Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> طراحی هوش مصنوعی برای بازیهای کامپیوتری -> طراحي هوش مصنوعي براي بازيهاي اس
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

طراحي هوش مصنوعي براي بازيهاي اس
نويسنده
پيغام
ممد یوزی
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 127
محل سكونت: جايي بين طهران و تهران


5 شنبه 26 شهريور 1383 - 06:06
پاسخ بصورت نقل قول
سلام!
من اين تاپيك رو ايجاد كردم تا در اينجا به گفتگو در مورد ساخت هوش مصنوعي براي بازيهاي استراتژيكي در حد Age of Empires بپردازيم.
طبيعتاْ ابتدا بايد از ساخت هوش مصنوعي رده Very Easy بازيها شروع كنيم تا به اميد خدا برسيم به Very Hard.

سوال خود من اينست:

چگونه ميشه زمان Rush رو براي حريف در بازي تعيين كرد؟
آيا بايد براش تعريف كنيم كه برفرض اگر يك سربازخانه و ... و 1000 غذا و 1000 تا طلا داشتي حمله كن؟ Very Happy

_________________
رفیق بی کلک مادر
LONG WITH ARYAN!!!
ONLY NATIONALISM!!!

ساخت سايت خود را به ما بسپاريد:
mafiaot@yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |