Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Maya -> ترفند
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

ترفند
نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 12 بهمن 1385 - 18:42
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
فایل زیر را دانلود کنید :



حجم : 165 کیلوبایت
دانلود : http://www.4shared.com/file/9866765/db771769/bone.html

این فایل شامل یک انیمیشن چند ثانیه ای می باشد.
در این انیمیشن از یک مجموعه Bone استفاده شده است.
ساخت انیمیشنی که ملاحظه می کنید بوسیله IK Solver و استفاده از ابزار Rotate امکان پذیر نیست.
به نظر شما چگونه می توان چنین کاری کرد ؟


بعد از پاسخ های دوستان ، ترفند گفته می شود.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


جمعه 13 بهمن 1385 - 10:15
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز جان من تو مايا زياد وارد نيستم ولي فكر كنم طراحي اين استخوان ها مثل نرم افزار مكس باشه... Confused

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 13 بهمن 1385 - 10:20
پاسخ بصورت نقل قول
گفتم كه
با IK Solver نمي شه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


جمعه 13 بهمن 1385 - 11:01
پاسخ بصورت نقل قول
ایده جالبیه. اگه بشه توی سایر تالارها هم در مورد ترفندها و راههای فرعی انجام یه کار صحبت کرد خیلی خوب میشه...

موفق باشی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 13 بهمن 1385 - 11:37
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون علي جان.
راه انداختن چنين تاپيك هايي در تالارهاي ديگر هم به نظر من خيلي عاليه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 15 بهمن 1385 - 08:45
پاسخ بصورت نقل قول
این کار بسادگی امکان پذیر است.
Root را انتخاب کنید.
سپس از Root به سمت آخرین استخوان ، تمام گره ها را به ترتیب انتخاب کنید.
و در آخر ، گره انتهایی سلسله استخوان را انتخاب کنید.
حالا ابزار Rotate را انتخاب کرده و ور جایی که محور چرخش فعال می شود ، مجموعه Bone را بچرخانید.
می بینید که چرخش Bone ها بصورت سلسله مراتبی انجام می گیرد ؛ دقیقاً مانند انیمیشن بالا.



موفق باشید.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mrmohammad1989
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 2 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 14
محل سكونت: در منو های مایا مستاجر به دنبال خانه


جمعه 4 خرداد 1386 - 16:34
پاسخ بصورت نقل قول
این کار دقیقا با IK ها انجام شده ولی با این تفاوت که از یک خط از نوع نرب هم در طور Joint ها استفاده شده.... دوستان یادشون باشه که توی مایا چیزی به اسم بایپد وجود نداره..... این دفعه بگید قاطی می کنم ها Very Happy Evil or Very Mad Idea .... راه دیگه ای هم برای ساخت این حالت وجود داره و اون هم استفاده از جسم نرمه.... که خیلی طولانیه که فکر نکنم جای گفتنش اینجا باشه...

_________________
دوستدار شما محمد ب
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 4 خرداد 1386 - 19:38
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشيد محمد جان ولي نكته جالب در اين ترفند اينه كه خيلي ساده است و از هيچ چيز ديگري بجز bone مانند ik يا curve درش استفاده نشده.
پيشنهاد مي كنم اول امتحان كنيد Wink

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |