Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار ZBrush -> بحث و گفتگو پیرامون نرم افزار ZBrush ->
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 28 بهمن 1385 - 20:10
پاسخ بصورت نقل قول
هادي جان به دادم برس !

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


شنبه 28 بهمن 1385 - 22:35
پاسخ بصورت نقل قول
شرمنده یکم سم شلوغ بود... .

در مورد تکسچر گذاری، اگر قبلش توی مکس مدلها رو درست مپ کرده باشی نباید توی zb مشکلی پیش بیاد.
در مورد تنظیم کردن uv ها توی zb هم اینکار عملی نیست. zb 2 روش داره که به صورت خودکار uv ها رو تنظیم میکنه و از تنظیم دستی و کار کردن با ورتکس و edge توی zb خبری نیست و اگز از متدهای zb استفاده کنی تنظیمات قبلی uv هات به هم میریزه.
برای استفاده از projection master همونطور که خودت گفتی اول مدل رو روی بوم drop میکنی و بعد از کشیدن تکسچر اون رو pick up میکنی. من تا حالا مشکل خاصی با pm نداشتم جز اینکه یاد گرفتم تکسچرها رو تا لبه مدل نکشم، چون موقعی pick up میشه روی لبه های مدل کشیده میشه.
اگه عکسهای بیشتر بذاری شاید بتونم کمک بیشتری بکنم.

p.s: داشتم مدلت رو نگاه میکردم به نظرم عجیب اومد، چطوری ساختیش؟

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 28 بهمن 1385 - 23:02
پاسخ بصورت نقل قول
مدل رو همونطور كه خودت پيشنهاد دادي يك low-poly با مكس ساختم و آوردمش توي zb. كجاش به نظرت عجيبه ؟ طرز ساختش يا چيز ديگه ؟

مدل رو هم توي مكس هيچ كاريش نكردم ( تنظيم uv )
حالا كه آوردمش تو zb تكسچر بصورت 1 نيم رخ ايجاد ميشه !!
ولي خب الآن هم ديگه نمي تونم برم تو مكس و از اول شروع كنم چون تقريبا كل مدل رو تو zb ساختم !



! ميشه همين مدل zb رو تو مكس باز كنم و uvش رو تنظيم كنم و دوباره عين همين رو به zb برگردونم ؟
راستي uvش رو چي بذارم ؟ plane ، sphere ، box ؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


شنبه 28 بهمن 1385 - 23:56
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

مدل رو همونطور كه خودت پيشنهاد دادي يك low-poly با مكس ساختم و آوردمش توي zb. كجاش به نظرت عجيبه ؟ طرز ساختش يا چيز ديگه ؟

مدلت به طرز عجیبی ریز بخش شده. انگار که هنور مدل لو پلی هست و نرم نشده.

نقل قول:

ميشه همين مدل zb رو تو مكس باز كنم و uvش رو تنظيم كنم و دوباره عين همين رو به zb برگردونم ؟

میشه، ولی چون تعداد سطوح خیلی زیاده کار سختیه. میبایست همون موقع که لو پلی بود map ش میکردی.

نقل قول:

ولي خب الآن هم ديگه نمي تونم برم تو مكس و از اول شروع كنم چون تقريبا كل مدل رو تو zb ساختم !

میتونی از متدهای خود zb استفاده کنی ولی مدلت چون اتوماتیک مپ میشه دیگه اون حالت مپ شدن دستی رو نداره و توی نرمافزار 2d نمیتونی بهش تکسچر بدی.
در پالت tool و در ساب منوی texture گزینه guv tile رو بزن تا مپ بشه.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


1 شنبه 29 بهمن 1385 - 00:00
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

راستي uvش رو چي بذارم ؟ plane ، sphere ، box ؟

هیچ کدوم. برای مدلهای ارگانیک از pelt map استفاده کن.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 29 بهمن 1385 - 01:56
پاسخ بصورت نقل قول
اون حالت مدل مربوط به رممه. 512 هست.
خدا بخواهد مي خواهم 2 گيگش كنم. كه بهتر بتونم مدل رو نرم كنم.

كاري كه گفتي رو هم كردم ولي نتيجه نداد :



و

http://xs412.xs.to/xs412/07076/tx3.gif

فكر كنم تنها راهش همون مكسه ؛ درسته ؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 13:06
پاسخ بصورت نقل قول
عذر میخوام که یه همچین سوالی می پرسم ولی این zb اصولا چی هست؟
یعنی چی کاره است؟ آیا یه نرم افزار سه بعدی مثل مکسه یا با اون فرق داره؟

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 13:41
پاسخ بصورت نقل قول
Zbrush يك نرم افزار سه بعدي مخصوص طراحي كاراكتر هست.
ولي با اون مدل هاي غير كاراكتر هم طراحي مي كنند.
Zbrush قابليتهاي بسيار زيادي در طراحي حرفه اي كاراكتر ها داره.
همانطور كه Gordon عزيز هم اشاره كردند ، امروزه در طراحی کاراکتر های بازیها نقش موثری دارند.
Zbrush قابلیت طراحی مدلهای حرفه ای Low-Poly را نیز دارد.
توضیحات کاملتر را Gordon عزیز در اختیار شما قرار خواهند داد.

چند نمونه از كاراكتر هاي طراحي شده با ZBrush :

[]http://xs412.xs.to/xs412/07082/MonsterZpostFrontView01c.jpg[/]

[]http://xs312.xs.to/xs312/07082/davyLowrez.jpg[/]

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 17:08
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
فكر كنم اين سوالي كه الان مي خوام بپرسم كمي مبتديانه است ولي به من حق بديد چون تا حالا محيط كار اين نرم افزار رو هم نديدم و فقط با مايا و مكس كار كدم. Neutral
مي خوام بدونم كار با اين نرم افزار چجوريه؟؟ Surprised يعني بايد خودمون مدل سازي كنيم مقل مايا و مكس يا نه خودش مثل پوزر چند مدل آماده براي كار كردن روش داره؟؟ Very Happy
در ضمن مي خواستم بدونم با اين نرم افزار چه چيزايي ميشه درست كرد؟؟ خونه؟؟ ماشين؟؟ يا فقط مدل انسان و موجودات؟؟ Very Happy

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 20:58
پاسخ بصورت نقل قول
مرسی شهروز

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 5 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |