Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نجات بندر -> چيست ++GM ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

چيست ++GM ؟
نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 25 مهر 1385 - 01:40
پاسخ بصورت نقل قول
After 18 month working hard with GML and game maker I finish my project. A project that based on GML language and game maker .project’s with name GM++i.


This 6 volume of gm++ and the properties of game maker let you to create a professional games. Real commercial professional games.

Properties of gm++ i:
1- camera:
Zoom in and out in the isometric and platform and side scroller games! get a position to surf or jump to it. Controllable with the arrow keys, soft movement. It is incredible myself but works.
2-panel:
This object has a dynamic map. You can click on the panel’s map to go on it in anywhere of level area you want , established to change resolution and room width and room height, choosing tools from panel, the map find any object you want and show it’s position in map like a radar.
3-loader:
It solves most problem of the game maker: loading sounds, images, backgrounds. It can source and encode the sources in the external folders and decode them when you need them in the deferent levels. You can fill and clear the memory for optimizing execution of game. Load the huge map and use it to create high quality maps for levels. also it relation with save engine.
4-saveEngine:
External save room, save slots, save thumbnail, save time and date, quick save and load.
When you load a level firstly saveEngin say to loader to load that level and make sprites and object then load your saved game .it was hard and most complicated work but .
5-music:
Play long music in wave format (because load externally), dynamic, volume of sound effects goes up and down when you near or far to objects, controllable in the option.
6-programing:
Now enemies can programmed easily to guard somewhere, surf some path or defence and fight where and when you want.
View area: you can create enemy soldiers with area of view 45 to 160 degrees, for creating strategic game like “commandos”.
Movement: friends object can move by clicking the goal position in the isometric game. Your champion goes to it. Define vehicle physique in the isometric games, define double click to change between walk and run mode in the isometric games.
Optimization: define and use a script that finds the fps of game. In the older systems it works to play game faster. It is dynamic and works really.

With special thanks to Mr. MARK OVERMARS for developing game maker engine. It is a genius and easy and real customizable engine. Thanks again.
With regards. Morteza besaratdar (mory) morteza_best@yahoo.ca

This is the firs game that creating with this customized engine:
Saving Harbour: Defence at the enemy line.




_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 25 مهر 1385 - 01:50
پاسخ بصورت نقل قول
بچه ها من اين تاپيك رو تو سايت اصلي گيم ميكر دادم گفتم بد نيست اينجا هم باشه .

http://forums.gamemaker.nl/index.php?showtopic=249371

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mohammadyzr
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 266
محل سكونت: اصفهان


4 شنبه 26 مهر 1385 - 06:13
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
بچه ها من اين تاپيك رو تو سايت اصلي گيم ميكر دادم گفتم بد نيست اينجا هم باشه

سلام دوست عزيز.
بنده به اين لينك يه سر زدم ولي چون شما لينك دانلود نذاشته بودين تاپيك رو بسته بودن. Crying or Very sad
راستي فروش بازي به كجا رسيد؟

_________________
http://www.yazdirad.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


4 شنبه 26 مهر 1385 - 13:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام مرتضی. این دوست بالاییمون راست میگه. من میخواستم برات فیدبک بزارم. ولی تاپیک قفل شده بود. یه دمو براشون بفرست تا دوباره بازش کنن...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


5 شنبه 27 مهر 1385 - 00:17
پاسخ بصورت نقل قول
من همون شب جوابشونو نوشتم . واقعا واسه خودم جالب بود . مثلا يكي مي گفت اين عكسا نمي تونه يه بازي تو گيم ميكر باشه !!!

hi dear.
this is mory. i post a topic in the work in progress community yesterday . some members comes there and post replays. negetive idea about my work and my post get closed with your will.
but i have somthing to say :

1- i'm not in those countries that you think , i'm here , iran . do you know what is its mean ? without any support . technical , manneral , financial ,scientific, any support . even i usually havent any internet access and you say me " why you dont upload a demo " demo with a size about 100 meg.
2- i post my work in " work in progress "community . it must be finished work to show to others , no ?
3- here i try to promote gml to gamemaker be an start of game production and game programming , cause i thing gml is realy powerfull. so many people show me previous games that make with game maker and laugh me ! but i show them my job and its power in graphic quality and game technics and make them silent!
4- english isnt my mother language . even i never get a cours of this language.i wanna to say sorry about may " futur" invert of " future " this is a big wrong that cause you close my post !!

وقت ندارم وگرنه يه دمو ميفرستادم ساكتشون كنم ...

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


5 شنبه 27 مهر 1385 - 20:46
پاسخ بصورت نقل قول
منم اون پستها رو خوندم. فقط یه سوال برام پیش اومده و اون اینکه چرا اینقدر خشن باهاشون برخورد کردی؟ این نامه آخری رو میگم. شاید بهتر بود یک کم ملایم تر و شاید حرفه ای تر باهاشون برخورد میکردی. اغلب اعضا و مدیران سایت گیم میکر بچه های 12 تا 18 ساله هستن و رو این نظر نباید فیدبک های احساسی شون رو زیاد جدی گرفت. از جمله همین غلط گیری های املایی و ...

بهرحال این پروژه منحصرا" متعلق به خودته و طبیعتا خودت تصمیم میگیری که چطور و کجا معرفیش کنی. ولی پیشنهاد میکنم لینک دموهای قدیمی بازی ( مرحله 1و2و3 و همون هلیکوپتر ) رو براشون بفرستی تا صحت حرفت بدون باقی موندن هیچ شکی به اثبات برسه. میتونی مستقیما با اورمارس هم مکاتبه کنی. ضرر نداره...


چه خبر از قراردادها و انتشار بازی؟

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 28 مهر 1385 - 14:13
پاسخ بصورت نقل قول
آدمي كه هر روز داره به كشتن فكر ميكنه بعيد نيست يك كم خشن باشه ديگه . آره راست ميگي هلي كوپتر رو مي تونم بفرستم .
انتشار بازي قراردادش تا 2 3 ماه ديگست . فعلا گير سر كاراكتر اصليه كه تا فيكس نشه انگار هيچ كاري نكردم . تا حالا 10 تا كاراكتر درست شده و خودم خوشم نيومده .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


جمعه 28 مهر 1385 - 15:17
پاسخ بصورت نقل قول
موری سلام
چه طوری؟
از من میشنوی بی خیال این خارجیا شو. اینا آدم نیستند.

البته اینو خیلی وقت پیش گفتم ولی فکر کنم اون موقع حرفم رو نفهمیدی.
الان که گفتی هنوز بازی رو تحویل ندادی گفتم دوباره بهت بگم.
یه نگاه به این عکسه بنداز. اون نقشه کوچولوهه رو ببین. چرا از یه همچین نقشه ای استفاده نمیکنی. البته همگی می بخشید که این پست یه خورده بی جا فرشتاده شده.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
اسحاق
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 561
محل سكونت: تهران


جمعه 12 آبان 1385 - 02:16
پاسخ بصورت نقل قول
سلام آقا مرتضي ٬ چه خبر؟ كارت به كجا رسيده؟ خيلي وقته كه خبري از پروژت ندارم ولي خيلي وقت ها ناخود به ياد نجات بندر و اينا مي افتادم.

_________________
!؟!

اسماعيل رادپور
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 15 آبان 1385 - 17:16
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . كارا داره پيش ميره از اسكرين شات ها ميتونيد ببينيد . شما دعا كنيد اين زودتر تموم شه . چون داره ديگه خستم ميكنه . احسان جان مرسي . جالبه . منم همينو ميخوام . ببينم اگه وقتي واسه تغييرش بمونه حتما درست ميكنمش .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |