Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار ZBrush -> بحث و گفتگو پیرامون نرم افزار ZBrush ->
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 21:54
پاسخ بصورت نقل قول
من هم جوابم رو گرفتم... آخه پستهاي قبلي رو نخونده بودم...
معذرت Crying or Very sad

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 22:43
پاسخ بصورت نقل قول
اين نرم افزار مدلهاي آماده ندارد.
طراحي مدل كاراكتر دراين نرم افزار متداول است ولي مي توان با آن مدلهايي از اشياء نيز طراحي كرد ولي نه خانه و ماشين.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

تصاويري از كارهاي ZBrush
نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 2 اسفند 1385 - 10:04
پاسخ بصورت نقل قول
اين تصاوير را به اين منظور اينجا قرار دادم تا دوستان آشنايي بيشتري با قدرت اين نرم افزار پيدا كنند.

يك مدل Low-Poly براي بازيهاي كامپيوتري :

http://www.thai3d.net/web/modules/My_eGallery/gallery/Model/7d8d98db3c80207.jpg


RockAndRoll مدلسازی شده توسط ZBrush :

www.cgbrainchild.com/artwork/3d/images/3d0085.jpg

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


4 شنبه 2 اسفند 1385 - 18:35
پاسخ بصورت نقل قول
يه سوال براي ساخت يه مدل مثلا يه آدم فانتزي كار با مكس آسونتره يا مايا و يا زد براش؟؟ Very Happy
البته ببخشيد كه اينجا مطرح كردم ولي خب توي سوالم كلمه زد براش بود!! Smile

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 2 اسفند 1385 - 18:39
پاسخ بصورت نقل قول
هم مكس ، هم مایا و هم ZBrush .
بستگي به خودت داره كه با كدوم بتوني بهتر كار كني.
ولي در كل ZBrush رو سريعتر مي توني ياد بگيري.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


4 شنبه 2 اسفند 1385 - 20:24
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون Very Happy
راستي z brush محدوديت سخت افزاري نداره؟؟
منظورم اينه كه گرافيك يا رم مينيمومش چنده؟؟ Smile

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 2 اسفند 1385 - 20:53
پاسخ بصورت نقل قول
مينيمومش تا جايي كه من اطلاع دارم و ميتوني باهاش يه كاري انجام بدي اينه :

گرافيك 64
رم 256

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


5 شنبه 3 اسفند 1385 - 23:34
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

كاري كه گفتي رو هم كردم ولي نتيجه نداد :



و

http://xs412.xs.to/xs412/07076/tx3.gif

وقتی دکمه guv یا auv رو میزنی باید تکسر مپ قبلی رو حذف کنی و یه تکسچر جدید بسازی و شروع به نقاشی کنی، چون بر اساس uv های قبلی تکسچر مپ ساخته شده و حالا که نحوه آرایش uv ها عوض میشه درست روی مدل نمیفته.

نقل قول:

فكر كنم تنها راهش همون مكسه ؛ درسته ؟

تنها را که نه، ولی به نظرم بهترین راه اینه که مدل لو پلی رو توی مکس مپ کنی، بعد بیای توی zb روش کار کنی.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


5 شنبه 3 اسفند 1385 - 23:52
پاسخ بصورت نقل قول
نظر شخصیه من:

سیستم مینیمم:
سی پی یو 1.6
رم 512

سیستم خوب:
سی پی یو 2.4
رم 1 گیگ

سیستم عالی:
سی پی یو 3.2 +
ریم 2 گیگ ddrII 800

کارت گرافیک هم یه 6600 با 128 مگ کافیه.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


جمعه 4 اسفند 1385 - 14:13
پاسخ بصورت نقل قول
Gordon Freeman نوشته:
نظر شخصیه من:

سیستم مینیمم:
سی پی یو 1.6
رم 512

سیستم خوب:
سی پی یو 2.4
رم 1 گیگ

سیستم عالی:
سی پی یو 3.2 +
ریم 2 گیگ ddrII 800

کارت گرافیک هم یه 6600 با 128 مگ کافیه.
بابا رحم كن من اينجور سيستمي از كجا بيارم؟؟
آخه همين هفته پيش گرافيكم سوخت! Neutral Crying or Very sad

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 6 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |