Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار ZBrush -> بحث و گفتگو پیرامون نرم افزار ZBrush ->
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

نويسنده
پيغام
alibaba
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 21 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 313
محل سكونت: تهران


2 شنبه 24 ارديبهشت 1386 - 13:43
پاسخ بصورت نقل قول
سلام ميخواستم بدونم كسي zbrush2.5 داره دارم يواش يواش تو كارهاي گرافيكي راه ميفتم Mad

_________________
نوآوری تفاوت بین یک رهبر و یک دنباله رو است. نو آوری هیچ گونه مرزی ندارد. تنها مرز فقط تخیل شماست. زمان در اختیار شماست که چه چیز را می خواهید از این جعبه بیرون بیاورید.
(استیو جابز)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
Mr.X
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 17 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 4


1 شنبه 18 فروردين 1387 - 23:13
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان من تازه با Zbrush آشنا شدم ولی آخرین ورژن رو همراه با کیجن دارم فقط اگر بدرد کار تون می خوره آپلود کنم .

منظورم ورژن 3.1 هست کلی گشتم تا پیداش کردم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
behrooz_pa
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 تير 1384
تعداد ارسالها: 212
محل سكونت: Anadana


1 شنبه 27 مرداد 1387 - 13:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام يه پرسش داشتم دوستان.استفاده من از زي براش فقط اضافه كردن ديتال به مدل ساخته شده در مكس و برگشتن به مكسه و مشكل من موقعي هست كه ميخوام ديتال ايجاد شده در زي براش رو به مكس برگردونم فرض كنيد مدل يه سر رو تو مكس ساختيد و اون رو فقط به منظور اضافه كردن ديتايل و توليد نرمال مپ تو زي براش ميبريد. مشكل من اينكه نميدونم بعد از توليد نرمال مپ چجوري اون رو دوباره به مكس ببرم چون توي مكس تكچر بهم ميريزه آيا بايد سر unwrap بشه. اگه كليات كار رو هم توضيح بديد كافيه.

با سپاس

_________________
در زندگي زخم هايي هست كه مثل خوره روح رو در انزوا ميخوره و ميتراشه.

هدايت
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ice
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 79
محل سكونت: در يك كوهستان برفي


3 شنبه 5 شهريور 1387 - 20:33
پاسخ بصورت نقل قول
بله دوست عزيز در هر نرم افزاري كه هستيد بايد بعد از مدل ساز ...يو وي مپ بگيريد.
ولي بايد خيلي دقت كنيد كه يو ويتون رو هم نيفته ...اگر اين اتفاق بيفته هر وقت از زيبراش به نرم افزار ديگتون بريد موقعي كه نرمال مپ رو اعمال كني تصوير در نقاطي كه يو وي بر روي هم رفته دچار مشكل مي شه!
دقت كن اگر بعد از يو وي گرفتن دوباره به مدلت فيس اضافه كني مثلا يه ادج لوپ اضافه كني در قسمت هاي اضافه شده در يو ويت شكاف ايجاد مي شه(البته اين تيكه اخر در مايا اتفاق مي افته ...من تري دي مكس رو خبر ندارم ...ممكنه مثل هم باشه) كه اگر اون قسمت هاي يو ويت رو به هم نچسبوني در اون اديتور يو وي! وقتي وارد زدبراش بشي در اون قسمت ها وقتي نرمال مپ (يا ديسپليسمنت مپ) بگيري مي بيني يه حالت شكاف يا در هم رفتگي ايجاد مي شه كه بر روي مدل حالت بدي ايجاد م يكنه!
-----------------------
يه نكته ديگه هم دقت مي كني اينه كه اگر مدل رو اول به زدبراش ببري و بعد بياري و در نرمافزار مدل سازيت از اون يو وي بگيري نتيجه كار بهتره چون وقتي مدل وارد زدبراش مي شه و جزييات مي گيره كمي در شكل مش اصلي هم تغيير ايجاد مي شه ( در حد جابجايي ورتكس ها و چيزي اضافه و كم نمي شه) .در اين صورت اگر دوباره به نرم افراز بري و يو وي بگيري نتيجه كار كمي بهتر مي شه ! ولي بايد تولزتو سيو كني و وقتي لودش كردي آإجكتت رو لود كني ولي دقت كن وقتي از زيبراش به تري دي مكس مي ري هيچ ورتكسي رو تكون ندي و هيچي اضافه نكني چون وقتي دوباره به زيبراش بري مدلت به طرز وحشتناكي در هم مي ريزه!(من با اين روش دوم كه اول زيبراش و بعد بريدي و بعد دوباره زيبراش و نرمال مپ مشكل دارم و بعضي وقت ها اون اتفاق فجيه برام رخ مي ده!)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
behrooz_pa
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 تير 1384
تعداد ارسالها: 212
محل سكونت: Anadana


4 شنبه 6 شهريور 1387 - 21:33
پاسخ بصورت نقل قول
ice ممنون از راهنمايي. مشكل من اين بود كه قبلا شنيده بودم آبجكت هايي كه تو زي براش ديتال ميگيرند نيازي به unwrap ندارن

_________________
در زندگي زخم هايي هست كه مثل خوره روح رو در انزوا ميخوره و ميتراشه.

هدايت
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ice
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 79
محل سكونت: در يك كوهستان برفي


5 شنبه 7 شهريور 1387 - 07:55
پاسخ بصورت نقل قول
اگر به خاهي ديتايل بدي نه! ولي اگر بخواهي نرمال مپ يا ديسپليسمنت مپ بگيري چرا نياز هستش! Rolling Eyes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
behrooz_pa
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 تير 1384
تعداد ارسالها: 212
محل سكونت: Anadana


5 شنبه 7 شهريور 1387 - 12:28
پاسخ بصورت نقل قول
آبجكتي كه تو زي براش روش كار كردم حتما بايد اونو دوباره تو مكس ببرم يا ميتونم از آبجكت اصلي يه اكسپورت بگيرم و بعد از كار روي اون تو زي براش و توليد نرمال تكسچر ترمال رو رو همون مدل اصلي اوليه تو مكس بندازم و در واقع مدل اكسپورت شده رو ديگه تو مكس نبرم.

_________________
در زندگي زخم هايي هست كه مثل خوره روح رو در انزوا ميخوره و ميتراشه.

هدايت
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ice
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 79
محل سكونت: در يك كوهستان برفي


5 شنبه 7 شهريور 1387 - 19:46
پاسخ بصورت نقل قول
يعني مدل سازي پايت هم تو زدبراش بوده!؟( اگر اين طوره من تجربه ندارم در اين مورد)
--------
يا نه يعني مي گي مدل رو تو مكس ساختي و بردي تو زي براش و ديتيل دادي و حالا نرمال مي گيري و نرمال رو فرت مي بري تو مكس ..... در اين حالت بازم مشكلي نداره ولي قبل از اين كه مدلت رو از مكس ببري تو زيب راش بايد يو وي مپت رو مرتب كني!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
behrooz_pa
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 تير 1384
تعداد ارسالها: 212
محل سكونت: Anadana


جمعه 8 شهريور 1387 - 14:25
پاسخ بصورت نقل قول
مورد دوم منظورم بود يعني يه آبجكت تو مكس بسازي بعد ازش اكسپورت بگيري ببري تو زي براش و نرمال رو توليد كني ولي ديگه اون آبجكت رو تو مكس ايمپورت نكني و نرمال رو رو همون مدل اوليه بندازي

_________________
در زندگي زخم هايي هست كه مثل خوره روح رو در انزوا ميخوره و ميتراشه.

هدايت
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ice
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 26 مهر 1386
تعداد ارسالها: 79
محل سكونت: در يك كوهستان برفي


جمعه 8 شهريور 1387 - 19:58
پاسخ بصورت نقل قول
بالا هم همين رو گفتم ..مشكلي نداره كار مي كنه! Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 7 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |