Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه طراحی مدلها و محیط های 3 بعدی -> راه حل
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

راه حل
نويسنده
پيغام
sir_asad
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 21 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 137
محل سكونت: T@briZ


شنبه 30 دي 1385 - 15:47
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام

صورت مسئله:
من میخام کل محله ای که تو اون زندگی میکنم رو به صورت سه بعدی طراحی کنم و باهاش گیم
بسازم .

من نمیخام خیلی چیزه کلاسی از آب دربیاد , اولا میخام به جای خونه یه مستطیل باشه و چند تا تکسچر متفاوت از نماها مختلف درست کنم و روی اون مستطیل ها اعمال کنم .

مشکل من اینه که این ها رو چطوری طراحی کنم ؟؟؟
خودتون میدونید که این همه آبجکت رو نمیشه یهو لود کرد و خیلی سنگین میشه ,

اگر یه راه حل مناسبی ارایه بدید ممنون میشم .



موفق باشید

_________________
فروم های جاری همکاری , [with same user ID ]

persian-designers.com
barnamenevis.org
DotNetSource.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


شنبه 30 دي 1385 - 15:56
پاسخ بصورت نقل قول
از روشي كه دوستان مي گن استفاده كن . Mad

_________________
Make something happen


0 بار اين نامه ويرايش شده است كه آخرين بار توسط 1 شنبه 1 بهمن 1385 - 07:00 در 2 بوده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


شنبه 30 دي 1385 - 16:17
پاسخ بصورت نقل قول
بستگي داره كه بخواي كجاز از مدلهات استفاده كني
بايد با الگوريتماهي بهينه سازي محيط هاي سه بعدي مثل :

Bsp :
http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_Space_Partition

Portal rendering :
http://en.wikipedia.org/wiki/Portal_%28computer_graphics%29

Back face culling:
http://en.wikipedia.org/wiki/Backface_culling

آشنا باشي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


شنبه 30 دي 1385 - 20:21
پاسخ بصورت نقل قول
پورتال که در مورد این کار جواب نمی ده. بهترین کار قطعه قطعه کردن محیط و استفاده از lod و fog هست. اینطوری کل ابجکت یی هو لود نمیشه!

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


شنبه 30 دي 1385 - 20:28
پاسخ بصورت نقل قول
چرا جواب نميده ، اگر قراره كل محله رو بسازه ، كوچه ها حكم پورتال رو بازي ميكنن
LOD هم روش مناسبيه

البته بازهم بستگي داره كه از مدلها بخواد چجوري و كجا استفاده كنه
اگه منظور دوستمون انجينه ، كه بايد از روشهاي گفته شده استفاده كنه ولي اگه منظورشون طراحي در نرم افزار هاي سه بعديه بايد محله رو به قسمتهاي كوچتر تقسيم كنه و بعد شروع به طراحي بكنه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sir_asad
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 21 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 137
محل سكونت: T@briZ


1 شنبه 1 بهمن 1385 - 03:05
پاسخ بصورت نقل قول
با تشکر از راهنمایی دوستان !

من یه مشکل هم داشتم اینه که آیا من کل محله رو مثلا تو 3d max طراحی کنم ؟؟؟
و بعدش این رو به موتور گیمی مثل Torque بیارم ؟؟



با تشکر

_________________
فروم های جاری همکاری , [with same user ID ]

persian-designers.com
barnamenevis.org
DotNetSource.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |