Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نمایش بازیهای ساخته شده توسط اعضای سایت -> نسخه جديد Hammer Engine !
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

نسخه جديد Hammer Engine !
نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


2 شنبه 14 آذر 1384 - 12:18
پاسخ بصورت نقل قول
update دوم Hammer Engine رو روی سايتم گذاشتم.
يه سری امکانات جديدش اينا هست :
- سيستم مديريت نورهای صحنه و کامپايلر برای نور پردازی
- کل عمليات رندر روی Shader ها اومده همراه با مرتب کردن اجزاء صحنه برای سرعت بيشتر
- افکت های متريال مثله Texture animation ، alpha blending و Environmental mapping
- پردازش Skeletal animation بر روی کارت گرافيک
- bump mapping and per pixel lighting
- کاستن از polygon های صحنه بر اساس فاصله (LOD - level of detail)
- بهينه شدن الگوريتم توليد BSP/PVS در اديتور
- پشتيبانی از اشياء Transparent
- امکان خروجی bumpmap ها در hammer exporter برای 3dsmax

اين نسخه بايد روی بيشتر کارت گرافيک ها از Geforce2 به بالا جواب بده، البته برای ديدن افکت واقعی برنامه بايد Fx5200 به بالا داشته باشيد. من هنوز جز روی کارت خودم تست نکردم اگه اشکالی داشت بگيد.
در ضمن Collision detection ايراد داره که توی نسخه بعدی می خوام از يک physics engine استفاده کنم.
برای download کردن demo به سايتم بريد - http://www.sepul.net


ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MANI_CHET
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 9 آبان 1384
تعداد ارسالها: 82


2 شنبه 14 آذر 1384 - 15:04
پاسخ بصورت نقل قول
جالبه

موفق باشي Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


3 شنبه 15 آذر 1384 - 20:35
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
عاليه موفق باشيد.
اگر دوست داشتيد بگيد كه چقدر وقت صرف يادگيري و برنامه نويسي ان كرده ايد.
ممنون

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


3 شنبه 15 آذر 1384 - 21:27
پاسخ بصورت نقل قول
به به تو ليست كارهاي بعدي كه قصد انجامش را داري خوندم كه مي خواهي يه particle system كامل درست كني اگر دوست داشتي به ما هم ياد بده يا لينكي نبعي چيزي بده
خداحافظ

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


4 شنبه 16 آذر 1384 - 00:03
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
اگر دوست داشتيد بگيد كه چقدر وقت صرف يادگيري و برنامه نويسي ان كرده ايد.

حدودا 8-9 ماه هست که دارم روش کار می کنم


در مورد particle system همونطور که خودتم می دونی تو گيم ها خيلی مهم هست، من قبلا يک نمونه ساده از particle system ساخته بودم ، البته نمونه ساده ای بود و فقط برف و بارون و اينجور چيزها رو شبيه سازی می کرد. ولی تو کار بعدی می خوام که خيلی کامل تر باشه و به طور عملی بياد توی engine ، و دارای فيزيک قوی هم باشه مثل انفجاری که اجسما هم از خودش پرت می کنه.
particle system کلا چند قسمت داره ، rendering ، physic و حتی AI هم می تونه داشته باشه (مثل دسته ای پرنده) . ولی مهم ترينش رندر کردنش هست.
بهتره برای رندر کردن particle ها از يک dynamic vertex buffer استفاده کنی و همشون رو توی اون بريزی و رندر بگيری. اگه vertex shader هم برای particle system ات بنوسی که خيلی سريع تر می شه چون point sprite هايی که خود direct3d ساپورت می ده،يک سری اشکال داره، مثلا نمی تونی با point sprite از يک حدی particle بزرگتر داشته باشی، يا عمليات filtering روی particle ها انجام نمی شه.
من هنوز کتابی راجع بهش نخوندم ولی می تونی يک نگاه تو Gamedev.net بندازی اونجا حتما چيزی راجع بهش پيدا می کنی.
ساختار اوليه اش هم اينجوريه که معمولا يک Structure برای particle ها داری که چيزايی مثل طول عمر، سرعت، مکان، رنگ و غيره توشون ذخيره می شه. يک کلاس ديگه هم داری مثلا ParticleSystem که يک سری particle رو مديريت و رندر می کنه، بعد يک کلاس ديگه مثله FireParticelSystem از کلاس اصلی مشتق می کنی که کد محاسبه particle هاش متفاوته . برای هر افکت هم می تونی يک کلاس از ParticleSystem مشتق کنی.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
اسحاق
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 561
محل سكونت: تهران


4 شنبه 16 آذر 1384 - 00:54
پاسخ بصورت نقل قول
تبريك Surprised

_________________
!؟!

اسماعيل رادپور
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


4 شنبه 16 آذر 1384 - 05:20
پاسخ بصورت نقل قول
اقا sepul2 وقتي اين اسكرين شات ها رو ديدم دريافتم كه كارت خيلي خفن تر از اين حرف ها هست.
فقط 2 تا چيز هست كه بايد بگم :
1 - سايت شما قبلا باز ميشد ولي الان برام Cpanel باز ميشه . Shocked
2 - اين اسمي كه براي اديتورتون انتخاب كرديد اسم تجاري اديتور Half-Life هست اگه ميشه يكم بيشتر توضيح بديد.
با اين اسكرين شات ها فقط ميتونم بگم ايول. Laughing
اميدوارم كه هميشه موفق باشي.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


4 شنبه 16 آذر 1384 - 11:33
پاسخ بصورت نقل قول
[quote]اين اسمي كه براي اديتورتون انتخاب كرديد اسم تجاري اديتور halflife2 هست[quote]
آره، اينو بعد از اينکه اسم Engine رو انتخاب کردم و کار رو تا جايی جلو بردم فهميدم. البته زياد مهم نيست چون موتوری که من دارم می سازم تجاری حداقل در سطح بين المللی نخواهد بود، و قابل مقايسه هم با موتور half-life نيست. پس زياد مهم نيست.

نقل قول:
سايت شما قبلا باز ميشد ولي الان برام Cpanel باز ميشه .

اين مشکل بعضی مواقع پيش مياد، دوباره بری تو سايت درسته.

ممنون - منتظره update های بعدی هم باشيد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ALI RAHIMI SHAHMIRZADI
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 93
محل سكونت: tehran


1 شنبه 10 ارديبهشت 1385 - 11:09
پاسخ بصورت نقل قول
Salam sepehr .editoret vagean shahkare .va be maniye vagehi mishe behesh goft game engine chon az 0 shoro kardi va oon ham ba daneshe bala (gabele tavajohe sherkatha va programerhayi ke migan ma game engine sakhtim) baraye alagemandan bayad begam ke farge zeyadi hast beyne sakhtane ye engine copy bardari shode ke be sorate mostagel kar nemikone va az method ha va shader haye be rooz barkhordar nist va khili chizhaye dige ham nadare ba chizi ke aga sepehr dare misaze.be ebarate dige ta onjahi ke midonam ta behal kasi dar iran in kar ro nakarde (manzoram sakhtane ye engine vagehi ba tarife moshakhasi ke ye game designer az yek engine dare) nemonash game haye jadid hast ke in chand vagte biron omade va hame onha ham migan ke ma khodemon engin neveshtim (albate dasteshon dard nakone) vali az gadim goftam ke har gerdi gerdo nist
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


2 شنبه 18 ارديبهشت 1385 - 08:20
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

سپهر ميخواستم بدونم براي اون مكعب از normal map استفاده كردي ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |