Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> گفتگوی آزاد پیرامون مسایل متفرقه -> بزرگترین خالی بندی سال:بازیهای چند میلیارد تومانی!!!!!!!!!!!
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


1 شنبه 6 آذر 1384 - 20:59
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
اين چيز های جديد که اضافه می کنيد اون موقع چجوری تست می کنيد ؟
اميدوارم مانند موتور ايران خودرو ازش رونمايی بکنيد، البته اين موتور در واقع يک نرم افزار هست و ماله ايران خودرو موتور ماشين هست .

من هم شب ميام خونه، صبح ها نيستم که زنگ بزنی.

نقل قول:
ولي الان چند تا نسخه داره واسه كارهاي نظامي و پزشكي و صنعتي و من چون تازه وارد بازار بازي شدم دارم نسخه بازي هم براش ميذارم.

اين موتور سيستم اش چجوريه ؟ مثلا اولش انتخاب می کنی که پروژه ای که می خواهيم باهاش بسازيم نظامی باشه يا پزشکی يا بازی ؟ lol

به هر حال اميدوارم که اين موتور رو به جهانيان معرفی کنيد و بالاخره يک روزی ما يک عکس يا دمو از اين موتور قدرتمند شما ببينيم. که ما آخرش هم نفميديم تموم شده و شما دارين می فروشيدش يا اينکه هنوز دارين می سازين و چيز بهش استفاده می کنيد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
galaxyroad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 27
محل سكونت: tehran


2 شنبه 7 آذر 1384 - 00:07
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام خدمت همه دوستان نکته بین که مسائل را انقدر دقیق یادآوری میکنند

خدمت آقای اسحاق هم عرض ارادت میکنم و از مطلبی که فرمودید صمیمانه تشکر میکنم. اسحاق جان، موتور PowerX در حال حاضر بطور کاملاً عملیاتی توسط بسیاری از مراکز فعال در زمینه گرافیک سه بعدی مورد استفاده قرار میگیرد و نسخه های متعددی از این موتور بصورت تجاری و آموزشی در اختیار شرکتهای مختلف قرار دارد و خوشبختانه هر روز هم گروه های جدیدی خواهان استفاده از این محصول ملی هستند. البته بیشتر پروژه هایی که تا کنون با آن اجرا شده و در حال اجرا هستند نظامی، پزشکی و صنعتی هستند که معمولاً خیلی پر زرق و برق نیستند و جلوه های ویژه چندانی ندارند؛ ولی اجرای آنها به مراتب سختتر از بازیهاست. مثلاً در یکی از پروژه ها باید صحنه هایی با بیش از چند صد میلیون گره را رندر کنم که خود شما میدانید از نظر فنی چه کار دشواری است، راستش دوست دارم تصاویری هم ازش نشون بدم، ولی فکر کنم بهتر باشه صبر کنیم تا مراسم رونمایی رسمی. البته دوست دارم یک مراسم غیررسمی و خودمونی را با حضور دوستان ترتیب بدم و موتور را معرفی بیشتری بکنم. در ضمن همین جا اعلام میکنم خیلی خوشحال میشم دوستان من را در توسعه بیشتر موتور یاری کنند و دست همه را به گرمی میفشارم. به زودی بازیهایی نیز با این موتور عرضه خواهند شد. سعی میکنم در این بازیها از جلوه های ویژه خیره کننده ای هم استفاده کنم و اگر وقت کنم حتماً یک دموی تکنیکی هم میسازم تا دوستان مشاهده کنند. الان کارهای این موتور (که بیشتر شبیه سازی هستن) بعنوان بهترین دموی اون هستن که سعی میکنم بعضی هاشون را معرفی کنم. من ادعا نمیکنم بدون اشکال هستم ولی ادعا میکنم من و همه ما میتوانیم بهترین باشیم و نباید خودمون را دست کم بگیریم.

سپهر جان من شب هم زنگ زدم نبودی بابا جان!!!

مخلص همه هم هستم، از آقای کسایی هم خواهش میکنم اگر پیشنهادی در مورد یک جلسه غیررسمی دارند ارائه کنند. من دوست دارم دوستان به زودی طی جلسه ای حضوری ملاقات داشته و طی تبادل نظرهایی، موتور ملی گرافیک سه بعدی را هم مشاهده کنند.

_________________
موسسه راه کهکشانی تولید کننده نرم افزارهای سه بعدی، بازیها و شبیه سازیهای سه بعدی galaxyroad.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


2 شنبه 7 آذر 1384 - 12:00
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
البته دوست دارم یک مراسم غیررسمی و خودمونی را با حضور دوستان ترتیب بدم و موتور را معرفی بیشتری بکنم.

خيلی خوبه ولی حالا نمی شه در همين فروم اين مراسم ميمون رو برگزار کنيد ؟

نقل قول:
مثلاً در یکی از پروژه ها باید صحنه هایی با بیش از چند صد میلیون گره را رندر کنم که خود شما میدانید از نظر فنی چه کار دشواری است،

خيلی خوبه و اين چند صد ميليون رو که رندر می کنيد اون موقع دمو يا Screenshot از همين چند صد ميليون گره نداريد، پس چجوری تست کردن اين چند صد ميليون رو ؟

من و همکارم ، که زمانی developer شرکت Eidos بوده و در بازی tomb raider هم از کمر به پايين لارا کرافت رو کار کرده بود - آقای محمدی - در کانون هستيم و Engine شما رو به دقت زير ذره بين برديم، و هم اکنون داريم موتور شما رو با موتور های doom3 و unreal3 مقايسه می کنيم، تا اينجا بايد بگم که موتور شما برنده هست، ولی تا Screenshot از اين گره ها و دمو نبينيم نمی تونيم نتيجه گيری کنيم.
در ضمن ما شايد نتونيم بکوبيم بياييم پيش شما برای مراسم غير رسمی ، انشالا در مراسم رسمی با حضورمسئولان رسمی انفورماتيک ايران و کانون شما رو ملاقات می کنيم، پس لطف کنيد مراسم غير رسمی رو همين جا بر قرار کنيد و پرده برداريد .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
aakh1361
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 آبان 1383
تعداد ارسالها: 56
محل سكونت: تهران


3 شنبه 8 آذر 1384 - 05:19
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

من و همکارم ، که زمانی developer شرکت Eidos بوده و در بازی tomb raider هم از کمر به پايين لارا کرافت رو کار کرده بود

اين تيكش ديگه تخصص ايراني ها هستش
Very Happy PDT_002 PDT_002

_________________
AAKH-1361.PersianBlog.Com

گروه طراي سيستم عامل

سايت سيستم عامل فارسي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


3 شنبه 8 آذر 1384 - 13:07
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

اين تيكش ديگه تخصص ايراني ها هستش

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
bono056
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 18 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 9


3 شنبه 8 آذر 1384 - 14:35
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

من و همکارم ، که زمانی developer شرکت Eidos بوده و در بازی tomb raider هم از کمر به پايين لارا کرافت رو کار کرده بود - آقای محمدی - در کانون هستيم و Engine شما رو به دقت زير ذره بين برديم، و هم اکنون داريم موتور شما رو با موتور های doom3 و unreal3 مقايسه می کنيم، تا اينجا بايد بگم که موتور شما برنده هست، ولی تا Screenshot از اين گره ها و دمو نبينيم نمی تونيم نتيجه گيری کنيم.

با سلام و عرض ادب و احترام به تمامي دوستان گل اين سايت
دست گل همتون درد نكنه بخاطر اينهمه شور جواني كه براي ّآبادي ايران داريد. من محمدي هستم همكار آقاي sepul در كانون. تشكر ميكنم از ايشون بخاطر اينكه من رو با اين سايت آشنا كردن تا با شما آشنا بشم. و يه گله هم دارم از ايشون كه موضوع همكاري منو در شركت Eidos زيادي بزرگ كردن. در واقع غلو كردن. من فقط انيماتور هستم و روي حركت هاي پاي لارا كار كردم.
اما راجع به موتور قدرتمند موسسه راه كهكشاني. ما در كانون مدتهاست كه پيشرفت اين engine رو دنبال ميكنيم و منتظر لحظه اي هستيم كه امكاناتش بحدي برسه كه نيازهاي سازمان رو برآورده كنه. درحال حاضر تصور عمومي در كانون اينه كه اين طفل(اينجين ملي) بدرجه اي از بلوغ رسيده كه در آينده اي نزديك كانون رو در اهداف خودش ياري بده. فقط از آقاي راه كهكشان ميخوام يه مقايسه فني بين اينجين ملي و doom3 , unreal3 انجام بدين.
ضمنا آمادگي خودم رو براي هرگونه همكاري در مراسم رونمايي اعلام ميكنم.
با تشكر
محمدي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


3 شنبه 8 آذر 1384 - 15:44
پاسخ بصورت نقل قول
اقاي محمدي بهتون بر نخوره. فقط تا اينو ديدم كلي خنديدم . به هر حال ميبخشيد Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


3 شنبه 8 آذر 1384 - 19:32
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام خدمت آقا سيد محمدی.
ببخشيد که بعضی عناصر برنامه نويس نما از حرف های ما بد برداشت می کنن. البته خوب يه کم بد هم نوشتم ! خلاصه بگذريم... به هر حال من می دونم که شما چه مهره ارزشمندی در صنعت بازی سازی ايران و خاورميانه هستيد از نظر هنری ، و خيلی ها نمی دانند، چون تازه از خارج آمديد، مطمئن باشيد که در آينده بيشتر از ايشون در صنعت گيم می شنويم.

در مورد آقای الحسينی هم فکر نکنم که بشه اميدوار بود آقای محمدی ، ايشون پای عمل که می رسه ديگه پيداشون نميشه. البته ما هنوز اميدواريم که علی الحسينی دمو و Screenshot بدن و حتما هم يک مقايسه بين doom3 - unreal3 و powerX از ديد فنی ايشون داشته باشيم.

يک سوال ديگه هم داشتم اينه که آيا موتور شما آقای الحسينی موتور سفارشی برای فيزيک داره ، يا از همين موتور های آماده فيزيک که همه استفاده می کنند استفاده می کنيد ؟ و اگر موتور فيزيکی سفارشی رو خودتون نوشتيد آيا کارت های فيزيک که داره به بازار مياد رو پشتيبانی می کنه ؟

در ضمن اگه آقای محمدی تصميم دارند در مراسم پرده برداری حضور داشته باشند ، من هم ميام.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


3 شنبه 8 آذر 1384 - 20:56
پاسخ بصورت نقل قول
خوب اقا شما موتور سوار !!! خداي برنامه نويسي !!!ما ها چيزي بلد نيستيم . راحت شدي ؟!!!
بعد هم بالاي يك شوخي ساده انقدر تو سر جنس نميزنن Very Happy
بازم از اين كار عذر خواهي ميكنم اقاي محمدي. ولي گناهش باشه پاي نويسندش Smile Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 8 آذر 1384 - 21:43
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

ولي تا چند وقت اولين بازيهايي كه با موتور كاملاْ‌فارسي ساخته شده باشند هم به بازار ميدم....

1- ببخشید منظورتون رو از بازیها متوجه نشدم . هر بازی ای حد اقل یک سال وقت میخواد . یعنی شما تا چند وقت دیگه مثلا میخواین 4 5 تا بازی بسازی و روانه بازار کنی ؟ این یعنی چی ؟
حداقل منظورتون رو از چند وقت دیگه بگین .

2- من متوجه این قضیه نمیشم که چرا بچه ها دوست ندارن موتوری ای که باهاش میسازن رو معرفی کنن. یا از اینکه بگن با موتور ساحته شده خجالت میکشن . ؟

3- بازم آفرین به خودمون و برو بچه های این فروم که شیله پیله نداریم . همین روزها هم اولین بازی ای که از دل این فروم در اومده بیرون میاد تا همه بدونن با راستی هم میشه خیلی از کارا رو انجام داد و یکم از دروغ و گزافه گویی دست بردارن .

همونجوری باشین که الان هستین . نه اونی که در آینده میشید .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 2 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |