Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> >> سوال و جواب <<
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  بعدي

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


2 شنبه 26 تير 1391 - 03:05
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, من فعلاً OpenGL کار می کنم, اونجا دیگه HRESULT نداره! Very Happy

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


2 شنبه 26 تير 1391 - 21:27
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i, اوکی.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 15 مرداد 1391 - 13:10
پاسخ بصورت نقل قول
سلام بچه ها.
میشه بگین این کد چرا اشکال داره...راهنمایی بکنید؟!
با slimDX کار کردم Mad
كد:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using SlimDX.Direct3D9;

namespace Test
{
    public partial class SlimDXD3D9Test : Form
    {
        public SlimDXD3D9Test()
        {
            InitializeComponent();
        }
       
        public Device dev = null;
        public PresentParameters pp=new PresentParameters();
        public CreateFlags cflag = CreateFlags.HardwareVertexProcessing;
        public Direct3D d3d = new Direct3D();

        private void SlimDXD3D9Test_Load(object sender, EventArgs e)
        {
            pp.BackBufferCount = 1;
            pp.BackBufferFormat = Format.A4R4G4B4;
            pp.BackBufferHeight = 400;
            pp.BackBufferWidth = 400;
            pp.DeviceWindowHandle = this.Handle;
            pp.Windowed = false;
            pp.PresentationInterval = PresentInterval.Immediate;
            pp.Multisample = 0;
            pp.MultisampleQuality = 0;
            pp.FullScreenRefreshRateInHertz = 0;

            dev = new Device(d3d, 1, DeviceType.Hardware, this.Handle, cflag, pp);//Error
            dev.Clear(ClearFlags.Target | ClearFlags.ZBuffer, Color.Black, 1.0f, 0);

            dev.BeginScene();

            dev.EndScene();
            dev.Present();
        }
    }
}

Error:>

Direct3D9 Exception was Unhandled.
D3DERR_INVALIDCALL: Invalid call (-2005530516)


با تشکر قبلی Cool

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 15 مرداد 1391 - 14:30
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

Parham,

Build Target رو بزار x86 بگذار و همینطور به اون dll یی که تو پوشه x86 هست reference بده ....
برا من که مشکلی نداشت
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 15 مرداد 1391 - 15:22
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, سلام.
این کار رو کردم...:
كد:

Properties->Build->Platform Target:x86

refrence:
SlimDX SDK/Bibn/net20/x86/SlimDX.dll


با VisualStudio 2005 کار کردم رو کد.
بازم همین ارورلعنتی رو میده...
به دادم برسین....چه کار کنم؟! Crying or Very sad Confused Neutral

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 15 مرداد 1391 - 19:22
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D,
شما عینا همین کد رو بیلد کردی؟میشه اون سورس برنامه رو برام آپ کنی؟ Shocked

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 15 مرداد 1391 - 19:32
پاسخ بصورت نقل قول
Parham,

همین کد خودت رو گذاشتم دیگه ، چیو آپ کنم ! Shocked
البته بنده با ویژوال استودیو 2010 و دات نت 4 تست کردم ...

این ارور شما مربوط میشه به همون که گفتم احتمالا یک جایی داری اشتباه میکنی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 15 مرداد 1391 - 22:23
پاسخ بصورت نقل قول
صحیح...مشکل همینه...من 2010 رو ندارم...با 2008 امتحان می کنم ببینم چی میشه... .
یعنی ممکنه اشکال از رفرنس باشه؟
دعا کن ایندفه جواب بده که ذوق مرگ میشم.... Rolling Eyes

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
lord arthas
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 5 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 15


2 شنبه 16 مرداد 1391 - 04:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان ، یک سوال فوق مبتدی دارم ، خودمم خجالت میکشم از پرسیدنش

ببینید من این اموزش رو

http://www.persian-designers.com/index.php?ind=downloads&op=entry_view&iden=146

دانلود کردم ، اون قسمتش که یک پروژه میسازم ، از نظر Syntax و الگوریتمش چیزی که برای من میسازی با اونچه در اموزش گفته شده خیلی فرق داره ، میخواستم بدونم مشکل از منه یا اموزش ؟

این چیزی هست که برای من میاد :

كد:
// DirectX.cpp : Defines the entry point for the application.
//

#include "stdafx.h"
#include "DirectX.h"

#define MAX_LOADSTRING 100

// Global Variables:
HINSTANCE hInst;                        // current instance
TCHAR szTitle[MAX_LOADSTRING];               // The title bar text
TCHAR szWindowClass[MAX_LOADSTRING];         // the main window class name

// Forward declarations of functions included in this code module:
ATOM            MyRegisterClass(HINSTANCE hInstance);
BOOL            InitInstance(HINSTANCE, int);
LRESULT CALLBACK   WndProc(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);
INT_PTR CALLBACK   About(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);

int APIENTRY _tWinMain(HINSTANCE hInstance,
                     HINSTANCE hPrevInstance,
                     LPTSTR    lpCmdLine,
                     int       nCmdShow)
{
   UNREFERENCED_PARAMETER(hPrevInstance);
   UNREFERENCED_PARAMETER(lpCmdLine);

    // TODO: Place code here.
   MSG msg;
   HACCEL hAccelTable;

   // Initialize global strings
   LoadString(hInstance, IDS_APP_TITLE, szTitle, MAX_LOADSTRING);
   LoadString(hInstance, IDC_DIRECTX, szWindowClass, MAX_LOADSTRING);
   MyRegisterClass(hInstance);

   // Perform application initialization:
   if (!InitInstance (hInstance, nCmdShow))
   {
      return FALSE;
   }

   hAccelTable = LoadAccelerators(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDC_DIRECTX));

   // Main message loop:
   while (GetMessage(&msg, NULL, 0, 0))
   {
      if (!TranslateAccelerator(msg.hwnd, hAccelTable, &msg))
      {
         TranslateMessage(&msg);
         DispatchMessage(&msg);
      }
   }

   return (int) msg.wParam;
}



//
//  FUNCTION: MyRegisterClass()
//
//  PURPOSE: Registers the window class.
//
//  COMMENTS:
//
//    This function and its usage are only necessary if you want this code
//    to be compatible with Win32 systems prior to the 'RegisterClassEx'
//    function that was added to Windows 95. It is important to call this function
//    so that the application will get 'well formed' small icons associated
//    with it.
//
ATOM MyRegisterClass(HINSTANCE hInstance)
{
   WNDCLASSEX wcex;

   wcex.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);

   wcex.style         = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW;
   wcex.lpfnWndProc   = WndProc;
   wcex.cbClsExtra      = 0;
   wcex.cbWndExtra      = 0;
   wcex.hInstance      = hInstance;
   wcex.hIcon         = LoadIcon(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDI_DIRECTX));
   wcex.hCursor      = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
   wcex.hbrBackground   = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
   wcex.lpszMenuName   = MAKEINTRESOURCE(IDC_DIRECTX);
   wcex.lpszClassName   = szWindowClass;
   wcex.hIconSm      = LoadIcon(wcex.hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDI_SMALL));

   return RegisterClassEx(&wcex);
}

//
//   FUNCTION: InitInstance(HINSTANCE, int)
//
//   PURPOSE: Saves instance handle and creates main window
//
//   COMMENTS:
//
//        In this function, we save the instance handle in a global variable and
//        create and display the main program window.
//
BOOL InitInstance(HINSTANCE hInstance, int nCmdShow)
{
   HWND hWnd;

   hInst = hInstance; // Store instance handle in our global variable

   hWnd = CreateWindow(szWindowClass, szTitle, WS_OVERLAPPEDWINDOW,
      CW_USEDEFAULT, 0, CW_USEDEFAULT, 0, NULL, NULL, hInstance, NULL);

   if (!hWnd)
   {
      return FALSE;
   }

   ShowWindow(hWnd, nCmdShow);
   UpdateWindow(hWnd);

   return TRUE;
}

//
//  FUNCTION: WndProc(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM)
//
//  PURPOSE:  Processes messages for the main window.
//
//  WM_COMMAND   - process the application menu
//  WM_PAINT   - Paint the main window
//  WM_DESTROY   - post a quit message and return
//
//
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
   int wmId, wmEvent;
   PAINTSTRUCT ps;
   HDC hdc;

   switch (message)
   {
   case WM_COMMAND:
      wmId    = LOWORD(wParam);
      wmEvent = HIWORD(wParam);
      // Parse the menu selections:
      switch (wmId)
      {
      case IDM_ABOUT:
         DialogBox(hInst, MAKEINTRESOURCE(IDD_ABOUTBOX), hWnd, About);
         break;
      case IDM_EXIT:
         DestroyWindow(hWnd);
         break;
      default:
         return DefWindowProc(hWnd, message, wParam, lParam);
      }
      break;
   case WM_PAINT:
      hdc = BeginPaint(hWnd, &ps);
      // TODO: Add any drawing code here...
      EndPaint(hWnd, &ps);
      break;
   case WM_DESTROY:
      PostQuitMessage(0);
      break;
   default:
      return DefWindowProc(hWnd, message, wParam, lParam);
   }
   return 0;
}

// Message handler for about box.
INT_PTR CALLBACK About(HWND hDlg, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
   UNREFERENCED_PARAMETER(lParam);
   switch (message)
   {
   case WM_INITDIALOG:
      return (INT_PTR)TRUE;

   case WM_COMMAND:
      if (LOWORD(wParam) == IDOK || LOWORD(wParam) == IDCANCEL)
      {
         EndDialog(hDlg, LOWORD(wParam));
         return (INT_PTR)TRUE;
      }
      break;
   }
   return (INT_PTR)FALSE;
}
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


2 شنبه 16 مرداد 1391 - 22:59
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
Unity3D,
امروز ویژوال استودیو 2010 خریدم نصب کردم با .net 4.0 نوشتم...ولی ای بی صاحب بازم همون ارور قبلی رو می گیره...
رفتم تو بیلد تارگت یا پلتفرم تارگت x86 رو پیشفرض گذاشتم و تو فایل .csproj هم processorArchitectur رو(اگه املاش درسته) حذف کردم...
ولی بازم ارور قبلی رو میده.
جون من سورس کامل پروژه ای روکه نوشتی آپ کن یا لا اقل ازش خروجی اگزه بگیر اونو آپ کن...
دیگه از زندگی هم نا امید میشم دارم... Crying or Very sad Confused

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 16 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |