهريور 1392 - 10:40
پاسخ بصورت نقل قول
کارت بد نیست اما اگه می خوای واقعا پیشرفت کنی باید رو پایه ی هنریت کار کنی و تبدیل نشی به کاربر نرم افزار...
و مشکل اساسی که من می بینم کلا نبود چیزی به نام پایه ی هنری هست متاسفانه....اصل قلم و کاغذه....و گل و کاردک.... Rolling Eyes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


شنبه 9 شهريور 1392 - 13:37
پاسخ بصورت نقل قول
جوووووووووووووووووون؟؟؟؟؟؟
داداشی الان مدل سازی واسه گیم دیگه اون طوری که شما می گی نمی شه . واس یک بلوپرینگ یا ترن اروند از مدل بزنی و طبق اون مدل سازی کنی نرم افزارش هم مهم نی!!!در ضمن هنر هم توی تمام کار ها دیده می شه . Very Happy

_________________
یک توپ داشتم قلقلی بود !
سرخ و سفید سیاه بود!
می زدم زمین هوا نمی رفت ! (چون که پنچر بود)
نمی دونی تا کجا نمی رفت!
من این توپ رو از همون اول داشتم !
مشقام رو هم خوب می نوشتم!
بابام هم به من عیدی دادا! یک اینترنت زغالی داد!
و بعد من شدم بازی ساز d:
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


1 شنبه 10 شهريور 1392 - 20:40
پاسخ بصورت نقل قول
جناب محمد الان خیلی وقته که دیگه بلو پرینت اون جایگاه قدیمی رو تو بحث کاراکتر آرت نداره مخصوصا تو عناوین بزرگ تو نسل کنونی با اومدن ابزار اسکالپت مثل zbrush و mudbox و ...
دیگه به اون شکل مدل سازی انجام نمیشه اول کانسپت بعد اسکالپت بعدم resurfacing با ابزار های مختلفی مثل topogun , 3dcoat و بعدم UV کردن و گرفتن تکسچر از ابزار اسکالپت...(البته اینو بگم این یه روش هست فقط روش های مختلفی وجود داره)
الان تقریبا blueprintتو گیم های بزرگ برای mech ها یا محیط استفاده می شه....
در مورد پایه ی هنری ...zbrush یه ابزار مجسمه سازی هست و فردی که داره با اون کار می کنه اگه می خواد یه هنرمند باشه باید بفهمه لا اقل فرق بین دلتوید و ترس رو و با فرم اونها آشنا باشه(منظور آناتومی بلد باشه ) بتونه طراحی بکنه و خوبم اینکارو انجام بده از رنگ و رنگ شناسی سرش بشه و صد البته مهمتر از اون خواص نور روی متریال های مختلف ....هیچوقت هیچکس الکی هنرمند نشده همونطور که منم هنوز نشده ام شما هر چقدر دلت میخواد با ابزار مختلف کار کن اما تو بحث کاراکتر آرت قضیه بالکل فرق کرده و شما قبل از کاربر نرم افزار بودن باید هنر بلد باشی.
در ضمن این قدر به حالت عقل کلی نظر ندین یه لحظهفکر کنین طرف داره درست...
این قدر راحت نظر یه نفر رو رد نکنین...جااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟
در ضمن
MOHAMADA, حرفت اشتباه نیست ولی همونطور که گفتم این بحثاتو این نسل گیم خیلی وقته فراموش شدهو مال نسل 5و 6 بود.... و کار next gen خیلی وقته به این شکل انجام میشه...
Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 7 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |