Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> MOD سازی -> Unreal Engine 3 – قسمت اول
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


5 شنبه 3 آبان 1386 - 12:12
پاسخ بصورت نقل قول
gamer_man نوشته:
اشتباه نكنيد Unreal خصوصي نيست!اگه خصوصي بود دو شركت متفاوت Ubi و 2K ازش استفاده نميكردند! Unreal قيمتش 800 دلاره!! Smile راستي بايد بگم كه آخرين شركتي هم كه اين انجين رو خريده يك شركت تازه وارده به اسمThe Scourge Project هستش! Laughing


جالب بود کلی خندیدم Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


5 شنبه 3 آبان 1386 - 19:22
پاسخ بصورت نقل قول
aliam,
پيام خصوصيتو چك كن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sanjar
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 66
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 13 آذر 1386 - 12:00
پاسخ بصورت نقل قول
ميبخشيد.
فرق unreal engine3 با unreal editor3 چيه Question
همونه يا نه

_________________
**گر بماند مهر تو در گوشيه ذهن كسي**

**مهر او باشد كنارت در زمان بي كسي**
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


4 شنبه 14 آذر 1386 - 08:31
پاسخ بصورت نقل قول
sanjar نوشته:
ميبخشيد.
فرق unreal engine3 با unreal editor3 چيه Question
همونه يا نه

سلام، یک مشهدی دیگه Laughing
آره فرق میکنه ادیتور فقط برای انجام کارای مربوط به خود بازی ها و مود سازی هست و قابلیت خروجی نداره بر خلاف موتور اصلی که این امکان آخری رو برات می گذلره البته این مسایل از یک موتور به موتور گرافیکی دیگه فرق می کنه و امکان داره امکانات بیشتری هم در اختیارت بگذارن.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sanjar
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 66
محل سكونت: مشهد


5 شنبه 15 آذر 1386 - 11:29
پاسخ بصورت نقل قول
PDT_004
پس اين چيزي كه دست ماست خود متور نيست؟؟

PDT_004 الان ورژن دو انريال هم پيدل نميشه؟

_________________
**گر بماند مهر تو در گوشيه ذهن كسي**

**مهر او باشد كنارت در زمان بي كسي**
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sanjar
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 66
محل سكونت: مشهد


5 شنبه 15 آذر 1386 - 11:43
پاسخ بصورت نقل قول
راستي يه سري به اين لينك بزنيد.
PDT_002 شايد بشه unreal3 رو دانلود كرد...
منم راهنمتيي كنيد.

http://www.unreal_engine3.ddl2.com/download_warez_torrent_crack_serial_unreal_engine3.asp

_________________
**گر بماند مهر تو در گوشيه ذهن كسي**

**مهر او باشد كنارت در زمان بي كسي**
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sanjar
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 66
محل سكونت: مشهد


5 شنبه 15 آذر 1386 - 12:09
پاسخ بصورت نقل قول
http://www.unreal_engine3.ddl2.com/download_warez_torrent_crack_serial_unreal_engine3.asp
شايد بشه از اين لينك unreal 3 رو دانلود كرد.
Cool جواب گرفتين به منم بگين.

_________________
**گر بماند مهر تو در گوشيه ذهن كسي**

**مهر او باشد كنارت در زمان بي كسي**
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


5 شنبه 15 آذر 1386 - 15:30
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
همه كه بازي rain bow six:vegas رو بازی کردین؟!
این بازی از unreal Engine 3.0استفاده ميكنه.
كسي نمي دونه چه جوري ميشه براي اين بازي MODساخت ؟
فكر نكنم همراه بازي هيچ SDK اي منتشر شده باشه.
اگه كسي اطلاعاتي در اين باره داره به من بگه.ممنون.
راستي آلان بازي رو نصب ندارم كه ببينم SDK همراهش هست يا نه.
لطفا راهنمايي كنيد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


5 شنبه 15 آذر 1386 - 18:58
پاسخ بصورت نقل قول
Sanjar
--------
برای من که فرقی نمی کنه من فقط یاد بگیرم با ادیتور اون کار کنم کلاهمو می ندازم هوا دیگه موتورو داشته باشم یا نه چه فرقی میکنه؟ برای همون شما که لینک داری خودتون برید دنبالش ولی از من می شنوید وقت تلف کردنه...
alimami
--------
چرا حالا اصرار دارید rain bow six:vegas ، توی همون سبک gears of war هست که ادیتور هم داره. اما در مورد این بازی منم هیچ ادیتوری ندیدم.
راستی اون مقاله مود سازی رو ننوشتین اگه خبری شد به من هم بگید.
--------
چند روزی من با ادیتور جدید unreal کار کردم با اینکه سیستم قوی ندارم ولی کار باهاش خیلی پیشرفته شده و نیاز به اطلاعات ریاضی قوی داره به خصوص برای متریال ها، به طور کلی متریال ساختن مثل برنامه های 3dmax از تکسچر ها صورت میگیره و دیگه با وارد کردن هر عکس نمیشه اونو به اشیای بازی اضافه کرد و باید یک متریال با ویژگی های اون شی درست کنی و بعد اونو به محیط اضافه کنی که اونهم با اعداد کانالهای RGB تکسچرها و انجام عملیات ریاضی انجام میگیره من خودم توی این قسمت واقعا گیج شدم فقط ساخت متریال ساده آب نیاز به چند ساعت فکر کردن در مورد ویژگی سطح مورد نظر و ایجاد فرمول ریاضی داره. برای اسکریپت ها هم یک محیط به نام kismet یا همون visual scripting tools وجود داره که کارها رو در عین پیچیده سازی، راحت تر کرده به طور مثال با ساختن یک اسکریپت برای یک شی متحرک به تمام اشیای دیگه با همین ویژگی قابل انتقال هست. از نکته های جالب اون terrain editor اون بود که خیلی ساده تر از ورژن قبلی اون شده بود و کلا ویژگی های زیر رو داشت:
supports decolayers with collision and lighting now, terrain LOD'ing, lightmapping, and automatic texturing based on the angle and height of the surface
مدل سازی استاتیک هم مثل قبل بود ولی چون وقت نداشتم و بعضی رو امتحان نکردم یا نمیدونستم به طور خلاصه این ویژگی ها رو داشت(3dmax) :

Can do

Ascii Scene Export (ASE) support. Default export format of 3DSMax.
Virtually no polycount limit on what it can import, although importing can take an age if the polycount runs into many ten thousands.
Supports smoothing groups, vertex colors (only since certain 2007 builds), virtually unlimited number of UV sets/channels, open edges, meshes of any size.
Can lightmap a mesh, or vertex light it.
Models do not need to be triangulated before exporting, nor collapsed.
Unlimited UV space, including using negative UV space.
Automatically tessellates meshes in case vertex lighting is used.
Supports importing externally made collision models.
Supports per poly collision if one does not decide to import a separate collision along with the model.
Supports "auto" generating low poly collision models after import, if one does not decide to go with either externally made collision models, or per poly collision.


Can't do

Does not support importing Cameras, Lights, Materials, Splines, Nurbs meshes and similar.
You can't export pivot points. It always uses worldspace 0, 0, 0 as its pivot point.
Does not like strange characters in file names, or spaces.

مسئله جدید دیگه Streaming یا بار گذاری اشیا به صورت داینامیک به محیط بود که در حالیکه خیلی از موتورهای دیگه این ویژگی رو دارند ولی این مساله جدیدا به unreal اضافه شده بود
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


جمعه 16 آذر 1386 - 12:28
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

چرا حالا اصرار دارید rain bow six:vegas

آخه از سبك گيم پلي اين بازي خيلي خوشم مياد و لذت مي برم و كلا بازي به واقعيت نزديك تر هست تا gears of war .(شما اين دو بازي يعني gears of war و RBSix:vegas رو امتحان كردين؟= سبك اين دو تا زياد شبيه نيست). به هر حال...
ميشه با اين اديتور جديده برا وگاس MODساخت؟
در ضمن Call of Duty4چي؟ SDKداره؟
همش كه نميشه برا UTمد ساخت Smile

نقل قول:

راستی اون مقاله مود سازی رو ننوشتین اگه خبری شد به من هم بگید.

آخ!شرمنده آقا علي... مي خواستم يه پيام بهت بزنم جريان كار رو شرح بدم... يه سري كار پيش اومد كلا يادم رفت.ببخشيد.
از اين منابعي كه دستم اومد يه مقاله 600 كلمه اي نوشتم ولي هنوز به دبير تحريريه ندادم. يه مقاله ديگه هم مي خوام بنويسم در مورد SDK و اديتور كه ملت آشنا بشن. يه مقاله ديگه هم تو برنامه دارم كه يه سري توضيح در مورد مزيت هاي يك بازي و موتور اون نسبت به بازي هاي ديگه تو مبحث MOD سازي هست.البته اين مقالات هيچ لطفي براي شما و ديگر MODسازهاي عزيز كه در اين مورد استخون خرد كرديد نداره و بيشتر براي خوانندگان عام هست كه چيز زيادي درباره ي اين كارها نميدونند.آلان منتظر يه سري منبع و اطلاعات در مورد SDK و مخلفاتش هستم.(همونايي كه تكاور گفت) اما فعلا بي كارم چون اين امتحانات لعنتي اجازه ي هيچ كاري رو نمي ده.خدا بخير بگذرونه. در ضمن همون طور كه متوجه شدي از اين چيزايي كه مي خوام بنويسم سر جمع 3 تا مقاله ي 600 كلمه اي در مياد. مجله از من مقالات ادامه دار خواسته. چي كار كنم؟ راهنماييم كن.
Neutral
----------------------------------------------------------------------------------------
اين امكاناتي كه بالا گفتي فقط براي مكس بود؟ واسه مايا شو مي توني بنويسي؟
خيلي ممنون.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |